21. Hejka

102 7 4
                                    

Pov Julita

Obudziłam się I zobaczyłam przytulonego do mnie Patryka który się trząsł. Zaczęłam głaskać go po plecach. Nie było mu zimno tylko był to atak paniki, po chwili się uspokoił znowu zasnal. Wstałam I poszłam zrobić śniadanie. Zrobiłam kanapki, poszłam się ubrać.

Zabrałam jeszcze Qremu bluzę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zabrałam jeszcze Qremu bluzę. Jechałam na 15 do domu genzie więc miałam trochę czasu, wzięłam laptopa i zaczęłam montować vloga na mój kanał. Dziwię się że Patryk jeszcze nie odkrył ze mam kanał. Zobaczyłam że pod moim ostatnim vlogiem było mnóstwo komentarzy typu:

"Czemu nie ma Qrego?"

"Kiedy pojawi się Patryk?"

"Zerwałaś z Patrykie?"

To ostanie miało 10 tysciey like'ów. Weszła ma tiktoka i zaczęło mi się wyswietlac mnóstwo teorii o naszym rozstaniu się. Usłyszałam ciche kroki i pochwili zobaczyla Qrego opatulonego kocem. Usiadł przy stole I zaczął jeść, popatrzył się na mnie I się uśmiechał.

J - Hej Patrys wyspany?

Q - Hmm wyspany - Zaśmiałam się bo wiedziałam że by jeszcze chcial spać ale miał spotkanie z 3 królami i Karolem.

J - O której masz to spotkanie?

Q - O 14

Była 10 czyli miał jeszcze 4 godziny

J - idź sie połóż jeszcze obudzę się o 13

Patryk przytulił sir do mnie i poszedł do sypialni. Śmiałam się trochę bo dalej nie rozumiałam jak to jest ze przy wszystkich zachowuje się poważnie, a tutaj jak dziecko we młe. Trochę jakby nie wiedział co robić. Dokończyłam Mo towac vloga i go wrzuciłam bo miniaturke miałam od grafika. Włączył sobie serial gadałam z dziewczynami każda się już ogarniała, ja musiała tylko zrobić make up ale to jeszcze trochę mam czasu. Nagle przyszedł Patryk i położył się na mnie jakby. (Tak leżeli)

Bawiłam się włosami mojego chłopaka i gadałam z dziewczynami

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Bawiłam się włosami mojego chłopaka i gadałam z dziewczynami. Nagle dobiła 13. Rozłączyłam sie i zaczęłam budzić Patryka co nie było łatwym zadaniem. Za dwa dni leciała z genziakami z Hiszpanii miała być Australia ale zmieniły się plany. Lecieliśmy na 2 tygodnie Przemek i Qry Nie lecą bo będę coś nagrywać. Bartek musi lecieć bo będziemy nagrywać odcinki na kanał genzie. Wracając do Patryka to dalej próbowałam go obudzić.

J - Patryk wstawaj

Q - Jeszcze 5 minut mamo... - Ta Patryk jak mówił z rana albo jak go budziłam do mnie mamo bo zawsze mama go budziła.

J - Patryś....wstajemy masz spotkanie z 3 królami

Qry otowrzyl oczy i się na mnie popatrzył. Jakby wysyłała go na najgorsze tortury.

J - Boziu nie patrzy się tak na mnie tylko wstawaj.

Patryk poszedł się ogarniać a ja zaczęłam robić make up. Siedziałam na ziemi I nakładając róż (wpisałam w Google jak nazywa się różowe gówienko do twarzy i mi wyskoczyło jak to się nazywa XD - autor)

Przyszedł Patryk I usiadł koło mnie. I zaczął ta sama gadkę co zawsze ale dla.mnie zakazdym razem było to słodkie.

Q - Po co się malujesz? Przecież wyglądasz prze pięknie.

J - Poprostu pewnie się czuje. - Patryk położył głowę na moje kolana. Jak dokończyłam makijaż była 13.17 Chciałam wstać z podłogi ale zobaczyłam Patryka który sobie znowu zasnal - Patryś....budź się

Chłopka coś mruknął i się obrucil.

J - Patryś no Wstawaj

Tym razem otworzył oczy i się podniósł. Może lepiej jak ja go zawioze bo wygląda na to że jest zmeczony. Patryk poszedł do kuchni I wziął batoniki. Zabrałam mu jednego i poszłam do sypialni odłożyć kosmetyki. Wróciłam i zobaczyłam Patryka który kład się na kanapę.

J - Qry Nie wkurwiaj mnie i podnios dupsko bo jedziemy.

Q - Boże...

J - Julita jestem

Q - hmm

Pojechaliśmy jeszcze do żabki, a później na hale. Ja odrazu pojechałam do domu Genzie bo wiedziałam że będzie tam Nati. O 15 zjechali się genziaki i gadaliśmy o tym wyjeździe.

Całym twoim światem // Qry X JulitaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz