Κεφαλαιο 14ο

6.9K 630 2
                                    

Μερια Λυδιας

Τι εγινε?
Που ειμαι?
Γιατι τα ρουχα μου ειναι στην καρεκλα?
Και γιατι φοραω μια αντρικη μπλουζα?
Ολα αυτα τα ερωτηματα περνουσαν απο το μυαλο μου μεχρι που η πορτα ανοιγει και βλεπω τον Αλεξ ....

-Για σημερα ανακοχη..
-Συμφωνοι..
-Ωραια θα ερθεις να φαμε πρωινο?
-Πρωτα θα μου πεις τι εγινε χτες..                  

-Ειχες πιει πολυ..! Μετα που εγινε οτι εγινε με τον μαλακα λυποθημισες στα χερια μου..σε πηγα σπιτι γιατι ημουν ο μονος που δεν ημουν τοσο λιωμα αλλα δεν εβρισκα τα κλειδια σου..

-Στο μπουφαν μου ειναι ηλιθιεεε
-Σοβαρα?                                                                                                                                                                             -Καλα αμα ειναι ηλιθιος ο ανθρωπος..                                                                                                                      -Λυδια στο διαολο... Θες να μαθεις και τα υπολοιπα η οχι?                                                                                -Ναι ενταξει πες..                                                                                                                                                              -Ναι λοιπον και σε εφερα εδω.. 

Σου εβγαλα τα ρουχα για να μπορεις να κοιμηθεις και εγω πηγα μεσα... Αυτααα 

-Σε ευχαριστω ρε Αλεξ..
Αλλα εισαι ηλιθιος..
-Μα ρε Λυδια εγω εκανα οτι εκανα για εσενα και εσυ μου μιλας ετσι? Και αρχισε να γελαει..
-Μα να μην ψαξεις στο μπουφαν μου?
-Ναι ελα ενταξει τωρα παμε να φαμε...

Εκανε και πρωινο ο γλυκος μου..
Λυδια συνελθε...

Φαγαμε και με πηγε απο το σπιτι για να αλλαξω και να παρω τα βιβλια και αρχισαμε το μαθημα...
Οταν πια αυτες οι 7 βασανιστηκες ωρες εφτασαν στο τελος τους πηγα σπιτι...

Η Ειριαννα εδω και 2 μερες μενει σε μια φιλη της και θα συνεχισει μεχρι το σαββατοκυριακο..
Ενω ο μπαμπας μου δουλευει καθε μερα εως αργα το βραδυ...
Οποτε ειμαι μονη μου..
Μπαινω να κανω ενα ντουζ οταν χτυπαει το κουδουνι...
Βαζω μια πετσετα γυρω απο το σωμα μου και παω να ανοιξω..
Οπ ο κοπανος...

-Αλεξ? Τι εγινε?
-Συγνωμη που σε διεκοψα! Ειπε και με κοιτουσε απο πανω ως τα κατω...
- Καλα δεν πειραζει...
Πες μου τωρα τι εγινε?
-Να μωρε απλα ξεχασες το τσαντακι σου στο σπιτι μου και ηρθα να στο φερω..
-Αα ευχαριστω ρε Αλεξ να σαι καλα...
-..... (Σαν να μην υπαρχω μπαινει στο σπιτι και απλωνεται στον καναπε... )
-Τι εγινε.. Βολευει?
-Ναι πολυ..
-Με ρωτησες παιδακι μου για να μου μπαστακωθεις εδω?
Δεν μιλαει απλα βγαζει απο το μπουφαν του μια' ταινια τρομου?'
-Σοβαρα?
Νομιζεις οτι θα δω ταινια τρομου?
Μαζι σου?
-Μου το χρωστας για χτες αν θυμασαι...
-Καλα καλα οκ αλλα περιμενε να αλλαξω και να ξερεις δεν τα μπορω τα θριλλερ...
-Δεν πειραζει εχεις εμενα..
-Ψωναρααα

Ανεβηκα πανω εβαλα ενα κοντο ροζ σορτσ πιτζαμας και ενα τιραντακι και οπως κατεβαινα ειδα τον Αλεξ με ενα μαξιλαρι στο χερι...
Αρχισαμε να πεταμε μαξιλαρια ο ενας στο αλλον μεχρι που πηγα να πεσω και με επιασε απο την μεση κολλωντας μαι στο σωμα του...
Ειναι τοσο γυμνασμενος ο ατιμος
Απομακρηνθηκα ενγκερως και πηραμε πιτσα για την ταινια..
Εγω σε μερικες στιγμες πεταγομουν στην αγκαλια του αλλα δεν τον ενοιαζε
Αυτος απλα με εσφηγκε περισσοτερο...
Οταν μια πολυ τρομακρικη σκηνη αρχισε παταχτηκα πανω στον Αλεξ με αποτελεμσα να τον ριξω κατω..
-Χαχαχαχα Λυδια ηρεμισε εγω ειμαι εδω...
-Γελας με τον πονο του αλλου..
Ηλιθιε...

Εκει σηκωσα το κεφαλι για να τον κοιταξω στα ματια και με φιλησε
Τοσο υπεροχα γαληνια...

Συνεχισαμε να βλεπουμε σαν να μην συνεβει ποτε αυτο..
Οταν τελειωσε η ταινια ηταν ωρα να φυγει....

-Λοιπον να σου πω την αληθεια δεν εισαι τοσο κοπανος οσο πιστευα τελικα
-Το ξερω απλα εσυ δεν το ειχες παρει χαμπαρι....
-Το ξερεις οτι εισαι και ψωναρα ετσι?
-Μεγαληηηη!! Ειπε και αρχισαμε να γελαμε...
Εφυγε και εγω επεσα για υπνο...

Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ Where stories live. Discover now