-Απλα παμε να φυγουμε...
-Και τα παιδια?
-Αστα τα παιδια μια χαρα περνανε...
-Αντε παμεεε
Αρχισαμε να τρεχουμε σαν τα μικρα παιδια μεσα στους δρομους και φιλιομασταν , ειναι τρελος γαμωτο χαχα τον αγαπω τοσο πολυ ομως... Φτασαμε σπιτι του και καναμε για μια ακομη μαγικη φορα ερωτα...
--------
Σημερα εχουμε επετειο και μου ειπε οτι μου εχει μια εκπληξη και να ντυθω με το φορεμα που μου πηρε μια μακρυα μαυρη τουαλετα στις 8 ακριβως να ειμαι ετοιμη..
Τα κοριτσια εννοειται πως θα ερθουν και σημερα να με βοηθησουν... Μου εχουν σταθει τοσο πολυ αυτες οι θεοτρελες χαζες αδερφες μου....
Η μαρια ακομα τα εχει με τον Ηλια και το παιδι μου θελει να της κανει προταση γαμου.. αλλα δεν νομιζω να θελει απο τωρα να παντρευτει... ενω η Νεφελη εχει ελευθερη σχεση με τον Πανο τα πουλακια μου ενω ειναι τρελοι ο ενας για τον αλλον... Χτες ειχαν παει βολτα οσο εγω εκανα άλλα με τον Αλεξ , την Νεφελη την επιασε νευρικο και επεσε κατω απο τα γελια και ηταν απο πανω της ο Πανος και της φωναζε "Μην πεθανεις,μην πεθανεις" και απο διπλα η Μαρια να γελαει...
Οταν σας λεω οτι ειμαστε θεοτρελοι να με πιστευετε...
Ηρθαν τα κοριτσι να με ετοιμασουν..Αχ ωραιααα
Λοιπον με εβαψε η νεφελη και η μαρια μου εφτιαξε τα μαλλια.. Καλα ειναι φοβερες ετσι..
Η Μαρια περασε δραματικη σχολη ενω η Νεφελη περασε κοινωνιολογια ειναι που εχουν μυαλο οι χαζες...
Εμμ ειμαι ετοιμη.. Το αρωμα μου και φευγω , ωραια...
Αραγε που θα παμε...? Μπαινω στο αυτοκινητο του , στην διαδρομη δεν πολυμιλαμε αλλα η σιωπη δεν κρυβει αμυχανια... Φτασαμε στο αεροδρομιο.. Τι κανουμε εδω?
Μας πηρε ενα τζετ και ειμασταν οι μονοι επιβατες μαζι με το προσωπικο... Μα τι γινετε?
-Αλεξ τι κανουμε εδω και γιατι ειμαστε μονοι μας?
-Μωρο μου καλοσηρθες στο ιδιωτικο μου τζετ...
Τι μου ειπε τωρα? Ειναι δικο του? Δεν ηξερα οτι ειναι τοσο πλουσιος..
-Σορρυ αλλα εγω γιαιτι δεν ξερω οτι εισαι πλουσιοπαιδο?
-Γιατι ο πατερας μου μενει στο Λονδινο και δεν ηθελα η κοπελα που θα με αγαπησει να το κανει επειδη εχω λεφτα..
-Ενταξει εχεις ενα δικιο.. Και που παμε?
-Επληξη..
-Μαααα... Τουλαχιστον πες μου ποιος ειναι ο πατερας σου...
-Δημητρης Θεοχαρης..
-Μου κανεις πλακα? Ο πατερας σου ειναι ενας διεθνης φημης φωτογραφος?
-Εμμ ναι
ΟΜΓ το αγορι μου ειναι πλουσιο..
-Φτασαμε στον προορισμο μας! Λεει ο πιλοτος
Κατεβηκαμε απο το τζετ και.... ειμαστε στην Βουδαπεστη? ειχαα ηρθει εδω 2 φορες μια οταν ημουν πολυ μικρη με τουυς γονεις μου και μια στην τριτη γυμνασιου με ενα προγραμμα του σχολειου... Ειναι πραγματικα μαγευτικη πολη αλλα ποτε δεν καναμε τιποτα αλλο παρα να βλεπουμε μουσεια.. Εχει παρα πολλα..
-Μωρο μου ξερεις που ειμαστε?
-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗΗΗ
-Που το ξερεις? ειχε μεινει με ανοιχτο το στομα..
-Εμ βασικα εχω ξαναερθει..
-Ωραια παμε τοτε θα αργησουμε....
YOU ARE READING
Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ
Teen FictionΕιμαι η Λυδια Ενα 17χρονο κοριτσι με πολλα ενδιαφεροντα Λατρευω την μουσικη, το ποδοσφαιρο,τις πολεμικες τεχνες, τα βιβλια,την καλη παρεα και το φαγητο και η ζωη μου θα αλλαξει ολοκληρωτικα Please don't copy my story...