07

624 72 7
                                    

*:・゚✧*:・゚✧

"Jayden da seni sorup duruyor. Bir daha ne zaman gelirsin çok merak ediyor."

Ata iyiydi ama yine de sabaha kadar hastanede tutmuşlardı onu. Ben de burada Can'ım yanında kalmıştım. Barış da bizimle birlikte kalmıştı. Salonda bir koltukta o bir koltukta ben uyumuştuk.

Sabah eve gelen yardımcının sesine uyanmış sonra kendimi uyumaya zorlamıştım ama Can yatağından çıkıp koşa koşa yanımıza geldiğinde Barış da ben de uyanmak zorunda kalmıştık.

Üçümüz boyama yaparken Gözde ve İrfan nihayet eve gelmişti. Kahvaltı sofrası hazırlandıktan sonra da hep birlikte masaya geçmiştik.

Şimdi de İrfan yüzünde sinir bozucu bir gülümseyle bana bakıyordu. Barış kucağında ona bir şeyler anlatan Can yerine ilgisini bana vermişti. Masadaki tüm gözler benim üstümdeydi. -Can dahil.-

"Sorabilir." Çayımdan bir yudum alıp altlığa bıraktım. "Ne yapabilirim?"

"Hoş çocuk." dedi İrfan aynı sinir bozucu şekilde.

"Hala Tadicle ilgileniyorum."

İrfan sabır dilercesine başını yukarı çıkarınca Gözde dayanamayarak onun bu haline güldü. Biraz da o sinir olsaydı, ne vardı yani.

"Jayden kimdi?" diye sordu Barış. Kucağındaki Can çoktan kendisinden ilgi gittiği için Barış'ın kucağından kalkmış oyuncaklarının arasına dönmüştü. Bu çocuk aynı bana benziyordu. İlgi yoksa o da yoktu.

İrfan çiğnediği peyniri yuttuktan sonra Barış'a döndü. "Oosterwolde var ya,o. Geçen gün bizim yemek vardı. Bu ikisi yan yanaydı. Tüm gün yüzü sirke satan oğlan bununla". Bu ben oluyordum. "Konuşunca bi kendine geldi. Hoşuna gitti."

"Benim bebeğim kimin hoşuna gitmez ki?" Gözde'ye havadan bir öpücük atmış ve karşılığını almıştım.

"O gün sadece Tadicle ilgilendiğini sanıyordum."

Benim bir şey dememe izin vermeden İrfan araya girdi.

"Konuştunuz mu siz o gün?"

Barış önce bana baktı. Gülümseyerek arkama yaslandım. Konuyu kendi açmıştı kendisi kapatabilirdi. İrfan'dan çekinen oydu,ben değildim.

"Berkan ve Nehirle birlikteydik. Ecem'i de çağıralım dedik o yüzden konuştuk."

Berkan ve Nehir'i duyunca İrfan'ın ilgisi oraya kaydı. Nerede dedikodu orada İrfan'dı. İnanılmaz eğlenceliydi onunla konuşmak. Nehir'i de tanıdığı için Gözde'yle ikili hakkında kritik yaparken ben imalı bir şekilde Barış'a bakıp elimde tuttuğum çaydan bir yudum aldım.



✮

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
stargirl interludeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin