23.Bölüm hamarat girl Azra

5.8K 238 27
                                    

Bu bölüm meroprenses için gelsin :*** yorumların için teşekkürler aşkımm ♥♥♥

Kendimizi koltuğu attıp soluklandık Buğra elinde iki sodayla gelip birini bana uzaltıp yanıma oturdu cebinden sigara çıkartıp dudaklarının arasına aldı dumanı içine çekip nefesini dışarı üfledi sigaranın dumanını içine çekerken elmacık kemikleri iyice belirginleşmişti keskin yüz haltları dahada ortaya cıkmışdı ve oldukça seksiydi şuan onu öpmek istiyodum dudaklarında sigara yerine benim dudaklarım olabilirdi şuan o sigarayı çok kıskanıyorum .s ağzından bi hışınla sigarayı çekip ağzındaki dumanı dışarı üflemesine izin vermeden dudaklarına yapıştım buğra dumanı dışarı üflerken bi yandanda öpüşmeyi bırakmıyordu sigaranın tadı dudaklarında değişik bi tat bırakmıştı acıydı ama hoştu bu tadı sevmiştim nefes almak için ara verdiğimizde elimde ki sigarayı dudaklarımın arasına götürdüm içime çok çektiğim için öksürmeme sebeb oldu ikinciye dumanı içime çekıp dışarı üfledim bu sefer öksürmemiştim zevk veriyodu tekrar dudaklarıma sigarayı götürücekken Buğra sigarayı elimden çekti ve tekrar dudaklarmı yapıştı iştahla dudaklarımı öpüyodu Buğra alt dudağnı emmeye başladı bu durum cidden çok etkiliciydi tabiki bu durumu Yaren malı bozana kadar hadi kalkın aşk yaşamayı bırakın sarhoş oluyoruz bu gece dedi Buğra her ne kadar sarhoş olmamı istemesede alışkın olduğum için kolay sarhoş olucağımı düşünmüyodum.

Limonu ağzımıza damlatım tuzu yaladık tekte vodkayı kafamıza dikdik 1-2-3 derken 10 tane dikmiştik artık sarhoş olmuştum kafam yerinde değildi tek ben değil çoğumuz öyleydi Buğra ve bi kaç erkek dışında tabiki müziğin son ses çalışıyla kendimi piste atmam bir oldu dans etmeye başladım elbisemin uçlarından tutup yukarı doğru çekiştirerek yere doğru kıvırtarak eğilip yukarı kalkıyodum kıvrak hareketlerle ileri geri hareketlerle kendimi ritme kaptırdım arkamdan biri omuzlarımı tutana kadar kim diye baktığımda bir çift kahverengi gözlerle karşılaştım Buğrayı öpüp arkami döndüm Buğra ellerini belime sarınca kendimi ona yaslayıp dans etmeye başladım kısa olan eteğim dahada yukarı çıkıyodu bu yüzden Buğra malı beni sahneden indirdi cidden bu kıskançlıklar çok fazlaydı insana bi rahat yok amk.
Neyse benim gibi sevgilisi olunca normal tabi şhht egom tavan yapti gene :D
**********
Eve gelince kıyafetlerimden kurtulup kendimi yatağa attım huzur mutluluk uyku ayhhss ne güzel kendimi uykunun kollarina bıraktım. Uyumak kadar güzel bişi varmı aq ?

Sabah güneşin gözlerimi tecavüz etmesiyle gözlerimi araladım yorgandan bacaklarımı kurtarıp gerildim yatakdan kendimi atıp banyayo doğru yol aldım sıcakdan enseme yapışmış olan saçlarımı tepeden topuz yapıp elimi yüzümü yıkayıp dolaptan altıma şort giyip üstüme kırmızılı siyahlı diz kapaklarımın iki karış üstünde biten bol tişörtümü geçirip aşağı indim vay vay hiç kimse kalkmamış bugün nedense kendimi enerjik hissediyordum mutfağa geçip dolaptan yumurtayla sucuğu aldım tavayı çıkartıp biraz yağladıkdan sonra yumurtayı kırdım sucukları kesip yumurtanın içine ekledim salata dometez doğrayıp tabağa yerleştirdim masaya tabak ve bardakları dizip yumurtayı ve salatayı masaya yerleştirdim kahvaltılıkları ve salamı da masaya yerleştirdikden sonra portakal suyu sıkıp şişeye döktüm çabuk soğması için buzluğa atıp masaya geri kalan şeyleri ekledim. Ayağıma parmak arası terliklerimi geçirip kıyafetlerime aldırmadan sitenin marketine gittim dolaptan 3 tane sıcak ekmek ve nutella alıp parayı ödeyip marketden çıktım eve gayet sesli bir şekilde girip aldıklarımı masaya koydum bu mallar hala uyanmamışlardı yukarı koşar adımlarla çıkıp Eymenle yağrenin odasına daldım töbest yağren eymenin üstünde napıyosun aşkım haa ?
Yatağa bodozlama atlayıp öküz gibi zıplamaya başladım yarenle Eymen uyanınca var gücümle koşup odadan kaçtım ölmek için daha çok gencim çoook -_-

5n1k aşkımların odasına gitmeden tencereyle kaşık aldım Tencereye kaşığı vura vura odaya aldımm koğuş kallkkk uyanınnnn öküzcükler sabah olduuu die bağırırken hepsi birden üstüme atladı daha ne olduğunu anlamadan beni gıdıklamaya başladılar yav şimdi işicem •_•
Sonunda beyfendiler gıdıklamayı bırakınca kahvaltıya inebilmiştik herkez öküz gibi hazırladıklarımı yiyince e bide övgüler yağdırınca biraz götüm kalkmadı deil yani hepsine mütavizi kız ben olarakdan teşekkürler canlarım diyip durdum ama bu kadar mütavizilik yeter bence dierekden o koca götünüzü kaldırıp masayıda siz toplayın o zaman aşkımlar diyip saçlarımı savurarak mutfakdan çıktım lanet olsun yine çok coolum ;)
Bugün temizlik günü ilan ettim ve odamı toplamaya karar verdim biliyiosunuz çok toplu kızımdır saçıma bandana takıp önce yerden kıyafetlerimi toparlayıp kirlileri kirliye atıp temizleride katlamaya üşenip kirliye attım nevresimlerimi değiştirio siyahlı mavili olanları serdim makyaj masamında tozunu alıp makyaj masamda değişiklikler yaptıkdan sonra dolabımın içini toparladım yerleri süpürüm toz aldıkdan sonra camları silmeye kalktım dengemi kurup camlarımı silmeye çalıştığımda karşı balkonumda ki Buğra aşkımın beni izlediğini fark ettim beyfendi sırıtıp ''bi arada bana temizliğe gel yavrum'' dedi ıyh kıro. ''Buğracım elini aç ve şimdi avcunu yala orda söğlenceğine gel burda biricik sevgiline yardım et'' diyip dudaklarımı büzüp duygu sömürüsü yaptım. "Ayh ayh benim aşkım yorulmuşmu kıyamam çünkü ben kıyma makinesi değilim" dedi. Iyh öldürün beni buneydi şimdi Buğraya gözlerimi devirip "yaa Buğra sen bidaha espiri yapma öldürün beni iğrençsin yaw ıyh" dedim Buğrada seslice kahkaha atıp bana öpücük attı. Bende şive yapıp seni çıtır çıtır yerum haa dedim. Buğra bu sözümden sonra bana ıyy diyip kusuyo gibi yapıp "Aman allahım benim aşkım tam bir kıroo" dedi bu sözüne bu sefer ben kahkaha atıp yine aynı şivemi takınıp "Oyh yavrum akşam boşmusan" dedim. Buğrada bana ufo görmüş masum köylü gibi bakıp "aşkım sen fişne suyumu içtin" dedi bende "nerden bildin lo" dedim Buğrada bunun üzerine "belli sende kafa yapmış aşkısı dedi." bende hıhı gibi bişiler mırıldanıp "hadi beybisi benim çok işim var akşam üstü kumsal cafede buluşuruz diyip içeri geçtim. Allahım bir saatir temizlik yapıyorum burda yok anam bu kız bi saatir aşağı inmiyor öldümü kaldımı merak eden yok zaten Azra kim ki beni nie merak etsinler ki hıh dimi trip kolik Azranın dramı...
Neyse leş gibi ter kokuyorum .s kıyafetlerimden kurtulup kendimi duşa attıp 2 kere saçlarımı 1 kerede vücudumu yıkayıp banyadon çıktım bornozla oturmak güzeldir bornozla oturun :D telefonumu alıp bayadır sosyal medyada takılmadığımı fark edip inatagrama girdim takip isteklerini kabul esip beğenenlere g.b yaptım :D foto paylaşıp bu kadar bornozla oturmak yeter diyip dolabımın karşısına geçip kot şortumu altıma geçirip üstüme beyaz v yaka tişörtümü giyip kot yeleğimi giydim bi kaç tane bileklik takıp saçlarımı kuruması için açık bıraktım telefonumun saatine baktığımda buluşmamıza daha 1 saat vardı aşağı indiğimde bizimkiler televizyon izliyolardı onlara aldırmadan mutfağa geçtim afferin masayı toplamışlar elime kağıt kalem alıp mutfakda eksik olan şeyleri yazdım. İçeri geçip bizimkilerin yanına geçip ne izlediklerine baktım ooo tekrardan çilek kokusunu izliyolardı en sevdiğimm hemen koltuğa yayılıp televizyona yoğunlaştım.
************
Haasst... Zaman ne çabuk geçmişti hemen koltukdan kalkıp odama çıktım saçlarıma şekil verip günlük makyajımı yaptım parüfümü sıkıp capımı kafama ters bir şekilde takıp kot tek gözlü sırt cantamın içine not defterimi kalemimi cüzdanımı telefonumu ve toka koyup tek omzuma astım beyaz patik çoraplarımı giyip aşağı indim bizimkiler hala hazırlanamamışlardı onlara seslenip ayakkabılıkdan beyaz nike ear larımı ayağıma giyene kadar bizimkiler gelmişti güneş gözlüklerimizi takıp evden çıktık.
Herzaman ki buluşma noktasında buluşup kumsal cafeye gittik iki masayı birleştirip oturduk siparişlerimi verip biraz sohbet ettik siparişlerimiz gelince kafamı çikolatalı pastama gömüp pastamı bitirdiğimde herkezin bana baktığını fark edince kafamı ne var anlamında sallayıp dil çıkartdım. Eymen konuşmaya başlayınca bütün kafalar eymene çevrildi
"Arkadaşlar annem 1 haftaya kadar gelicekmiş yani demem o ki bana kalsa hep bizde kalın da annemi biliyosunuz işte biz evde 6 genç arada sizde kaliyosunuz 11 kişi oluyoruz annem tepki gösterebilir" Dedi.

Yani Eymen haklıydı Teyzem otorotier bir kadındı tepki gösterirdi ben napsak die düşünürken Cenk ortaya bir fikir attı "hep beraber ayrı bir ev tutsak"
Aslında fena bir fikir değildi hatta süperdi 11 best frend ayni evde aheyt geceler dolmasın sabahlar olmasın...

Selin= Hangi parayla ev tutucaz ki ?

İrem= çalışsak ya biraz'da ailelerimizden yardım alırız güzel bir ev tutarız olmamı ?

Cenk= Bencede bütün gün evde boş boş oturmakdansa çalışırız daha iyi be hafı.

Cem+5n1k+Yaren+Buğra= herkez onaylayınca çalışmaya karar verdik bu işi bugün bulucakdık. Toprak iş ilanlarının olduğu gazetelerden almak için markete gitti bende o sırada tom balıklı salata sipariş ettim. Tam biraz hayvan gibi gözüksemde Ben çok yesemde kilo almayan biri olarakdan sorun yok tammi istediğim kadar yerim kimse karışamaz :D
Ben salatamdan yerken sonunda Toprak bey gelebilmişti gazeteden iş ilanlarina bakıp seçtiklerimi yuvarlak içine aldım seçtiklerimin hiç birini beğenmeyen mallar bi kaç yere telefon ettikden sonra

Eymen konuşmaya başladı

Ben ve Yaren aşkımcım cafede
Buğra ve Azra rodiburger'de
Selin and İrem güneş Butikde
Cem ve Cenkde Tekilo barda çalışcaklar.(bu saydığım yerler gerçekren Antalyada varmı bilmiom bizim burdaki yerleri ordaymış gibi hayal ediyorum sadece :D) 5n1k kankalarım sizde kısa zaman içinde gidiceğiniz için hiç çalışmanıza gerek yok die düşündüm. Dedi bu uzun sözden sonra öyle bi nefes verdiki ağız kokusu buraya kadar geldi :D
Neyse yarın işe başlıyoruz ayhs çok heycanlıyım lan.
Hesabı ödeyip cafeden ayrıldık çete gibi A101 e girdik A101 harca harcaa bitmeeez...
Çantamdan liseteyi çıkartıp ihtiyaçlarımızı sepete attık lise bitince kasaya gidip aldıklarımızın fiyatını ödedik 200 tl tutu 200 uhh anasını battık battık.
Aldıklarımı poşete doldurup bagaja yerleştirdik son gaz eve gelip aldıklarımızı yerleştirdik desem yalan olur herşeyi ben yerleştirdim. Onlarsa yan gelip yattılar hayat size güzel beee...
Yarın ilk iş günümüzün şerefine bugün bizimkilere yemek yemeliyiz. İçeri geçip öhöhöö gibi sesler çıkartdıkdan sonro 10 kafa bana bana dönünce konuşmaya başladım. "İlk iş günümüzün şerefine sizlere yemek hazırlamak istiyorum"
Herkezden oooo ooo gibi sesler çıkınca tamam beybiler sizi beslicem sakin olun :D

"Yanlız sizden bir ricam var mutfağa su içmek için bile olsa girmeyin anlaştıkmı?" herkez girmeyiz diyince bende öyle düşünmüştüm zaten diyip sırıtdım odama çıkıp altıma siyah şortumu beyaz sporcu atletimi giyip saçlarımı topuz yaptım bandanami takıp aşağı indim. Mutfağa girip önlüğümü giydim dolaptan patlıcanları alıp dikine doğru kestim patlıcanları × şeklinde yapıp aralarına kıyma koyup kürdanla kapatdım yaptıklarımı fırına verip pilavın pirincini ıslatdım sonra pilavı yapıp patadezleri küp küp kesip kızartdım. Havuçları rendeleyip yoğurtladım onlarıda servis tabağına alıp çorbaya geçtim mercimek çorbası için gerekli malzemeleri tencereye koyup ocağa koydum. Dolapdan morul salata domatez mor salata alıp kestim salata tabağına koyup üzerine mısır ekledim. Tatlı için çikolatalı kek malzemelerini karıştırıp borcama dökdüm 180° drc fırında kek pişerken bende çikolata sosunu ve krem şantini yaptım kek pişince kekin üzerine sür döküp soğuması için camın önüne koydum. Yemekler hazır olana kadar masaya amerikan servisleri serip tabakları ve bardakları yerleştirdim çatal bıçaklarıda yerlerine yerleştirdikden sonra herşey sonunda hazırdı kekin üstüne krem şantini sürüp çikolata sosu döküp yaydım. Yemeklerin altını kapatıp odama hazırlanmaya gittim üstümden yemek kokusu gitmesi için duş aldım vücuduma voleralı vücut losyonumu sürüp üstüme beyaz diz kapaklarımın altında biten efil efil elbisemi giydim saçlarımı kurutup su dalgası yaptıkdan sonra hafif makyaj yaptım parfümümü sıkıp aşağı indiğimde herkezin hala tv izlediğini gördüm.
"Hadi o koca götünüzü kaldırıp masaya gelin canımlar" dedim herkez ayaklanıp masaya oturduğunda çorbaları kaselere döktüm üzerline çıtır ekmek ekleyip müthiş çorbalarımızı içtik herkez parmaklarını yiyiyolardı. Daha sonra dier yaptıklarımı servis tabaklarına koydum dolaptan kolayı alıp bardaklara ekledikden sonra herkez parmaklarını yicek die korkmadim değil hani övgü yağmurlarından sonra tatlıları servis ettim Buğra bana hayran gözlerle bakarken valla beni alan yaşadı dedim. O zaman çok şanslıyım karım çok hamarat dedi. Buğra bana karım mı demişti ayh yerim...

Evet arkadaşlar uzun sürenin ardından yb geldi uzun yazmaya çalıştım artık internetim geldii yayyy pazartesi y.b görüşmek üzeree seviyorum sizi aşkımlar :***

Yaz Öküzüm.2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin