Pov Julita
Obudziłam się rano i byłam sama koło mnie leżała karteczka
Hej Julis
Poszedł z chłopakami na plażę, jak wstaniesz i się ogarniesz to idź do pokoju Wiki tam siedzą wszystkie dziewczyny. Na stole leży prezent dla ciebieTwój Qruń
Ostatnio zaczęłam mówić do Patryka kurczak albo qruń i chyba a to drugie załapał. Ogarnęłam się I ubrałam tak
Popatrzyłam się na stół a tam leżało pudełeczko i bukiet kwiatów. Otworzyłam pudełeczko a tam był naszyjnik z połową serca. Wiedziałam o co mu chodziło pewnie on miał druga część. Założyłam naszyjnik od niego a ten z gwiazdką schowałam. Poszłam do dziewczyn i sobie plotkowaliśmy i zrobiliśmy maseczki. Strasznie zaczęło nam się nudzi ale nagle do pokoju przyszli chłopacy. Powiedzieli że idziemy na miasto. Poszła z Qrym do pokoju. Zobaczyłam że Patryk oszdzecza lewa nogę, bardziej kostkę. Rzucił się na łóżko a ja usiadł koło niego.
-Jak nie chcesz nie musimy iść
-Co? Ale ja chce iść
-Widzę że oszczędzasz lewa kostkę jak chodzisz czyli coś musiałeś zrobić.
-źle stanołem poboli chwilę i przestanie chodź pójdziemy - Przytulił mnie do siebie a ja zobaczyłam że ma na szyi wisiorek
-qruń
-hmm?
-Piekny prezent -pocałowałam go namiętnie a on tylko odzajemnil. Chcial iść dalej ale ja zdarzyłam się szybko od niego odsunąć - Patryk nie teraz
Chłopak wywrócił oczami I wstał poszedł do łazienki a ja zaczęłam się malować. Poszliśmy wszyscy na miasto bo jutro rano lecimy do Polski. Wydziałam cały czas że Qry przy chodzeniu oszczędza nogę. W Polsce wybłaga go żeby poszedł z tym do lekarza. Siedzieliśmy w jakieś knajpce i nagle usłyszałam coś czego nie chciałam słyszeć.
---
268 słów
Sorki ze takie krótkie ale idę spać a nie mam też weny do pisania. Jutro lub za 2 dni pojawi się jeden długo rozdział i jedne taki na 500/700 słów.
Papa miłego dnia/wieczoru/nocy
CZYTASZ
Całym twoim światem // Qry X Julita
Ficção AdolescentePrzypadkowe spotkanie Julity I Qry'ego? Może będzie coś z tego wieciej? Okaże się że Qry boryka się z problemami przeszłość? Za duża prwsja nałożona na chłopaka? Pojawiają się w tej hist Przekleństwa List s okaleczanie się anoreksja (głodzenie...