Bugünün ikinci bölümü. Bu bölümde de güzel yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyor olacağım neyse fazla uzatmayayım iyi okumalar.♥️
Sabahın gün ışığıyla birlikte yataktan zar zor kalkarak banyoya doğru ilerledim. Aynadan kendime baktığımda yüzüm çok soluk görünüyordu. Banyo yapmak belki iyi gelebilir diye banyo yapmaya karar verdim.
Soyunarak duşakabin'e doğru gittim. Suyu tam ayarında ayarlayarak altına geçtim. Suyun sıcaklığı vücuduma o kadar iyi hissettiriyordu ki sanki yeniden doğmuş gibiydim.
Sıcak suyun beni rahatlatmasıyla birlikte aklıma dün yaşadıklarım geldi. Hala aklım oradaydı. Adamın bana böyle bir etki bırakacağını hiç beklemiyordum.
Aklıma birden o eşsiz vücudu geldi, gözlerimle onun kaslı vücudunu süzdüğümü tekrar hatırlayınca bir anda kalbim hızlanmaya başladı.
Sıcak su durmadan akıyordu bedenimde, her gözümü kapattığımda aklıma şekilli dudakları geliyordu. O anı her düşündüğümde kalbimin hızlanıyor, ayaklarım sanki yerden kesiliyor gibiydi. Aklıma onun güzel ve fit vücudu gelince kendime hakim olamıyordum "aklımı kaçırıyorum galiba" diyerek mırıldanmaya başladım.
Kafamı iki yana sallayarak bu düşüncelerden hemen kendimi alıkoydum. Duşakabin'den çıkarak altıma bir havlu bağladım.
Aynanın önüne geçerek ellerimi mermer taşın üzerine koydum."Bana neler oluyor böyle?" diyerek sürekli bu soruyu soruyordum kendime.
Banyo kapısını açıp içeriye doğru adım attım. Üstümü değiştirmek için gardıroba doğru yöneldim.
Bugün ne giyeceğim çok iyi biliyordum dolabı açıp kıyafetlerime bakarak ne giysem? diye düşünüyordum.
Arka tarafta asılı olan deniz mavisi gömleği çıkartıp yatağın üstüne koydum. Şimdi altım için birşeyler seçmem gerekiyor... diye dolabıma tekrar göz gezdirdim T-shirt'lerin altında olan kıyafetlerime tekrardan göz gezdirdiğimde, içlerinden beyaz bir Jogger seçtim ve hemen üstümü değiştirdim.
Dün yaşananlardan sonra kendimi bir türlü iyi hissettmiyordum. Adam nasıl oldu acaba diye düşünmektense ona yazmamın daha iyi olacağını karar verdim.
Dün telefonu ona verdiğimde kendi telefon numarasını kaydetmişti. WhatsApp'a girerek ona mesaj yazmaya başladım.
(10:42)
Siz: Dünden sonra seni merak ettim, kolun nasıl oldu?
(00:38)
+05346...: İyiyim, sağol.
Görüldü ✓✓
(00:40)
Siz: Sevindim. Bir şey soracaktım da. Adını öğrenebilir miyim?
+05346...: Gerek var mı?
Siz: Meraktan sordum doğru düzgün konuşamadık
+05346...: Ayvaz Kılıç
Siz: Memnun oldum Ayvaz, bende Berkin bu arada.
Görüldü✓✓
Siz: Bu biraz sapladı yanlız
(03:45)
+05346...: Kusura bakma, işlerim vardı dönemedim
•••
Camdan içeri süzülen gün ışıklarıyla birlikte aldığım iki-üç saatlik uyku güne fazlasıyla huysuz başlamam için geçerli bir sebepti. Kaşlarımı çatarak gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım ve sanki bir ölünün mezarından çıkması misali yatakta doğruldum.
Ayvaz'ın konuşkanlığı beni çok mutlu etmişti! O herifin bana yazması umuduyla beklemek neredeyse tüm günümü almıştı. Sehpanın üstünde duran telefonumu elime aldığımda ekranda iki yeni mesaj bildirimi gözüme çarpmıştı.
(08:36)
+05346...: Sana geç cevap verdiğim için kusura bakma.
+05346...: Bu aralar işlerim baya yoğun geçiyor.
Siz: Tamam, sorun değil.
Siz: Saatlerdir bekledim cevap vermeni.
+05346...: Tamam, uzatmayalım artık bu mevzuyu
Siz: Ne uzatma ya tüm gün senin cevap vermeni bekledim bir özür hak ediyorum bence
+05346...: Tamam özür diliyorum.
Siz: Evet oldu, bak işine gelince nasıl tatlı dilli oluyorsun.
Görüldü✓✓
+05346... Kişisini "Ayvaz" olarak değiştirdiniz.
Öncelikle bölüm hakkindaki görüşlerinizi almak isterim. Bu bölüm biraz kısa oldu canlarım ama güzel oldu bence, bir sonraki bölümde görüşmek üzere sizelri seviyorum byeee😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavgadan Doğan (GAY) +18
RomanceKavgaya şahit olan Berkin, Ayvaz ile tanışır. Aralarındaki yakınlaşmalar onları birbirine iyice bağlar, fakat Ayvaz'ın ailevi durumu yüzünden kendini kötü hisseden Berkin Ayvaz'dan uzaklaşmaya çalışır fakat bu uzaklaşma onları birbirine daha da bağl...