*:・゚✧*:・゚✧
kizlar sizden oy istiyorum yorum istiyorum
ama beni sallamiyorsunuz
ben de bu bolumu atip gidiyorum
siz canlanana kadar yokum🙇🏻♀️"İyi ki doğdun Nehir!"
Nehir önündeki büyük pastayı üflemeden önce son bir kez hep birlikte yeniden onun için bağırdık.Gözlerini kapatıp dilek tuttuktan sonra büyük bir nefesle mumları söndürdü.Ben ve Berkan büyük bir heyecanla alkışlarken diğerleri de bizim kadar coşkulu olmasa da bize eşlik etti.
Son birkaç günümü onun doğum gününü planlayarak geçirmiştim ve Berkan'ın büyük yardımı olmuştu.Gözümde bir testten daha geçmişti.Benden daha ilgiliydi bu konuya,Nehir'i mutlu etme isteğini takdir ediyordum.
Doğum günü mekanı için ben bir rooftop partisi düşünsem de Berkan orada rahat olamayacaklarını söyleyerek bu işi ona bırakmamı söylemişti.En başta biraz itiraz edip işi yokuşa sürmüştüm çünkü her detayla benim ilgilenmem gerekiyordu.Kerem'in araya girmesi işi Berkan'a bırakmam için yeterli olmuştu.Kerem kesinlikle büyücüydü,o konuşmayı bitirdiğinde çoktan ikna olmuştum.
Bizim için seçtiği mekan Galatasaray Adası olmuştu ve yalan söylemeye gerek yoktu,etkileyiciydi.Nehir'in eriyip gittiğine emindim.Barış da geldiğimizden beri sanki ada onunmuş gibi bana etrafı gezdiriyor,kendince tanıtım yapıyordu.Güzel bir parti oluyordu,benim yapacaklarımı aratmıyordu.
Mumlar söndükten sonra Nehir'in ilk sarıldığı kişi ben oldum.Önümde kalan Berkan'a dil çıkardıktan sonra Barış gülerek omzuyla Berkan'ı itti.Onun orantısız gücüne arkadaşlarının alışık olması iyiydi yoksa çocukları sakatlayabilirdi.Benden ayrıldıktan sonra hemen Berkan'ın kollarına koştu.Berkan'ın elleri Nehir'in çıplak beline sarıldığında bu sefer dil çıkarılan kişi bendim.
"Arkadaşını alacak elinden." Ne ara yanıma geldiğini anlamadığım Barış kulağıma eğilip mırıldanınca omzumu silktim. "Hiçbir şeyi alamaz."
"Güzel olmuşsun." Çapkın bir gülümseme vardı yüzünde.Güzel olduğumu biliyordum ama ondan duymak iyi hissettiriyordu,zaten bunu duymak istiyordum.Sımsıkı bir at kuyruğu yaptırmış,çok abartmadan smokey bi makyaj yaptırmıştım.Üstümde tüm düğmeleri açık siyah bir gömlek altımda mini üstümle aynı renk payetli bir etek vardı.Nehir'in bembeyaz ışıltılı elbisesi,sarı dalgalı saçlarıyla white swan-black swan gibi duruyorduk.
"Biliyorum." Yanımızdan geçen garsonun tepsisinden kendime bir içki kapmamla o içki aynı hızla Barış tarafından elimden çekildi.
"Bu gece içmeni istemiyorum."
Tek kaşımı kaldırdım.Onun isteklerinin önemli olduğu düşüncesi nereden ortaya çıkmıştı? "Ve ben de seni dinlemeliyim çünkü..."
"Çünkü bu gece ayık olmanı istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stargirl interlude
Fanfiction"İstediğim şeyleri almaya alışığım." dedi genç kadın,karşısındaki adam bunun farkındaydı. Şımarık bir kadındı o ama en sevdiği özelliği de buydu genç adamın. "Şimdi de seni istiyorum." Uzun tırnaklarıyla genç adamın göğsüne dokundu. "Almam uzun sürm...