10

584 71 18
                                    

oy ve yorum istemeye geldim
ne kadar hizli gelirlerse o kadar hizli bolum gelir
anlastik mi🤝🏻

oy ve yorum istemeye geldimne kadar hizli gelirlerse o kadar hizli bolum geliranlastik mi🤝🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*:・゚✧*:・゚✧

Geçirdiğim geceye rağmen kendimi ruhen enerjik hissediyordum. Bunun uzun zamandır istediğim bir şeye kavuşmanın etkisiyle olduğunun farkındaydım. Omzumda hareketlenen parmaklarla rahatsızca kıpırdanıp başımı diğer tarafa döndürdüm. Bu sefer de perdeden sızan gün ışığı tam olarak yüzümü hedef aldığından istemeye istemeye gözlerimi açtım.

Barışla ilgili öğrendiğim bir şey daha vardı. Temas bağımlısıydı ve bu uyurken de böyleydi.Son kez orgazm olduğumuzda aklımdaki ilk olarak gitmekti ama fazlasıyla yorgun olduğumdan bu kocaman yatakta uyuyabileceğime karar verdim. Barış'ın yüzü ve bakışlarını okuduğumda da onun da bunu beklediğini gördüm. Kaldı ki Barış gibi erkekler gecenin bi vakti yataklarındaki kadın giymeye kalktığında onu tek yollamazlardı. Kendisine de eziyet olacağını bildiğini için kalmamı istemesi çok absürt değildi.

Ama yatağın diğer tarafındaki bedenimin yarısını kendi bedeninin üstüne çekmesi absürttü.

"Uyurken bir şeylere sarılmayı seviyorum."

Tam olarak böyle demişti. Yatağında neden bu kadar yastık olduğunu da kanıtlıyordu. Onun sert göğsünde yatmak rahatsız edici değildi aksine şahane uyumuştum.

Yeniden ona döndüğümde pürüzlü bir sesle "Günaydın." diye mırıldandı.

"Günaydın."

"İyi uyudun mu?"

Gözlerimi kapatıp dişlerimi göstermeden gülümseyerek onayladım onu.

Yeni uyanmış pürüzlü hafif kalın Barış Alper Yılmaz kahkahası.

Yeni bir zaaf olarak listeme eklenebilirdi.

Hızlı ama yumuşak bir hareketle başımı yastığa bıraktıktan sonra yan tarafımda dirseğinden güç alarak yükseldi. Bu şekilde güneş yeniden yüzüme vuruyordu.

"Gözlerin tam olarak ne renk?"

Gözlerimi gereğinden fazla dikkatle incelerken rengini çözmeye çalışıyordu.

"Ne renk duruyor?"

"Şu an mavi ama dün gece yeşil olduğuna yemin edebilirim."

Aptallığına gülmeden edemedim.

"Dün gece gözlerime çok bakabildiğini düşünmüyorum."

stargirl interludeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin