-26.Bölüm-

4.2K 201 51
                                    

Sabah gözlerimi actığımda ağzımda ayak üstümde bi camışla uyandım Uyanmaz olayımdım hayata küstüm insan böyle uyanırmı lan.
Yatakdan zar zor bayağ bi efor sarfeterek kalkmayı başardığımda bizim camışların fotoğraflarını çektim sjdjs :D koz olarak kullancakdım yaşasın kötülük nihahaa....
aşkımları uyandırmak için eski günlerde ki gibi üstlerine çıkıp yüzlerine dilimi çıkartıp tükürükler savurdum.(anladınız siz) hepsi uyanınca bana ölümcül bakışlar attılar ama ben onlara masum tatliş tatliş bakışlar attım her ne kadar maymun gibi olsada benim bakışlarım onlar bana kıymazlardı çünkü ben kıyma değilim.sjsjdkd :D (gülme krizine girdiniz dimi biliyorum)

Hepsi bana bakım 1-2-3 die sayıp beni tek haretle yatağa atıp gıdıklamaya başladılar sjsks durun lan shsjs işicem jsjs işicem diyince aklıma Cem geldi neyse.

Sonunda altıma işemeden gıdıklama şeysleri bitince hepsini ölümcül bakışlar atıp lavobaya koştum işimi halledip banyadon çıktım. Herkez tekrar uyumuş ohh maşallah perdeyi aralayıp balkonun kapısını açtım güneş odamı selamlarken bizimkilerinin tepesine çıkıp lalalalaaa uyanın eşekkler Oooo oooo die bağırıp çarşafları yastıkları çekelemeye başladım herkez tekrar uyanınca hepsi üstüme atladı ayh nefes alamıyom ayh ölücem ayh kalkın die sitem etsemde kimse beni takmadııii popi çocuklar sizi.
Aras en sevdiğim kamkim can dostum beni kurtanca ay aras conammmm die üstüne atlayıp sarıldım Arasda beni sırtına alınca lalala anzaklar saldırın diye bağırıp bizimkilerin üstlerine doğru gittik elime aldığım yastıkla önüme çıkana 1 tekme misalı önüme gelene yastıkla vurdum bunu gören çılgın karbaybultaş ailesi hayince sırıtıp ellerine yastık alıp birbirlerinin sırtlarına çıktılar vuhuu yastık savaşı Yağrene vurayım derken dengemi kaybedim Eymenin üstüne doğru düşmem bir olmuştu Eymen yağren ben ve aras yeri boylarken bize vurmaya calişan Toprak,Ateş,Arasında yeri boylaması uzun sürmedi alta kalanın canı çıksın oynarmış gibi birbirimizin üstünde can çekişiyoduk Altda Kalan Eymencimi kurtaymaya çalışan Yağren ciyak ciyak bağrırken ben sadece kendi iç organlarımı düşünüyodum birazdan kırılabilir.Telefonun çalma sesiyle herkez kalkınca kendimde kırık çıkık varmı die kontrol edip hemen çalan telefonuma koştum.

Arayan: işiCEM...

Alo kötü olup olmaması umrumda bile değil,cidden,o kızı öpmeden önce düşüncekdi o,hıhı gayet ciddiyim tamam bb..

Herkez bana meraklı gözlerle bakarken kısa bi özet geçip herşeyi anlatdım.
"Buğra sarhoşmuş hergece ölesiye içiyomuş çok pişmanmış beni özlemiş bana ihtiyacı varmış felan filan" die kısa bi özet geçtiğimde sadece kaşlarını yukarı doğru kaldırım hmm dediler.
Şuan ne kadar umursamaz görünmeye çalışsamda içimde bi burukluk vardı Buğraya bişi olucak diye korkuyodum şuan nasıl hissediyorum biliyormusunuz hani bilmediğiniz bir yolda giderken yol ikiye ayrılır ve siz hangi yolu sećeceğinizi bilemezsiniz ama aradığınız yeri bulmak için için bi seçim yapmanız gerekir heh işte bende aynı öyle hissediyorum Buğraya inanıp şuan onun yanına gitmek istiyorum ama gözlerimin önünde o kızı öperkenki hali aklıma gelince hangi yoldan gidiceğime karar veremiyorum ve donup kalıyorum.
Düşüncelerimi kenara itip tekrardan hiçbişi olmamış gibi bizimkilere doğru dönüp
"En son gelen kahvaltıyı hazırlar"
Diye bağırdım bu sözümden sonra afallasalarda hemen koşmaya başladılar hızlıca ikişer,üçer merdivenlerden atlayarak aşağı inmeye çalıştım ama tabi ben bunları yaparken arkamdan gelen 6 tane orangutan arkadaşlarım beni itmeye çalışarak aşağı inmeye çalıştılar ama sonuç başarısız tabikide ilk gelen ben oldum aşağı inme sırası tamamiyle söyleydi....
1.Ben
2.Aras
3.Ateş
4.kaya
5.Eymen
6.Yağren
7.Toprak
Son gelen Toprak sesini acıklı cıkartmaya calışarak.
"Ben mutfakda tek başıma çaresizce,yapa yanlız,kimsesiz,yardıma muhtaç,bir şekilde Kahvaltı hazırlamaya çalışırken sizin gibi iyi kalpli,melek gibi arkadaşlarımın hiç birinin yüreği sızlamıcak mı ? He sorarım size şimdi birlik beraberlik olmamız gereken bu yolda beni tek başıma kendi benliğimle başbaşa mı bırakıyorsunuz?"

Bu acıklı konuşmadan sonra kimse Eymeni takmayıp koltuklarada kuruldu "yarım saate kahvaltı hazır olsun çok acız" diyip bende bizimkilerin yanına koltuğa kuruldum.

Bir saat 15 dakkikadan sonra...

Toprağın çemkirmesiyle adeta survivor yarışmacısı gibi hissetmiştim kendimi Toprak birde siyah tişört giymiş Al sana Acun... Yani kısacası yemek oyunu kazanmış aç bir şekilde yemeğe koşan ünüler gibi hissediyorum...
Mutfağa girdiğimde hayretle şaşkınlıkla gözlerim kocaman açıldı oh omg! Kahvaltı masasısı adeta bana göz kırpıyo ;( ama bu sefer acıyla kahvaltı masası die hazırlanmış şeylere baktığımda kobukları doğranmaya çalışmış ama salatalıkların yarısından çoğu gitmiş salata demeye bin şahit lazım olan şeyler bana acıyla bakarken tavadaki pişmemiş çiğ yumurta kabuklarıyla birlikte acıyla yüzerken sadece bakabildim Sanırım pişmemiş diri halde halay çeken patadez kızartmalarından bahsetmeme gerek yok sanırım dimi.
Acıyla kücük emrah misali boynumu bükük sofrayla bakıştık dırımm dırımm...

Gerizekalı Toprağı bi güzel patakladıkdan sonra hamarat kızlar olarak kahvaltılık gevrek yaptık .s .s 2.kase gevrek yedikden sonra bulaşıkları makinaya dizip içeri gectik mal mal kanalları gezdikden sonra bi tane kanalda kalıp izlemeye başladık...
Eymen,Toprak,Ateş,Kaya bizi 3 kişi tek başımıza bırakıp gittiler.
Yağrende tuturdu alışverişe gidelim die kırmayınca yukarı çıkıp altıma taytla uzun bi tişört geçirip sırt çantama gerekli şeyleri koyup saçlarımı tepeden bi topuz yapıp dudak koruyu sürüp göz altlarımı kapattım parfüm sıkıp aşağı indiğimde 20 dk Yağreni bekledik beyaz nike ear larımı geçirip evden çıktık taksiye atlayıp avm ye geldik Yağren beni peşinde ben Arası sürükliye sürükliye mağzalara girdik alışveriş sepetine bişiler attıp yağrenle kapine girdik Arasda Koltuğa kurulup bize sanki modadan anlıyomuş gibi yorum yapıyodu.
Üzerime geçirdiğim siyah dar ve kısa elbise vücuduma cuk oturmuştu altına siyah sitilotdaları giyip kapinden çıkınca Aras beni şöyle bi süzdü bi bakış attı destur çektim beni öyle bi kabine itirdi düşüyodum lan. Ben başka elbise denerken Yağrenle Arasın bağrışları kulaklarımı doldururken başka bi elbise gecirip kapinden cıktım Yağren beni etraflarında dondurdup ıstık ötürmeye başladı ama tükürükden başka bişi çıkmadı diğe bilirim. mal bu kız .s .s
Arasın kötü bakışlarından korkup içeri kaçtık.
Mağzada çalan müzikle iyice havaya girip kendimizi podyumdaymışız gibi havaya girerek kapinden çıktık havalı havalı yürüyüşlerle birbirimize bakıp göz kırpıp etrafımızda döndük en usturuplu elbise olarak bunları alıp çanta ve ayakabıyla kombinledik.
Biz kuaföre giderken Arasda bişiler içmek için starbucks'a geçti tırnak bakımımız yapılırken saçlarımıda su dalgası yapıp Yağrenin aksasuar satılan biyerden aldığı taşlı saç bandanasını anlımdan takıp buğulu bi makyaj yaptılar elbiselerimi giyince Tumblrdan fırlamış kızlar gibi oldum Yareninde benden pek bi farkı yoktu ücreti ödeyip Arası arayınca anında elinde starbucks poşetiyle geldi bizi şöyle bi süzdükden sonra beğenmişcesine bi yüz ifadesini takındı hızlıca yanımıza gelip bize hayranlıkla bakarken Araasss kamkimm bize kahve mi almış diye cıyakladım Arasa bize hayvan gibi sarılırken
Yağren "Yaa aras dursana knka saçımız bozulcak" die sitem etti herzaman ki Yağren işte die mırıldanıp ayrıldık kahvelerimizi yudumlarken Aras'da kolumuza girip sahiblenircesine bizi kollarının arasına aldı bize bakanlara ölümcül bakışlar atarken bizde kıkırdıyoduk Bu hali cidden çok komikti...
Taksiye atlayıp evi tarif ederken Yağren başka biyeri tarif etti sonrada bana dönüp bu kadar hazırlandık bizimkiler bardaymış oraya gidek dedi bende kafamı sallamakla yetindim. Bara gidince gözlerime inanamadım....

Evet arkadaşlar y.b bu kadardi heycan olsun die böyle bırakdım artık yeni bölümler elimden geldiğince daha çok sık bölüm yayımlıcam bu bölümü umarım beğenmişsinizdir iler ki bölüm hakkında düşünce ve yorumlarınızı bekliyorum yavrulaarr ♥^__^♥

Yaz Öküzüm.2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin