18

573 97 74
                                    

sinir cok azicik artsin
cunku cok hizli dolmus
yine de kiyamayacagim
o yuzden yeni sinirimiz 70 yorum🐥

sinir cok azicik artsincunku cok hizli dolmusyine de kiyamayacagimo yuzden yeni sinirimiz 70 yorum🐥

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*:・゚✧*:・゚✧

"Ben bu senenin showunu beğendim." Sırtımı iyice Barış'ım göğsüne yasladım. Televizyonda Bella Hadid'i gösteriyorlardı. Bu benim ikinci izleyişimdi ama Barışla izlemek daha eğlenceli olmuştu. "Bence eski zamanlardaki o hava yoktu."

"Aynen ben de her sene bu showu izlerim zaten."

Ne izlesek diye ararken benim teklifim üzerine Victoria Secret'ın son defilesini açmıştık. Ben herkesi eleştirip hiçbir şeyi beğenmezken Barış halinden gayet memnun duruyordu.

"En çok hangi meleği beğendin?"

"Bilmem,Adriana'dır herhalde."

Başımı onun omzuna bırakıp sıkıntıyla ofladım. Ne yaratıcı cevaptı ama.

"Ne kadar erkeksin Barış ya!"

"O ne demek?" Bakışlarım onda olmasa bile kaşlarının çatıldığını tahmin edebiliyordum. Tepkilerini ezberlemiş sayılırdım. "Niye hakaret gibi söyledin? Erkeğim tabii,çok erkeğim." Gururla söylenmesi çok komik duruyordu.

Başımı omzundan kaldırıp ona doğru döndüm. "Erkeksin tabii." Üstünde sadece yarısına kadar çekilmiş fermuarlı bir sweat vardı,beyaz teni çok iştah açıcı duruyordu. "Ama bu çok klasik bir cevaptı."

"Ecem sence ben oturup manken isimleri mi ezberliyorum?"

"Bir salyanın akmadığı kaldı izlerken,ezberlesen garipsemezdim. Ayrıca sanki hiç düşkün değilsin böyle şeylere."

Her şey kısa bir aksamanın ardından eskisi gibi ilerlemeye başlamıştı. Bana geliyor,ben ona gidiyorum,bulduğumuz her fırsatta sevişiyoruz ve sonra birlikte zaman geçiriyoruz. İkimiz arasında özel bir rutindi.

"Sana bir şey sorayım mı?" Elimi fermuarına attım. Uzun parmaklarımın hareketini izledikten sonra yüzüme baktı. "Sor bakalım."

"Açık ilişki hakkında ne düşünüyorsun?"

Gözlerini kapatıp bir süre öyle durdu. Bu süre zarfında çok istesem de gülmemek için kendimi sıktım. Ne vardı onu sinirlendirmeyi seviyorsam.

"Amına koyayım ben de ciddi bir şey soracaksın diye bekliyorum. Hiçbir şey düşünmüyorum Ecem. Sikik sikik işler."

"Tüh." Omuzlarımı düşürmemle ciddi miyim değil miyim diye bana dikkatle baktı. "Ne tüh? Tüh mü dedin sen az önce?" Çok çabuk hiddetleniyordu. "Ne isteyecektin sen,ben,Jayden takılalım mı diyecektin? Sınıyor musun kızım sen beni?"

stargirl interludeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin