Οι επομενες μερες περασαν ομαλα.. Ολοι προσεχαμε τον Αλεξ συνεχεια.. Ειμαι τοσο χαρουμενη που δεν επαθε τιποτα..Σημερα ειναι χριστουγεννα και εμεις βρισκομαστε στο Βερολινο κανοντας διακοπες.. Θα κατσουμε ακομα 4 μερες και πρωτοχρονια θα περασουμε με τα παιδα...
-Μωρακι μου μην φας αλλο.. Εχεις φαει ηδη μιαμιση πιτσα ηρεμισε..
-Μα αφου πειναω ρε Αλεξ.... και δεν καταλαβα με λες χοντρη??
-Οχι βρε αγαπη μου προς Θεου...
Δεν ξερω γιατι αλλα οντως τρωω πολυ παραπανω αυτες τις μερες.. Τι επαθα?
Τις υπολοιπες μερες ημουν μεσα στην γκρινια και πεινουσα συνεχεια.... Τον επρηξα τον κακομοιρη...Δεν περασε και τοσο καλα τις διακοπες του.. Αντιθετα με εμενα που μου εκανε ολα τα χατηρια και μου εφερνε οτι του ζητουσα...Ο γλυκος μου!!! Σε λιγο φτανουμε και αποκοιμιθηκα..
-Λυδια μου.. Αγαπη μου ελα φτασαμε Αθηνα..
-Μμμμ
-Ελα μωρο μου...
-Πωωω ρε Αλεξ σπαστικος που εισαι αφου βλεπεις οτι νυσταζω
-Ελα πρεπει να ξυπνησεις εχουμε παγωτο στο σπιτι..
-Αχ αληθεια? παμε..
-Οχι αλλα ξυπνησες..
Ηρθαν και μας πηραν τα παιδια με το αυτοκινητο μου.. Α ναι δεν σας ειπα.. Πηρα διπλωμα και εχω και αυτοκινητο.. Μια bmw x6 δωρο του Αλεξ.. Σε ολο τον δρομο δεν του μιλουσα γιατι μου εκανε πλακα για το παγωτο.. Λιγο πριν φτασουμε σταματησε σε ενα περιπτερο και κατεβηκε χωρις να μου πει τι ηθελε.. Γυρισε με δυο οικογενειακα παγωτα... Αωω μα τον λατρευω..
-Για να μην λες οτι δεν σε προσεχω.. Παγωτο ηθελες παγωτο σου πηρα..
-Ευχαριστω του ειπα και του εδωσα ενα φιλι στο μαγουλο
-Τι μονο αυτο?
Του εδωσα ενα παθιασμενο φιλι στο στομα
-Ετσι
Φτασαμε σπιτι και εγω ετοιμαζα τραπεζι γιατι περιμενουμε το βραδυ τα παιδια να αλλαξουμε μαζι τον χρονο..
Τα κοριτσια ηρθαν πιο νωρις για να με βοηθησουν να ετοιμασουμε το τραπεζι και να ετοιμαστουμε..
-Και γιατι δηλαδη τον λες κακομοιρη?
-Ρε νεφελη σου ειπα.. Συνεχεια γκρινιαζα , ανακατευομουν πολυ, εβγαζα τα σηκωτια μου και πεινουσα ολη τη μερα...
-Ελατε λιγο μαζι μου και οι δυο....
Φυγαμε τρεχοντας με την Νεφελη να μας σερνει .. Σταματησαμε εξω απο ενα φαρμακειο..
-Νεφελη τι κανουμε εδω?
-Ελατε μεσα..
Ζητησε απο την κοπελα δυο τεστ εγκυμοσηνης..Μωρε λες?
Πηγαμε σπιτι χωρις να μιλησουμε καθολου! Οταν φτασαμε με εστειλε στην τουαλετα..
-Παρε και κανε και τα δυο για να ειμαστε σιγουρες..
-Μα τι λες? Δεν ειμαι εγκυος..
-Θα το δουμε..
Εκανα το ενα.. Θετικο.. Λυδια μην βγαζεις βιαστικα συμπερασματα...
Κανω και το δευτερο...
-ΑΑΑΑΑΑΑΑ κοριτσιααα
Η Μαρια και η Νεφελη μπουκαραν στο μπανιο και αρχισαν να τσιριζουν...
-Λυδια τι εγινε?????
-Ειμαι εγκυος...
-Ουαουυυυ μπραβο αγαπη μου...
Σταματησαμε την συζητηση και πηγαμε να συνεχιζουμε τις ετοιμασιες.. αν και δεν με αφησαν να κανω και πολλα...
Οταν ηρθαν τα παιδια κατεβασα και την κιθαρα και αρχισαμε το τραγουδι... Λιγο πριν αλλαξει ο χρονος ο Αλεξ εκατσε στα γονατα και εβγαλε απο την τσεπη του ενα κοκκινο κουτακι..
-Λυδια χρηστιδου μιας και σημερα ειναι τα γενεθλια σου... Θελεις να με παντρευτεις?
Ειχα σωκαριστει... Ναι ηθελα πολυ..
-ΝΑΙ ! θελω να σε παντρευτω..
3.2.1 Τα παιδια φωναξαν... ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ..
-Και μιας και τωρα εσυ εχεις τα γενεθλια σου Κυριε Θεοχαρη εχω να σου πω οτι σε λιγους μηνες θα εχουμε και ενα παιδακι μεσα στα ποδια μας...
-Λυδια μου λες αληθεια?
-Ναι αγαπη μου.. Ειμαι εγυος..
-Μωρο μου.. Σαγαπω...
Ειπε και με σηκωσε στον αερα..
-Και γω σαγαπω...Πιο πολυ απο οτιδηποτε αλλο
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
-Για παντα αγαπη μου..
ΤΕΛΟΣ
Αυτο ηταν το τελος ιστοριας μου και ελπιζω να σας αρεσε..
σας λατρευω και σας ευχαριστω παρα πολυ που με στηριζετε αυτον τον καιρο που γραφω..
μπορει να αρχισω και αλλη ιστορια.. Αν σας αρεσε αυτη.. Καλο καλοκαιρι αγαπες μου..
ESTÁS LEYENDO
Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ
Novela JuvenilΕιμαι η Λυδια Ενα 17χρονο κοριτσι με πολλα ενδιαφεροντα Λατρευω την μουσικη, το ποδοσφαιρο,τις πολεμικες τεχνες, τα βιβλια,την καλη παρεα και το φαγητο και η ζωη μου θα αλλαξει ολοκληρωτικα Please don't copy my story...