Evet arkadaşlar tam bir cenabet bölümle birlikteyiz kitabım tam tamına şuan 31k okuyucusu var ve bu bölümde 31. Bölüm Umarım beğenirsiniz. İYİ OKUMALAR :D
Eve gelince gözlerime inanamadım omg! Yerlerde mumlar ve gül yaprakları vardı evi aydınlatan tek şey mumlardı. mumlardan yapılmış yolu takip ederek misafir odasına ilerledim kulaklarımı slow şarkı doldururken yavaşca kapıyı açtım ikinci bir şok daha geçirdim tavanda uçan kalpli balonlar ve uçlarında Buğrayla ikimizin fotoğrafları ortada şık iki kişilik yemek masası ve üzerinde şamdamlar bu odanında heryerde gül yaprakları ve mumlar vardı. duvarda ise fotoğraflarımızdan oluşan bir kalp ve karşımda bütün çekiciliği ve yakışıklılığı ile BUĞRA. yavaş adımlarla Buğranın yanına ilerledim gözlerimin içine baktı Seni Seviyorum dedi.
-Buğranın Ağzından-
Azranın mutluluğu ve heycanı gözlerinden okunuyordu bir o kadarda şaşkındı bunu benden beklemiyordu tabi. Seni Seviyorum diyince kızardı utanmıştı besbelli dudaklarına minik bir öpücük kondurup masaya geçtik Azrayı izlemekden yemeğimi yiyemiyordum onunda benden pek bir farkı yokdu aslında. Sadece öylece gözlerimizin içine bakıyorduk Azra benim yerde bulduğum gökyüzümdü ben Azrayla nefes aldığımı hissetim Azra benim kendimi bulduğum yer huzur veren yanım gülüşüne aşık olduğum kadındı.
Azranın sesiyle irkildim.
-Daldın gittin öyle sevgilim.
-Güzelliğinde kayboldum.
Sadece gülümsedi şuan tek yapmak istediğim Azranın o elma gibi kızaran yanaklarını ısırmak.
slow bir dans parçası açıp Azranın önünde diz çöktüm
-Bu dansı bana lütfedermisiniz madmezel?
-Tabiki bayım.
Birbirimizin gözlerine kenetlenip yavaş ve küçük adımlarla dansımızı ediyorduk ben yeşili Azranın gözlerinde sevdim.
*************
-Azranın Azından Devam-
Sabah gözlerimi musmutlu bir güne açtım bugün ayrı bi neşeliydim dünden olsa gerek. Kalkmak için hamle yaptığımda üzerimde bir ağırlık hissetim kafamı sağ doğru çevirdiğimde Buğranın o güzel gözleriyle karşılaştım o baktı ben öldüm. Sonra bir gülümsedii kelebeklerin ömrü uzadı. Kollarıyla güçlü bir şekilde beni çekip yatağa düşmemi sağladı ve öldürümek istercesine sımsıkı sarıldı.
-Buğra ayh kemiklerim kırıldı dur. Dememle kollarını gevşetti ve birden üzerime çıkıp gıdıklamaya başladı ayh şimdi işicem. İşicem diyince aklıma Cem geldi özledim keratayı :D arayım bari bi ara neyse şimdi konumuz bu değil benim işemem birazdan canım yatağım ve pijamalarımın sidik olmasını istemiyorum ve tabiki Buğraya rezil olmakta o yüzden müthiş bir hamleyle buğrayı üzerimden itip tuvalete koştum işimi halletikden sonra kendimi huzur ve rahatlamış hissetim elimizi yüzümü yıkadıkdan sonra Banyodan çıktığımda Buğra odada yoktu nereye gitti bu çocuk şimdi hee heee...
Saçımı topuz yaparken bi yandanda merdivenlerden zıplayarak inmeye çalışıyodum he bide Buğraa diye anırmamı var sayarsak üç işi birden yapmaya çalıştım sanki bu potansiyel bende var. Neyse Buğra mutfaktaymış bana müthiş pancakeler hazırlıyor demek isterdim ama diyemedim çünkü Buğra koltuğa uzanmış tv izliyodu. Koltuğun üzerinden atlıyıp Buğranın üzerine atladım.
-Ahhh Azra kaç kilosun yaa öldüm öldüm camış gibi olmuşsun.
sinirle Buğranın üzerinden indim ve adeta işte benim stilimdeki Ayşegül Doğan gibi Sanane benim kilomdan Sananeeee diye çemkirdim. Ve dağılmış topuzumu savurarak odama çıktım Trip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Öküzüm.2
ChickLitMerhaba arkadaşlar ben Ayşe Bayraktar bu Yaz öküzüm adlı kitabın ikisi dier wattpadımda sorun çıktığı için kitabım 18 uncu bölümde kalmıştı çok yorum geldiği için kitabın davamını 2 inci kitap olarak devam ettirmek istedim umarım beğenirsiniz sizi s...