Sabah gözlerimi açtığımda kendimi boş yalnız hissetmiştim.
Neden mi ? Buğra yoktu beraber uyumaya çok alışmıştım ama artık bizde kalamıcakdı.
Shht merak etmeyin ayrılmadık Sebep TEYZEM. Buğranın bizde kalmasina izin vermiyor. Eymenle Yağrenin çıktığını öğrendiğinden beri Yağreni incelemeye aldi kızın her hareketi batıyo. Belkide Eymeni kimseyle paylaşmak istemiyordur ama öyle olsa bu kadar serbest bırakmazdı. Bu kadar serbest olan bir kadın ne ara bu kadar herşeye karışır olmuştu tartışılır.
Düşüncelerimi bir kenara itip paytak adımlarla banyoya gittim. Ilık bir duşun ardından kendime gelmiştim. Çekmeceden iç çamaşırlarımı çıkartıp giydikden sonra Volearalı vücud losyonumu sürüp dolabımdan alt eşofman ve tişörtümü üzerime geçirip saçlarımı tarayıp kuruması için salık bıraktım. Perdelerimi açıp camımı araladıkdan sonra yatağımı toplamaya başladım. O kadar dalmışım ki Telefonuma gelen msj sesiyle irkildim.
Msj Buğradandı."Karşı komşum temizlik mi yapıyormuş."
"Off sorma yaa sensiz bir güne başlayınca."
"Hmm Sen benimi özledin."
"Evett mal çok özledim."
"Bende özledim."
"Yerim kii."
"Mal buluşalım."
"Tamam yavru iki dk hazir oluyorum."
"Umarim."
Perdemi kapatıp dolabımın karşısına geçtim hmm ne giysem.
Altıma siyah bilek pantalon giyip üzerime kot gömeleğimi geçirdim altdan 2-3 düğmesini acik bırakıp altdan bağladım. Saclarimi at kuyruğu yapıp sırt çantama gerekli eşyalarımı koyup makyaj yapmaya üşendiğim icin sadece deodorant sıkıp koluma gri metal saatimi taktım. Aynada kendime baktığımda gayet sıradan olmustum ilgi cekmenin alemi yok dimi.
Ayağıma beyaz converslerimi geçirip buluşma noktasina yani çeşmenin oraya gittim.
2 dk gecmeden Buğra gelmisti."Benim hatunum benden once mi hazirlanmis."
"E biraz oyle oldu manitim."
"Hmm" diyip yanağima sulu bir öpücük kondurdu ve "nereye gitmek istermis benim hatunum" dedi.
"Imm cok sıkıldım hep ayni şeyi yapiyoruz sıkıldım." dedim.
"Ne yapalim ki baska dedi.""Bilmem ki."
"Imm luna parakami gitsek."
"Ayh olabilir seninle başbasa hic lunaparaka gitmedik gidelim gidelim." diye sevincle bağırıp buranın boynuna atladim.
*******
Lunaparka geldiğimizde parlayan gozlerimle etrafi inceledim ve pamuk seker satan yasli amcayi gozume kestirdim."Buğra bana pamuk şeker alirmisin lutfen lutfen."
"çocuk gibisin Azraaa." die iç geçiren buğrayi takmadan pamuk sekerci amcaya kostum ve en cok pamuk seker olani secip hemen paketi acip koca bi ısırık aldım. Buğra ise bana hayretler icinde bakiyodu.
"Imm neye binsek?"
"Bilmem ki."
"Bencee gondola binelim nasil fikir."
"Harikkaaaa" die cırlayıb bilet alma yerinden biletleri alıp gondolun en ucuna oturduk.
Gondol calisinca ister istemez çığlık attım. Sağ elimle pamuk şekerimi sımsıkı tutarken dier elimlede demire tutundum. Korkuyomuydum hayır. Bi anda gelen cesaretimle iki elimide bırakıp pamuk şekerimi yedim.Gondol durunca Buğrayla kahkaha atarak gondoldan çıktık.
Balerine Bindik dönmeye basladiğinda her ne kadar tutunsamda balerin yan döndükçe Buğranin üzerine yıkılyordum. Buğrada bana sımsıkı sarıldı gözlerimi kapatim sadece çığlık attımm....
*******
Eve gelince teyzemlerle güzel bir yemek yemedik başbaşa ne romantik ama.
neden sadece Yengemle yedik diye merak ediyorsanız Eymen ve Yağren bestlerim canm arkadaşlarım beni bırakıp baş başa yemeğe gittiler.
üstümdekilerden kurtulup sıcak bir durşa girdim saçımı 2 kere yıkayıp vücudumuda bir kere yıkadıkdan sonra havluma sarınıp banyodan çıktım. üzerime pijamalarımı geçirip saçlarımı taradım tam uyku mod:on yapıcakdım ki aklıma Buğra geldi özledim. Hemen çantamdan telefonumu çıkartıp Buğranın numarasını tuşladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Öküzüm.2
ChickLitMerhaba arkadaşlar ben Ayşe Bayraktar bu Yaz öküzüm adlı kitabın ikisi dier wattpadımda sorun çıktığı için kitabım 18 uncu bölümde kalmıştı çok yorum geldiği için kitabın davamını 2 inci kitap olarak devam ettirmek istedim umarım beğenirsiniz sizi s...