14.Bölüm

29 5 0
                                    

Masadan beni kaldırıp kendi kucağına aldı bende ayaklarımı beline doğru atıp birbirine kenetledim. Dudakları hala benim dudaklarımdaydı. Dili ile ağzımı beceriyordu.

Merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya başladı düşmemem için kalçalarımdan tutuyordu beni, bende ellerimi onun boynuna doğru attım. Ayvaz'ın sertleşmiş erkekliği kalçama sürtünüyordu ve bu beni cok tahriş ediyordu.

Yatak odasına gelince içeri girip kapıyı arkamızdan kapattı ve beni kapıya doğru yapıştırdı. Dili hâlâ ağzımın içindeydi, ve durmaksızın, sertçe öpüyordu beni.

Geniş elleri ile kalçamı iyice kavrayıp eli ile sıkmaya başladı. Bende kendimi Ayvaz'a doğru sürtüyordum. Dişleri ile alt dudağımı ısırıp geriye doğru çekti ve bıraktı, ağzımdan çıkan inlemelerimi durduramıyordum.

Ağzımın içine dolaşan kan ile önce irkildim, Ayvaz dudağını getirip ısırdığı ve kanattığı yeri emmeye başladı ağzımdan hafif hafif inlemeler çıkıyordu.

Dudaklarımı serbest bırakınca derin bir nefes aldım ama kısa sürmüştü hemen dilini ağzıma geri yolladı ve hareketlenmeye başladı. Ağzımın içinden çıkarak dili ile dudağının etrafını yalamaya başladı, yavaş bir şekilde dudağımın etrafından aşağıya doğru yalayarak ve emerek indi.

Dudağımdan indiğinde boynumda durdu ve yalamaya başladı ağzımdan çıkan inlemeler Ayvaz'ı daha da cezbediyordu ve tahrik ediyordu. Yalama yavaşça ısırığa dönüştü boynumu ilk ısırdığı anda ağzımdan bir inleme çıktı,

"Aa-ah" ağzımdan çıkanları duyan Ayvaz'ın hareketleri düzensizleşmeye başladı. Isırdığı yeri yalıyordu.

Ellerini üstümdeki gömleğime doğru götürüp yavaşça düğmelerimi açmaya başladı. İlk dört düğmeyi açınca dili boynumdan aşağıya indi. Dili ile omuzundan göğsüme doğru geldi ve daireler çizmeye başladı.

Göğüs ucumda geldiğinde yalaması bir anlığına kesildi tam nefes almıştım ki dişlerini göğüs ucuma bastırdı ve ağzımdan çıkan inlemeyi durdurmadım.

"Aaa-gh Ay-vaa-z" ağzımdan çıkan yarım yamalak sözcükler neredeyse hic duyulmuyordu.

Göğüs ucunu ısırdktan sonra emmeye başladı bu beni daha da tahrik ediyordu. Ayvaz göğüs ucumdan çıkarak dudağıma sertçe yapıştı.

Dudağımı öperken beni kapıdan çekip yatağa doğru gelip uzandırdı. Fazla ağırlığını vermeden üzerime çıktı. Dudakları hala dudağımdaydı. Gömleğimin geride kalan düğmelerini de açtı ve eli yavaşça daha da aşağıya doğru indi.

Eli pantolonumun dugmesinde durdu ve kulağıma doğru gelip;

"Devam etmemi istiyor musun?"

Diye sordu ortamı sesim ile bozmak istemiyordum. Kendimden geçmiş halim ile kafamı yukarı aşağıya doğru salladım.

Yaptığım hareketi anlayan Ayvaz pantolonumun düğmesini açtı ve çıkarıp bir köşeye fırlattı, gömleğimi de kollarımdan çıkardı.

Şu anda önünde sadece boxer ile kalmıştım. Ayvaz'ın gözleri sertleşmiş olan erkekliğimdeydi. Gözleri öyle büyük bir iştahla bakıyordu ki beni yiyip bitirmek istiyordu.

Dudaklarını göbeğime doğru getirdi ve yavaşça öpücükler bırakmaya başladı. Nefes alış verişlerim ve Ayvaz'ın dudakları ile göbeğime yaptığı dokunuşlar vücudumun inip kalkmasına sebep oluyordu.

Öpücükleri ile yaptığı hareket yalamaya dönüştü dili ile yukarıya doğru düz çizgi ile yukarı çıkmaya başladı. Dudağıma doğru gelip önce etrafını yalayıp agizim içine dilini soktu.

Üzerimde olan Ayvaz erkekliğini durmadan bana sürtüyordu. Şişmekten sızlayan erkekliği o kadar büyüktü ki benimki onun yanında fasulye kalıyordu.

Ellerini bacağıma doğru götürüp bacaklarımı havalandırdı. Ne istediğini anladım ve bacaklarımı beline doğru sardım.

Bu sefer sertleşmiş olan erkekliğini kalçama sürtüyordu. Bu öyle güzel bir zevk katıyordu ki ikimizin de artık durması pek mümkün değildi. Bende kendimi yavaşca Ayvaz'a doğru sürtmeye başladım.

Beni sertçe öperken bende bir yandan Ayvaz'ın üstünü çıkardım ve kıyafetini yatağın yanına fırlattım.

Dudaklarını çekerek hafifçe doğruldu Ayvaz hala bacak aramdayken pantolonunun dugemsini açarak bir anda aşağıya doğru indirdi. Sertleşmiş olan erkekliği boxer'a sığmıyordu sanki yırtıp dışarı çıkmak istiyor gibiydi.

Gözlerim hala Ayvaz'ın sikindeydi Ayvaz erkekliğine bakıp gözlerini gözlerime doğru getirdiğinde dudakları belli belirsiz kıvrıldı. Gözündeki o şehvet ve doyumsuz olan arzu daha da artıyordu.

Gözlerindeki şehvet ile hemen üzerime doğru eğilip tekrardan dudağıma doğru akın etti.

Ellerimi Ayvaz'ın kaslı ve kıvrımlı olan göğsünden aşağıya doğru götürmeye başladım. Ayvaz yaptığımdan öyle zevk almış ki bir anda titremeye başladı ve beni öpüşü daha da sertleşti.

Ellerimi iyice aşağıya doğru götürüp elimi sertleşmiş olan sikine dokundurup git gel hareketleri yapmaya başladım. Yaptığımdan hoşlanan Ayvaz'ın ağzından küçük bir inleme kaçtı. Dudağımdan ayrılarak gözlerini sıktığım erkekliğine dikti. Hemen ardından tekrar dudaklarımı doyumsuzca öpmeye başladı.

Artık daha fazla dayanamıyordum, kendimden o kadar geçmiştim ki birden üzerimdeki Ayvaz'ı ittirip yatağa doğru bastırdım. Yaptığımdan dolayı büyük bir şaşkınlığa uğrayan Ayvaz gözlerini bana dikmiş bakıyordu.

"Ne yapıyorsun Berkin?"

"İstediğim şeyi yapıyorum. Sus ve ânın tadını çıkar"

Bölüm hakkındaki görüşlerinizi almak isterim.

Bir sonraki bölümde devamı olacak ve smut olacak

Kavgadan Doğan (GAY) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin