Δεν ειναι δυνατον.. Δεν γινετε αυτο.. Ειναι... ειναι εκεινος? Ειναι ο Αλεξ μου?
-Γεια σου Λυδια!
-Α γεια σου Αλεξ τι κανεις?
-Μια χαρα εσυ?
-Υπεροχα ευχαριστω
-Χαιρομαι
-Και γω
Μα καλα καθολου δεν του εχω λειψει? Εχει να με δει 10 ολοκληρους μηνες...
Μια ψηλη ομορφη σχετικα κοπελα με πρασινα ματια και καστανα μαλλια περνει αγκαλια τον Αλεξ και του λεει
-Ποια ειναι η κοπελα Αλεξουκο μου?
-Την Λυδια λες καλε μωρο μου? Μια φιλη απο τα παλια..
Μου κανουν πλακα ετσι? Ας με τσιμπησει καποιος... Περνω πισω το κουκλα... Κακασχημη ειναι... Και γιατι τον λεει Αλεξουκο μου? Και γιατι αυτος την λεει μωρο μου? Και εγω ειμαι παλια φιλη? Δηλαδη οχι μονο εφυγε και με παρατησα και δεν του ελειψα κιολας αλλα βρηκε και γκομενα? Και εγω η ηλιθια πιστευα οτι με αγαπουσε....
Αφου ετσι το θες ετσι θα γινει.. Θα παιξω το παιχνιδι σου Αλεξ αλλα θα δεις οτι δεν θα το αντεξεις.. Κατεβασα στα γρηγορα ενα σφηνακι και πηγα να χορεψω.. Ενα ψηλο παιδι με καστανοξανθα μαλλια και γαλαζια ματια μου ζητησε να χορεψουμε.. Εννοειται πως δεχτηκα και αρχησαμε να χορευουμε... Κουνουσα το κορμι μου στον ρυθμο της μουσικης και τριβομουν υπεβολικα πολυ στο παιδι ενω ο Αλεξ χαστογελαει με την κοντη ε λοιπον θα δεις εσυ....Σιγουρα θα εχει παρεξηγησει ο νεαρος αλλα ο αλλος απο κατω αρχισε να με κοιταει συνεχεια και εχει βρασει απο το θυμο του.. Δηλαδη μετα απο αυτο τι? Αυτος εχει κοπελα.. Βασικα χεστο εγω θα τον κανω να σκασει απο το κακο του και δεν με ενδιαφερει τι θα κανει...
Κουνουσα το κορμι μου προκλητικα μεχρι που ενα χερι με τραβηξε μακρυα απο τον ομορφο νεαρο.. και με εβγαλε εξω απο το μαγαζι .. Ωχ ο Αλεξ...
-Λυδια γιατι το κανεις αυτο? Ποναω το καταλαβαινεις?
-Τι κανω ρε Αλεξ?
-Δεν θα αφησω κανενα να σε ακουμπησει οσο ειμαι εδω εγω..
-Και γιατι παρακαλω? Ελευθερη κοπελα ειμαι και ετσι κι αλλιως εσυ εχεις κοπελα..
-Τι λες ρε Λυδια πας καλα τι κοπελα?
-Η κοπελα που μας διεκοψε οταν μιλουσαμε.. Καταλαβες?
-Α λες την Μαρινα.. Εμ βασικα δεν ειναι η κοπελα μου Λυδια ειναι η ξαδερφη μου ..
-Αστο ρε Αλεξ δεν παει αλλο δεν ειμαι χαζη... Αν δεν ηταν η κοπελα σου γιατι να την φωναξεις ''Μωρο μου"?
-Ναι οσο γι αυτο... το ειπα για να σε κανω να ζηλεψεις.. Ξερεις ποση ωρα καθομουν και της εξηγουσα τι εχει γινει μεταξυ μας? Λυδια απο την πρωτη μερα που εφυγα μου ελειπες αλλα δεν ηθελα να γυρισω.. Φοβομουν οτι εσυ θα τα εχεις φτιαξει με τον τυπο στο σπιτι σου και θα με εχεις ξεχασει... Λυδια σαγαπω και καταλαβα οτι δεν μπορω να ζησω χωρις εσενα... Δεν καταφερα να σταβρωσω ουτε μια σχεση και σε σκεφτομουν παντα και παντου...
-Αλεξ δεν υπηρχε μερα που να μην σε σκεφτομουν.. Δεν με αφησες να σου εξηγησω τι εγινε.. Ο Νικος μου εκανε ερωτικη εξωμολογιση και μετα πριν προλαβω να μιλησω με φιλησε... Μολις εφυγες σε ακουλουθησα,, εφυγα αμεσως για Αθηνα και σε εψαχνα παντου.. εδω και 10 μηνες ειμαι κλεισμενη στο σπιτι και δεν κανω τιποτα απλα σε σκεφτομαι.. τι μπορει να κανεις... αν με σκεφτεσαι... Και παντα ευχομουν να γυρισεις για να σε δω και να σου εξηγησω..
Μολις τελειωσα με πηρε αγκαλια και δακρυα κυλουσαν απο τα ματια μου..
Θεε μου αυτον τον ανθρωπο τον αγαπω...
YOU ARE READING
Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ
Teen FictionΕιμαι η Λυδια Ενα 17χρονο κοριτσι με πολλα ενδιαφεροντα Λατρευω την μουσικη, το ποδοσφαιρο,τις πολεμικες τεχνες, τα βιβλια,την καλη παρεα και το φαγητο και η ζωη μου θα αλλαξει ολοκληρωτικα Please don't copy my story...