Ειδα αυτον τον Αλεξη τον λενε νομιζω να το κανει με μια κοκκινομαλα που σκατα κοκκινομαλα ειναι δηλαδη απο μακρυα καταλαβαινεις οτι ειναι βαμμενα...
Τι ειπα τωρα?
Ζηλευω?
'Ναιιι ζηλευεις' ειπε αυτη η σπαστικη φωνουλα
Εγω? Αυτον?
Με τιποτα οχι κοριτσι μου δεν θα πεσεις τοσο ευκολα...Προχωραω απτοητη προς μια τουαλετα κλεινω την πορτα...
Βγαζω τα σηκωτια μου και ξαναβγαινω εξω...
Αυτοι ειναι ακομα εκει και με κοιταν λες και ειδαν φαντασμα...
Βγαινω εξω και ξαναπαω στα παιδια που φευγουν...-Λυδια μου φευγουμε...
-Ναι ναι ερχομαι...Μπηκαμε στα αυτοκινητα και ξεκινησαμε προς το ξενοδοχειο
Πεσαμε ξεροι για υπνο και το πρωι φτιαξαμε βαλιτσεςΠριν φυγουμε ειπαμε να κανουμε μια βολτα πρωτα
Εκανα ενα μπανιο εβαλα ενα γαλαζιο πουκαμισο και ενα μαυρο σορτσακι με τιραντες μαζι με τα all star μου και καναμε μια βολτα .....
Επειτα πηραμε τις βαλιτσες μας και πηγαμε στο λιμανι για να γυρισουμε...
Εγω θα σταματουσα αθηνα γιατι η ειριαννα με τον μπαμπα ειναι ηδη στο νεο μας σπιτι....
Κοιμηθηκα λιγακι και σε λιγες ωρες ειμασταν Αθηνα
Αφησα τα παιδια και εψαχνα ενα ταξι για να με παει στην διευθηνση που μου ειχε δωσει ο πατερας μου...
Μολις βρηκαμε το σπιτι πληρωσα τον ταξιτζι και ειδα ενα σπιτι με 2 οροφους τεραστιο
Σαν βιλα με πισινα και μια τεραστια αυλη με γρασιδι....
Χτυπησα το κουδουνι και μου ανοιξε η Ειριαννα μες την τρελη χαρα...-Μπαμπαα ηρθεεεεε
(Φωναξε η ειριαννα)Μπηκα μεσα και η Ειριαννα με τραβουσε για να μου δειξει το δωματιο μου...
Ειχα πραγματικα φοβερο δωματιο
Ηταν τεραστιο...
Ειχε ενα μεγαλο παραθυρο με μαξιλαρια για να μπορεις να ξαπλωνεις εκει και με μια λαμπα για να μπορεις να διαβαζεις το βραδυ...
Το κραβατι μου ηταν διπλο με σιδερο και με διπλο στρωμα για να ειναι ψηλο...
Ηταν μπλε και τιρκουαζ..
Οι τοιχοι ηταν πολυχρωμοι και πισω απο το κρεβατι μου ειχε ενα τερατιο πινακα για να μπορω να ζωγραφιζω..
Ειχε ενα μεγαλο γραφειο και μια μεγαλη βιβλιοθηκη γεματη με βιβλια διπλα στο παραθυρο...
Εχει 2 πορτες...
Μισο μισο γιατι 2?
Ανοιξα την μια και ηταν το μπανιο μου
Μεγαλο με εναν τεραστιο καθρεφτη ολοσωμο...
Αρχισα να βαδιζω προς την αλλη πορτα και οταν την ανοιξα εμεινα καγκελοοο
Ηταν ενα δωματιο ντουλαπα
Γεματο ρουχα και παπουτσιααα
Ζω ενα ονειρο...
Την επομενη μερα πηγα να γραφτω στο σχολειο...
Μεγαλο με ζωγραφιες γενικα ειναι ωραιο αλλα θα πρεπει να προσαρμοστω γρηγορα εφοσον ειναι η τελευταια χρονια μου...
YOU ARE READING
Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ
Teen FictionΕιμαι η Λυδια Ενα 17χρονο κοριτσι με πολλα ενδιαφεροντα Λατρευω την μουσικη, το ποδοσφαιρο,τις πολεμικες τεχνες, τα βιβλια,την καλη παρεα και το φαγητο και η ζωη μου θα αλλαξει ολοκληρωτικα Please don't copy my story...