Οι μερες περνουσαν υπερβολικα γρηγορα και να 'μαστε τωρα..
Μια μερα πριν γυρισουμε..
Εχουμε κανονισει σε 2 ωρες να παμε σε ενα μπαρακι..
Μπηκα στο μπανιο εκανα ενα χαλαρωτικο αφρολουτρο και βγηκα να ντυθω..
Εβαλα τα ασπρα δαντελοτα εσωρουχα μου και ενα ασπρο μπουστο με μια ανοιχτο πρασινο εμπριμε φουστα... Τις ασπρες 12 ποντες γοβες μου , ενα καφε τσαντακι και πολλα αξεσουαρ..
Βαφτηκα φυσικα σε γηινα χρωματα και εβαλα το αρωμα μου οταν χτυπησε το κουδουνι...-Wow εισαι μια κουκλα Λυδια
-Ευχαριστω Πετρο και συ..
-Παιδια παμε γιατι μας περιμενει ο Μανος στο αυτοκινητο? (Ειπε η Αννα)
-'Ναι παμε'ειπα μαζι με τον ΠετροΦτασαμε στο μπαρ , ηταν πραγματικα πολυ εντυπωσιακο
Εβλεπες πολλα κορμια να χορευουν στον ρυθμο της μουσικης και αλλα να πεινουν
Να πεινουν για την πλακα ή για να ξεχασουν...Βρηκαμε ενα αδιο τραπεζι
Καθησαμε και αρχισαμε να μιλαμε...
Μετα απο πολυ ωρα σηκωθηκα να παω να παρω ενα ποτο...-Παιδια παω να παρω ενα ποτοοο
Αυτοι εγνεψαν και προχωρησα προς την μπαρα ,πηρα το ποτο μου και στην διαδρομη ενα γυμνασμενο στερνο επεσε πανω μου ριχνοντας και το ποτο μου πανω στο κοκκινο πλεον μπουστο μου..
ΓΑΜΩΤΟ-Μα στραβος εισαι?
Οταν ησουν μωρακι δεν σου εμαθαν να περπατας και να κπιτας μπροστα σου?Του ειπα με μια δοση ειρωνιας να σταζει απο το στομα μου αλλα οταν σηκωσα το κεφαλι μου αυτο που ειδα δεν το χωρουσε το μυαλο μου..
-Παλι εσυ?
Δεν βαρεθηκες να πεφτεις πανω μου πια?Αυτος δεν μιλουσε απλα με κοιτουσε στα ματια
Τωρα τα προσεξα..
Αχχ τι ωραια ματια που εχει..
Σκασε Λυδια...-Ρε μαλακα Αλεξη τι κανεις τοση ωρα?
Του φωναξε μαλλον καποιος φιλος του..
Αλεξης εε?
Μμ οκ-Εε συ.. Συγνωμη.. Δε ... δεν το ηθελα...
Ειπε και εφυγε..
Μερια Αλεξη
Αυτη η κοπελα ουτε που την ξερω αλλα μου εκανε το κλικ δν μπορω να την βγαλω απο το μυαλο μου και τωρα ειναι εδω μπροστα μου και εγω παλι επεσα πανω της σαν μαλακας...
Την κοιταω καλυτερα...
Μα ειναι τοσο ομορφη και εχει και αυτα τα γαλανα ματια που ειναι σαν ωκεανος και χανεσε μεσα τους...Ευτυχως που με φωναξε ο Μαριος να ξεκολλησω αλλιως ημουν ικανος να την κοιταω για ωρες...
Μα τι εχω παθει?
Δεν εισαι εσυ Αλεξη αγορι μου αυτος...
Πηγαινε να γαμισεις καμοια γκομενιτσα μου σερνονται στα ποδια σου και ασε την αυτη..
Πηρα μια κοκκονιμαλα που βρηκα μπροστα μου και την πηγα στις τουαλετες...
Αρχισε να με φιλαει και μου κατεβασε το πατελονι...
Ετσι και εγω της εβγαλα το φορεμα που δεν εκρυβε και πολλα.. Και αυτη μια τσουλα ειναι σαν τις αλλες
Αλλα εκεινη δεν ειναι ετσι ειναι διαφορετικη και αυτα τα ματακια της...
Ρε Αλεξ σταματα τι εχεις παθει πια?
-Αα αα μμ ναι ναι πιο γρηγορα μωρο μου ...
Αρχισε να φωναζει η τσουλιτσα και συνεχισα μεχρι που ακουσα την πορτα να ανοιγει...Ηταν εκεινη....
Μερια Λυδιας
Ειπα στα παιδια οτι παω να φρεσκαριστω και πηγα προς την τουαλετα... Σιγουρα θα εκανα εμετο...
Ανοιξα την πορτα και αυτο που ειδα ηταν.. Ηταν απαισιο...
YOU ARE READING
Εγω? Με εσενα? ΠΟΤΕ
Teen FictionΕιμαι η Λυδια Ενα 17χρονο κοριτσι με πολλα ενδιαφεροντα Λατρευω την μουσικη, το ποδοσφαιρο,τις πολεμικες τεχνες, τα βιβλια,την καλη παρεα και το φαγητο και η ζωη μου θα αλλαξει ολοκληρωτικα Please don't copy my story...