Buğra karekteri değişti Vini Uhera yerine Luca Fersko ile değiştirdim. Azra karekteriyle daha çok yakıştığını düşünüyorum... (Buğra multi medyada var)
Keyifli okumalar^^Dans etmeye başladım.
Ela gözlü kumral bi çocuk elimden tutup ritme uygun dans etmeye başladı oh bayım malesef benim sevgilim şimdi bizi böle göre siker.
"Napiyosun?" die çemkirdiğimde
"Sadece dans ediyoruz." dedi
"Sevgilim var seni görürse tek parça kalıcağından emin değilim." dememle çocuğun gözüne yumruk yemesi bir olmuş oww ben demiştim ama.
Herkez hep bir ağızdan hiiiihhh... Diye sesler yükselince şöyle bir baktımda iki dakkikada çocuğun yüzü tanılamıyacak hale gelmiş veBuğranın dudağı ve kaşı kanıyor. Eymene "Gerizekalı ne duruyosun ayırsanaaa." die çemkirdim. Eymen'de omuz silkim Buğrayı çekelemeye başladı. Sonunda bir kaç kişinin yardımıyla ayırdılar. Buğra beni kolumdan sertçe çekip mekandan çıkartı beni ön koltuğa oturtup sertçe şöför koltuğuna oturup son gaz gaza basıp sahile sürdü.
Sahile gelince arabayı kenara çekip. Bidaha böyle açık giyinirsen bütün kıyafetlerini pança pincik ederim ayrıca birdaha benden ayrı bi hareket edersen o bacaklarını kırıp bi tarafına montalarım yaparım bilirsin.
Owww çok sert adamım. Diyip omzuna yumruk attım. O ise gayet ciddi bi bakış attı. Hmmm..
*******
Sabah gözlerimi açtığımda odamı pancake kokuları dolduruyor kuş sesleriyle güne başladım demeyi cok isterdim ama... Olay pekte oyle olmadi ağzımda bir adet ayak ve horlayan buğrayla uyandım gavatmıdır nedir aq.
Ağzımdan öküzün ayağnı cıkartıp kosarak banyoya gittim daha işemeden hemen ağzımı bol suyla calkalayıp dislerimi fırçaladım.
Banyoda işlerimi halletikden sonra zar zor da olsa Buğrayı uyandırıp kahvaltıya gitmek için ikna ettim annem babam ve teyzem dün aksam aile dostlarimiza ziyaretden erken dönüp babamin sıkıcı işleri yüzünden geri dönmüşler. Evet VEDALAŞMADAN. Ve bu bana çok koydu lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim dırım dırım...
Teyzemde büyük ihtimal ise gitmistir o rahat bir kadındır herseye karismaz evide otel gibi kullaniyo zaten ama Eymencim hayatindan gayettt memnun arada Eymene özenmiyo değilim hani.
Neyse altıma dizleri yırtık bir kot geçirip üstümede asker yesili V yaka oldukca bol bi basic tişört geçirip sadece yan kısmını içeri sokup saçımı salas bi at kuyruğu yaptım eyliner,kapatıcı,maskara ve naleni lip balmımı sürüp birazda olsa insana benzedim. Bileğime bir iki tane ince bileklik ve sağ kulağımda 5 tane delik olduğu icin altım sarısı küpelerimi taktım incandese parfümümü sıkıp. Organım yani sırt çantama gerekli eşyaları koyup arka cebime telefonumu sıkıştırdım Eymencim ve Yarencimde hazır olunca sporlarımı ayağıma geçirip evden çıktık Buğrada her zaman ki gibi bizi çeşmenin yanında bekliyodu. Oww üzerine asker yeşili tişört ve aynı tonlarda dizi yırtık pantolon giymiş. Saçmalamayın tabiki sabah buğra evden cikarken 173810361 kere asker yeşili tisort ve dizi yirtik kot giyi diye tembih etmedim tamamen tesadüf ehehehh.
Buğra koluma sahiplenircesine girip kullağıma "Sana yırtık pantalonuda yasaklıyorum Azra!"
"Oha bugra Antalya zaten yeterince sıcak şalvar giyim istersen"
"Aslinda olabilir. Ama oda yakışır sen en iyisi evden çıkma.Beraber evimizde yasarız."
"Heee canm hee."
Dememlee Kafama şaplak yemem bir oldu.
"Hiih Buğra insan manitine vururum mu çok ayıp çok. Şuan sana trip atmam gerek cunku hangi kiz olsa ole yapar."
"Ama sen benim Hatunumsun farkın tarzın dier yapmacıklardan degilsin yavru."
Diyip yanağıma sulu bir öpücük kondurdu romantik yaz öküzüm benim yaaa.....
Kahvaltı yapıcağımız yere gelince cam kenarina oturup bizim salak ikiliyi beklemeye basladik eymen ve yareni mallar iki dk bi yere gitcez dediler bi gelemediler.
"Azra telefonun caliyo."
Hee
"Telefonun diyorum."
Hemen cantamdan telefonumu cikartip hizlica actim kapatirsa felan geri aramam gerek dakkam bitmesin dimi.Alo söyle yavru. Nie gelemediniz 40 saatir lan. Nerdesiniz siz. Hee gelmiyonuz isiniz cikti ok by.
Gelmiceklermis yavru.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Öküzüm.2
ChickLitMerhaba arkadaşlar ben Ayşe Bayraktar bu Yaz öküzüm adlı kitabın ikisi dier wattpadımda sorun çıktığı için kitabım 18 uncu bölümde kalmıştı çok yorum geldiği için kitabın davamını 2 inci kitap olarak devam ettirmek istedim umarım beğenirsiniz sizi s...