geldiiik!
ama yorumlar hala cok az
sinir mi koysak
onu da hic sevmiyorum
birlikte karar verelim🙇🏻♀️*:・゚✧*:・゚✧
Girls night.
Bu hayatta kesinlikle en sevdiğim şeydi. Arkadaşlarımı çok seviyordum. Onlarla paylaştığım en küçük an benim için çok kıymetliydi. Beraber hazırladığımız bir yemek, aynı glossu paylaşmak, aynı ayna önünde makyaj yapmak, birbirimizin saçımı yapmak, sabaha kadar dertleşmek, akıl almak ya da vermek, alışverişe çıkmak ve aldığımız her şeyi birbirimize göstermek hatta fazla içtiğimiz bir gecede kusarken diğerimizin saçını tutmak bana huzur veriyordu. Arkadaşlarım benim güvenli alanımdı.
Koltukta karşılıklı bağdaş kurarak oturmuş, bacaklarımızın arasındaki boşluğa da kadehlerimizi koymuştuk.
"Eee ne anlatacaktın bana? Hadi anlat artık." Şarabından küçük bir yudum almış,dikkatlice yerine geri bırakmıştı.
"Önce sen." Heyecanı biraz daha artırmak istiyordum. "Bir şeyler mi oluyor Berkanla?"
"Offf!" Aptal aptal gülümsemeye başlayıp kafasını geriye attı. Berkan'dan gerçekten çok hoşlanıyordu. "Berkan o kadar tatlı ve düşünceli ki. Geçen gün kliniğime çiçek yollamış. Laf arasında laleleri çok sevdiğimi söylemiştim,aklında tutmuş onu."
"Tatlıymış."
"Hem de çok! Bi de geçen gün bana yemeğe geldi."
Heyecanlı heyecanlı anlatışını ona attığım yastık böldü.
"Hain misin sen ya? Sana yemeğe geldi ve sen bana şimdi mi söylüyorsun?"
"Aklımdan çıkmış." Masum ifadesine karşı yumuşadığımı görünce kendini savunmaya geçti. "Ama çok yoğun bir gün geçirmiştim,üstüne günaydın mesajıma da akşam döndün. Aklımdan çıkmış, eğer erken cevap verseydin aklıma gelirdi ve söylerdim."
"Bu Berkan çok değiştirdi seni."
Bu sefer yastık fırlatma sırası ondaydı. Tam yüzüme gelmişti, nişan alma konusunda benden iyiydi zaten.
"Yemekten sonra ne oldu biliyor musun?" Olduğu yerde kıpırdanmaya başlamasıyla iyi bir şeyin geleceğini biliyordum.
"Seviştiniz mi yoksa?"
"Keşke." Heyecanla yükselttiği omuzlarını düşürdü. "Çok istiyordum ama gitmesi gerekiyordu çok geç olmuştu ama öpüştük! Çok iyi öpüşüyor!" Gülerek başını koltuğa yasladı. "O kadar güzel kokuyor ki Ecem, çok etkileniyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stargirl interlude
Fanfiction"İstediğim şeyleri almaya alışığım." dedi genç kadın,karşısındaki adam bunun farkındaydı. Şımarık bir kadındı o ama en sevdiği özelliği de buydu genç adamın. "Şimdi de seni istiyorum." Uzun tırnaklarıyla genç adamın göğsüne dokundu. "Almam uzun sürm...