Sabah alarmın muthiş sesiyle gözlerimi araladım güzelce gerilip yatakdan ayaklarımı sarkıtıp biraz boş boş durdukdan sonra banyayo gidip işlerimi halletdim kısa bi duş aldıkdan sonra altıma siyah eteğimi geçirip üstüme beyaz basic tişörtümü giyip eteğimin içine soktum havluya sardığım saçlarımı tarayıp kuruması için açık bıraktım herkezi tek tek uyandırıp mutfağa gidip 7 kişilik soğuk sandaviç yaptıp dolaptan limonatayı çıkartıp bardaklara döktüktüm hazırladıklarımı kimse gelmeden mideme indirip yukarı çıktım hiç bılaşık yıkayamam şimdi dişlerimi fırçalayıp saçlarımı yandan örüp kurdeleyle tuturdum. 40 saat eyliner çekme çabalarından sonra sonunda günlük makyajımı tamamlayıp siyah sırt çantamın içine şort cüzdan deodarant gibi gerekli malzemlerimi koyup tek omzuma astım herkeze imanlı bir kız olarak hayırlı işler Allah bol kazanç versin diyip evden çıktım. Buğra uykulu gözlerle arabaya yaslanmış beni bekliyodu sarılıp günaydın dedikden sonra arabaya binip rodiye geldik müdürün yanına gidip gerekli şeyleri konuştukdan sonra iş yerinin lacostlarını alıp giyinme odasına geçtik benim ki koyu kırmızı Buğranınki ise siyahtı. Altıma etekle rahatsız olurum die kot şortumu geçirip üstüme lacostumu giydim siyah önlüğümü belime takıp çıkartığım eşyalarımı çantaya yerleştirip dolabıma koydum yaka ismimi taktıkdan sonra elime kağıt kalem alıp gözüme kestirdiğim ilk masaya gayet sevecen bi gülüşle yaklaştım menüleri uzaltıp siparişleri işaretledikden sonra kağıdı yırtıp masaya yerleştirdim içeriye gidip siparişleri söyledikten sonra dier masalarla ilgilendim siparişler hazır olunca mis gibi kokan pizzları ve buz gibi kolayı masya koydukdan sonra afiyet olsun diyip menü istiyen bir dier masayla ilgilendim...
Saat 20.30 olunca sonunda paydos verebilmiştik hemen giyinme odasına gidip tişörtümü giyip lacoste umu katlayıp dolaba koydum çantamı omzuma asıp Buğranın yanına gittim çok özlemiştim arada sadece kesiştik bu kadar sımsıkı birbirimize sarıldık 3dakka 25 saniye 10 salisenin ardından sonunda ayrıldık evet kaç dk sarıldığımızı saydım :D
Sonunda eve gelince Buğralarda kalıcağım için eve gidip orta boylarda çantamı çıkartıp içine kıyafetlerimi diş fırçamı makyaj malzemelerimi havlumu felan koyup aşağı indim. Neden mi Buğralarda kalıyorum ? çünkü iş yüzünden pek görüşemiyoduk ve teyzem gelene kadar Buğralarda kalmama karar verdik. Yareni 5 erkeğin yanında tek dişi kuş olarak bırakmak istemezdim ama yapıcak birşey yok zaten beni çok anlayışlı bir şekilde karşıladı onlarda Eymenle pek yanlız kalamadıkları için beni anlayışla karşıladı herkezi öptüm kapıdan tam çıkıyodum ki
Toprağın sesiyle irkildim
"Ah be Azroş bize sen yokken yemekleri kim yapcak kim bize kahvaltı hazırlıcak kim bizi uyandırcak yaa" dedi sesini acıklı bir şekilde çıkartarak. Ayh şimdi ağlıcam sananda gurbete gidiom sanar alt tarafı karşı eve gidiom yaa ama olsun be 2 hafta yaa ayh bunlarsız napcam ben die hiç üzülcek halim yok yemek yapmakdan öküzleri uyandırmakdan kurtuldum beee bu duruma ağlannmaz sevinilir duygusuz gadtarım yaa .s .sSonunda vedalaşmayı bitirip eve gelince hemen Buğranın odasına çıkıp.... shhtt fesatlaşmayın sadece eşyalarımı yerşetircez :D Buğra dolabımından bana yer açınca çantamdan eşyalarımı çıkartıp yerleştirdim makyaj malzemelerimin olsuğu çantayıda komidinin üstüne koyup altıma turkuaz ev şortumu üstümede beyaz sporcu atletimi giyip örgülü olan saçlarımı tepeden bi topuz yaptım seke seke merdivenlerden inip Buğranın yanına gittiğimde beyfendi kurulmuş koltuğa tv izlio oldumu şimdi açım ben aç!
(Dikkat) : aç bir Azra Dünyanın en vahşi ve tehlikeli hayvanından daha tehlikeli ve vahşi olabilir.!!!
Buğraya bir kaç kere seslenmeme rağmen beni takmadı hıh popi. Yani gerçi ben tokamıyımda beni taksın dimi :D
Buğra bey mutfağa gelmeyince küçük emrah gibi boynu bükük mutfağa ilerlemek zorunda kaldım.
Dolaplari kurcaladıkdan sonra en kolay ve en güzel olan şeyin makarna olduğuna karar verdim harikaaa ketılda su ısıtıp çubuk makarnaları tencereye koydum makarna olurken müthiş şekilde usta edasıyla morulları doğramaya başladım arkamdan belime dolanan eller ve boynumda ki öpücükle duraksadım öpücükler 1-2-3 die artarken önümü dönmemle Buğrayla dudaklarımızın buluşması bir oldu Buğra alt dudağımı emmeye başlamasıyla iki elimide kafasına kenetledim ellerimi saçlarının içine getirip çekiştirmeye başladım Buğra bu hareketime karşılık dudaklarımı iyice vokumladı tek hareketiyle beni kucağına aldı alt dudağımı emerken beni masaya otuturdu ve dahada tutkulu kendinden geçercesine öpmeye başladı bu işin sonu hiçte hayırlı değil . İş daha fazla ileriye gitmeden Buğradan ayrılmaya çalışsamda beni kendine daha çok yapıştırıyodu Buğranın alt dudağnı dişlememle zevkle inlerken bende fırsatdan istifade Buğradan ayrıldım mutfaktayız töbe töbe çarpılcaz. Masadan inip makarnanın altını kapatırken Buğranın horultularını duyabiliyodum ama hiç aldırış etmeden makranaları çok derin olmayan kaselere koyup üzerine sos yapmaya üşenip ketçap sıktım morul salatasını derin bi tabağa döküp tuz limon yağ gibi şeyleri ekleyip karıştırdıkdan sonra sonunda herşey hazır olmuştu hazırladıklarımı masaya koyup kolaları bardaklara döküp yemeklere gömüldüm yum yum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Öküzüm.2
ChickLitMerhaba arkadaşlar ben Ayşe Bayraktar bu Yaz öküzüm adlı kitabın ikisi dier wattpadımda sorun çıktığı için kitabım 18 uncu bölümde kalmıştı çok yorum geldiği için kitabın davamını 2 inci kitap olarak devam ettirmek istedim umarım beğenirsiniz sizi s...