28 bölüm

4.1K 178 26
                                    

∞Azranın Ağzından Devam∞

"Herşey bittimi yani.?"

"Bilmiyorum Azra Kafam çok karışık sen benim en küçük hatamda beni hayatindan siktir edip gidiceksen bana inanıp güvenmiceksen bu ilişki nasıl ilerlicek?"

"Yaa tamam haklısın ama buğra seni o kızla öpüşürken görmek çok kötüydü. Düşünsene sen beni Arasla öpüşürken görsen napardın.? Bu akşam herşeyi konuşalım ve yeniden başlıyalım" diyip tatlış tatlış bakışlar attım.

"Yaa of mal gel buraya kızamıyorum bile sana." diyip sımsıkı sarıldı kokusunu içime çektim sarhoştu hala.
Buğradan ayrılmadan sarhoşsun sen duş al bende sana kahve yapıyım diyip odadan çıkıcakken buğranın yarım ağız gülüşüyle seslenince durmak zorunda kaldim.

"Imm sende geliceksen duşa girerim."dedi.

"Yaaa sapıkmısın cnm hadiii"

"Senin sapığınım Yavrumm."

Kıkırdayıp buğrayı banyayo soktum tişörtünü çıkartıp yere attım. "Pantalonunu sen çıkartırsın artık" diyip çıkmaya yeltendiğimde kolumdan tutup beni kendine çekti ve dudaklarıma yapıştı oh omg! Odaya anam,babam dalabilirdi. Ama Buğranın dudaklarını özlemiştim. Düşüncelerimi kenara atıp karşılık verdim ama ayrılma vakti bayım mâlesef...

Buğradan ayrılıp "duşa gir kahve yapıp geliyorum" diyip banyadon çıktım aşağı inmemle annem,babam,teyzem,bizim çete bana soru soran gözlerle bakıyodu.
"Anlatıcam ama lütfen sonra konuşalım" diyip mutfağa girdim cezveye kahve için malzemeleri koyup pişirdikden sonra fincana döküp odama çıktım kapıyı kilitleyip Buğranın duştan çıkmasını beklerken dolabımdan onun bizde bıraktığı tişört ve kapriyi yatağa koyup çıkmasını bekledim 5 dk ardından Buğra sonunda banyodan çıkınca "ımm sen bunları giyi ben arkamı dönüyorum bakmam merak etme" diyip ellerimi gözlerimle kapatıp arkamı döndüm. Buğra bu halime kahkaha attı mal yaa..

"Giyindim" diyince önüme dönmemle Buğranın bana feyk atmış olduğunu gördüm mal üstsünü giyinmemiş baklavaları gel yi beni diyo saçından damlayan su damlaları yüzünden dudaklarına doğru süzülüp baklavalarına geçmesi "ayh burası bi sıcak mı oldu" diyip ellerimle kendime yelpazae yaptım.
Buğra ise bu halime koca bi kahkaha attı. Hııhh sanki çok komik yani...
Yatağıma kurulup kahvesini iki yudumda bitirdi orangutan... Kahveden sonra dahada ayılmş gibi görünüyodu.
"Evet Buğra artık konuşabiliriz bence" dedim oda kafasini sallayinca bodozlama daldim konuya.
"Artık beni böyle kiskanmani felan istemiyorum tamam kıska da abartma be adam."
"Tamam o zaman kıskanmak yok ikimiz içinde. İstediğini giyebilir istediğinle konuşabilirisin" dedi ben şok hatta bim.
"Anlaştık o halde."
"Anlaştık." diyip göz kırptım..

********
Buğrayla Annemlere uzun bi açıklama yaptikdan sonra epey bi süre Buğrayla kavga etmeyip birbirimizi sevdiğimizi soyleyince babamin yüz ifadeleri annemin bakışları felan korkmami soylesede yinede her şeyi anlatık bağırıp çağırsarda ikna oldular. Ve şuan 5n1k aşkımları geçiriyoruz çünkü gidiolar arkalarinda gözü yaşlı bir adet Azra hüzünlü bir grup dırım dırım...
Tam uçağa pineceklerken koşup hepsine sımsıkı sarıldım kokularinı aklıma kazırcasına defalarca içime çektim. Toprak göz yaşlarımı silip tek tek öpüştükden sonra Buğraylada erkekçe tokalaşıp uçağa bindiler.
Buğraya sımsıkı sarılıp sümüllerimi tişörtüne sildim iğrençlik mod:on
Buğra yaptığımı fark etmiş olacak ki
"Azraa o en sevdiğim tişörtümdü" die çemkirdi.
Ben burda ağliyom o tişörtünü düşünüyo ok by.
*****
Yareeeeğğğeeenn... Siyah deri şortum nerdeeeğeeee?????

"Nerde çıkardıysan ordadırr"

"Tamam fake anneeeğğğğeeee..."

Ahh şimdi nediyo bu kızlar diceksiniz hazır anam teyzemgil felam aile dostlarimizdan birine gitmislerken bizde biraz kafa dağıtmak için bara gidioroz ve lanet olasıca siyah şortumu bulamıyorum.
Başka kıyafetin mi yok diceksiniz ama Buğracımı kıskandırmak için ulutura seksi görünme cabalarim mod:on...
Sonunda Siyah deri şortumu bulunca altıma geçirdim üzerime siyah zımbalı bustiyerimi giyip aynada kendimi süzdüm ımm fazlamı iddalı oldum ne ? Amaan vur göte gitsin cokda mükolu oldum ego tavan tm.
Altıma siyah traktör botlarımı giydim uzun olan boyum birazdaha uzamıştı.
Düz olan Saçlarımı tarayıp biraz volüm verdikten sonra çoğunluğu sola yatırdım.
Fondoten pudra biraz allık maskara ve Allah katina çıkmıcak şekilde Siyah kuyruklu eyliner cekip kirpiklerime maskarayla volüm verdikten sonra bordo ruj sürüp parfümümle yıkandıkdan sonra aynada oluşan görüntümle şoklandım bu ben miydim makyajın insan uzerinde ki etkisi bu olsa gerek fiziğimde oldukca iyi görünüyordu. Fazla iyi.
Bu aralar benim egom baya tavan yaptı töbest.
Üzerime siyah deri ceketimi geçirip zımbalı el cantama telefon cuzdan bordo ruj koyup elime aldım aynada kendimi son kez süzüp aynama opucuk atım aşağı indim inmemle Buğrayla karşılaşmam bir oldu üzerine dar ince beyaz gömleğinden oldukca belli oluyordu üst düvmelerinden 3 tanesini açmış altına siyah pantalonu ve rampa saçlarıyla oldukça seksi gorunuyodu bu gece olay cikmazsa iyi bari.
Yanina yaklaştığımda burnuma o erkeksi kokusu doldurdu kokusu huzur dedikleri bu olsa gerek.
Buğra beni öyle bi süziki sikici bakışlar attı ki bi ara kokrmadim değil hani.

"Noldu askim nie oyle bakiyosun yoksa kıskandınmı"

Buğra derin bir nefes alıp
"Yok canim ne kiskanmasi cok guzel olmuşsun şort yakişmiş" dedi pis sapik oyle bi bakiyo ki hem sinirli hem beni yiyecek gibi töbest....
Yaren ve Eymende gelince sonunda evden çıkabildik.

Kısa bi yolculuğun sonunda bara gelebilmiştik içeri geçtiğimizde erkeklerin bana yiyecek gibi bakmalari,Kızların Buğrayı gözleriyle tecavüz etmeleri dışında içerisi yiyişenlerle doluyoduu...
Buğraya bakış attığımda kızlara çapkınca gülümsüyordu. Dirseğimi karnına geçirdiğimde acıyla inledi önüne bak bakışımı atınca.
"Noldu kıskandınmı güzelim" dedi.

"Ne kıskancam be sadece yaninda sevgilin var bil istedim." bi yandan buğraya laf yetiştirirken öte ki yandan ceketimi çıkartmakla meşguldüm ceketimi çıkartınca bustiyerim straplez olduğu için biraz yukari çekip ceketimi kolumun altina aldım. Kıvırta kıvırta sağ köşedeki kırmızı deri koltuklara ilerlemeye başladım tabiki yüzümde ki piç smile takınarak.
Arkamdan bi el hissetiğimde irkilerek arkama döndüm ve Buğrayla karsilastim elini belime sarıp ceketimi omuzlarıma verdi ve kullağıma "Abartma istersen" die fısıldadı. Haklımıydı koca bi eveetttt....
Koltuklara oturup Eymenin içkileri getirmesini bekliyorduk tabi Buğra bacaklarimi eymenin crketiyle ortup ceketimi giydirdi ay bide onumu kapatirdi sahiplenircesine dibime girip sarilmasindan bahsetmeme gerek yok sanirim.
Eymencim biralari getirince eskilerden konuşup biralarımızı yudumladık.

"Buğraaa hadii dans edelim"

"Saçmala Azra."

"Off saç malanmaz taranir bi kere ayrica olurmusun dans etsen."

"Off Azra ne guzel konusuyoruz iste."

"İyi Buğra sen dans etmezsen Eymen kuşum benimle dans eder dimiiğ Eymen."

Eymen beni takmadi.

"İyi be size mi kaldim ben nasıl olsa dans edicek birileri bulurum." diyip kalktım kendimi piste attım....

Evet canımslar bu bölüm bu kadardi oncellikle hepinizden teker teker ozur dilerim çoooookkkk uzun zaman oldu yazmayali aslinda bu bölümü burada kesmiyecekdim ama bugün yayımlıcağıma dair bi kaç okuyucuma söz verdiğim için yayımladım.
29.Bölüm ne zaman gelir bilemiyorum ama elimden geldiğince okulda,evde,katinde,otobüste her yerde yazmaya calisicam.
9.sinif olduğum için çok calismam gerekiyor her ne kadar meslek lisesine gitsemde sjsj
Sinav haftasina giriyorum ayrica. Sinavlarda basladu bunuda bildiriyim
Ama hepiniz yorumlarini tek tek okuyorum Yanimda olduğunuz icin yb yazmami beklediğiniz için cok tesekkur ederim. Sizleri çoook seviyorum.♥
Bir sonraki bolumde gorusmek uzere hoşcakalın....

Sosyal medya hesaplarım :

Snapchat :aysbyrkt
İnstagram : aysbyrkt

Yaz Öküzüm.2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin