Bölüm 13 - Sahte sözler

44 11 16
                                    

apt. dinleyin dinlettirin

🪐

Seungmin denen herif yüzünden tuvalet kapısından ayrılmıyorduk, midesini bozduğu halde buluşmaya gelmişti. Moruk geberirsin içeride inşallah. Sevgilimle geçireceğim mükemmel günümü mahvettin, için dışına çıksın da gör. Ukala.

İçimden tonlarca şey saydırmaya devam ederken arada bir Bangchan'ı kontrol ediyordum çünkü sevgilimle çok ileri derecede ek kol şakaları yapıyor benim sinirlerimi zıplatıyordu. Gerçi Yeji hiç rahatsız gibi davranmıyordu, sanırım Minho ve benim gibiydiler ama bu kıskanmama engel değildi.

"Sonunda bir an öldün sandım, tuvalete girecek olanlar bize ters ters bakıyorlardı Ryujin'i zor tuttuk her an üzerlerine çökecek gibiydi çünkü bakanların." Bangchan tuvaletten çıkan şahısın kollarına yapışıp ona olayları anlatmaya koyulmuştu anında. Boyun posun devrilsin Chan, ciddi söylüyorum.

"Chan abartma." Yeji bıkkın şekilde konuştu arkadaşına ama ardından bana baktı, tek kaşımı kaldırdım. "Ya da abartabilirsin hiç sorun yok." diyerek beni satınca konuşmasını taklit ettim onu gıcık etmek için. Neyse ki fazla umursamadı beni yoksa ikinci kavgamız da başlardı.

"Ya aslında gelmeyecektim midemden dolayı ama sizi kırmak istemedim. Maalesef gitmem gerek, hastaneye yani." diyerek midesini tuttu. Beti benzi atmıştı zaten biraz daha ayakta kalmaya devam ederse ayaklarımızın dibine bayılacakmış gibi duruyordu. İzin veriyorum koçum gidebilirsin hadi.

"Film izleyecektik ama bu hâlde görmeye dayanamıyorum, bugün filmi iptal edelim en iyisi. Chan sen onu hastaneye götürürsün benim işlerim var."  dedi Seungmin'e sarılırken.

"Ben iş miyim?"  diye homurdandım kendi kendime. Yeji dediğimi duyduğu için sinirli gözlerini dikti üzerime. Hep böyle sinirlensene sen sevgilim? Çok güzel oluyorsun da.

"Tamamdır sen işine devam et, kaçmasın." Chan'ın lafı direk bana çarpıtmasına öfkelendim ama Yeji'nin beni durduran elleri sağ olsun sakin kalabildim. Ama bakışlarımla onu öldürmek istediğimi anlatmaya devam ettim, çünkü neden olmasındı.

"Hadi tekrardan geçmiş olsun." diyerek el salladı giden arkadaşlarına. Chan ve Seungmin ikilisi kalabalığa karışıp gözden kaybolunca anında Yeji'nin beline sarıldım. Ben cidden yapışık sevenlerdenim, birkaç dakika bile temas etmeyince çok canım yanıyor.

"Bırak beni tripliyim daha sana." diyerek beni kendisinden itmeye çalıştı biricik deli dolu sevgilim ama ondan uzaklaşmaya niyetim yoktu. Bırakmadım ellerimi aksine daha da sıkı sardım kollarımı ince beline, bayılıyordum onun beline favorim.

"Bırakırsam tüm mahelle siksin beni-" tam cümlenin yeni bitirmiştim ağzımın üzerine çarpan eliyle susmak zorunda kaldım. Eli gavur gibi acıtmıştı, dudağımın iç kısmında ıslaklık hissettim. Yuh ama Yeji bir vuruşta kanatmış olamazsın!

"Küfür ettiğini duyayım kafanı şu duvara vura vura kırarım." diye dudağımı kanatması yetmiyormuş gibi üstüne tehtit ettiğinde gözlerim doldu. Şaka şaka ciddi dolmadı sadece azıcık nazlanmam gerekiyor.

"Sen bana çok kızıyorsun, anne evine gideyim de kurtul benden. Şiddet görüyorum ben bu ilişkide seni dava edeceğim." omuzlarımı silkip ondan ayrıldım. Yüzüne bile bakmadan yürümeye başladım, yolu bile bilmiyorsun Ryu nereye gidebileceksin?

"Gideceksin zaten yeni bir şey değil bu." Yeji'nin cümlesi ile adımlarım yavaşladı ardından durdum istemsizce. Omuzumun üzerinden başımı çevirip baktım, dudakları büzülmüştü dokunsam ağlayacak gibi duruyordu. Dediğini anlamamıştım ama belli şekilde şaşırdım, acaba benim bu mahalleden taşınacağımı mı öğrendi? İyi de kimden, sadece Minho, Jisung ve ben biliyoruz bir de ailelerimiz.

Tardiness ٭ Ryeji Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin