Poważna rozmowa z chłopakiem córki cz 2

174 12 7
                                    

                         POV Camden

-Adrienie musimy poważnie porozmawiać.- oznajmiłem.

-Jasne Camdenie.

   Udałem się z Adrienem na górę do mojego gabinetu.

   Po drodze spotkaliśmy Hailie, która chwilę wcześniej musiała wyjść spod prysznica. Chłopak od razu zmienił kierunek z skrzydła pracowniczego na moją Królewnę

-Skarbie jak się czujesz?- zapytał zmartwiony.

-Dobrze. Nic mi się nie stało. Daktyl nie wbił mi się pazurami do krwi.

-Camdenie, możemy porozmawiać wieczorem? Chciałabym przypilnować by Hailie nic się nie stało.

-Jasne Adrienie.

   Adrien przytulił moją córkę do swojego torsu i szepnął jej coś na ucho. Byłem pewien że to wyznanie miłości.

-O właśnie Adrien.

-Co skarbie?

-Pomożesz mi ogarnąć włosy?

-Okej, nie ma problemu.

-A obejrzymy potem film?

-Jeśli to cię uszczęśliwi.

   Poszli do pokoju mojej Królewny. Udałem się z powrotem do kuchni zjeść śniadanie.

                       POV Adrien

   Zamknąłem się z Hailie w jej łazience.

-Grzeczna dziewczynka z ciebie. Cieszy mnie, że powiedziałaś przy ojcu takie kłamstwa. W końcu mogę cię zerżnąć.
  
   Dziewczyna zaczerwieniła się na twarzy.

-No już. Rozbieraj się i pod prysznic.

   Pokiwała głową i wykonała moje polecenie. A ja zaraz za nią.

  Odkręciłem wodę i zacząłem zabawę. Prezerwatywa na stojącym penisie przyciągała uwagę Hailie.

-Co? Chcesz już mojego kutasa w twojej piździe?

-Mhm... Adrien?

-Tak Hailie?

-Wejdziesz we mnie?

   No cóż... Mi dwa razy nie trzeba było mówić.

   Podniosłem ją i nadziałem na siebie. Oparłem jej plecy o ścianę i wtedy się zaczęło. Pieprzyłem ją jakby od tego zależało moje życie.

                       POV Hailie

   Adrien wchodził do mojego środka cały. Penetrował moją cipe brutalniej niż zazwyczaj. W pewnym momencie zdjął prezerwatywę i myślałam, że koniec seksu, ale on wszedł we mnie z powrotem. Jego szybkie ruchy spowodowały, że zaczęłam się na nim zaciskać. Adrien zaczął lekko drżeć. Był bliski orgazmu. Ja zresztą też. Poczułam spermę wypełniająca mnie od środka. Adrien wydał z siebie gardłowy jęk. Ja doszłam również jęcząc.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 20 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Hailie Monet x Adrien Santan Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz