Yeni bölüm ile karşınızdayım canları, hiç uzatmak istemiyorum iyi okumalar bebişlerim.
Her günkü gibi sabahın gün ışığı gözüme doğru süzülüyordu, gözümü yakıyordu. Bugün benim için çok önemli bir gün çünkü bugün uzun zaman sonra ilk kez birine ondan hoşlandığımı söyleyecektim.
Ayvaz'ın ona söylediklerimden sonra bana karşı tavrı şimdi ki gibi olmayacağından korkuyordum. Her ismini ağzıma aldığımda kalp atışlarım hızlanmaya başlıyordu.
Benim üzerimdeki etkisi ve önemi çok büyüktü. Aklımın bir ucunda sürekli şunlar geçiyordu Acaba bana karşı tavırları değişir mi? Beni şimdiki gibi sevebilirmi? Diye düşünmeden edemiyordum.
Yataktan kalakarak omuzlarımı dikleştirdim. Arkaya doğru ellerimi uzatıp güzelce bir gerildim, bu beni çok rahatlatmıştı.
Mutafa gitmek için merdivenlerden inerken telefonuma bildirim düştü. Mete bana yazmıştı.
°°°°°°°°°°°°
Mete: Berkin Ayvaz'a yazdın mı?
Berkin: Evet yazdım.
Mete: Ee ne dedi?
Berkin: Bugün buluşacağız ve ona hislerimi anlatacağım.
Mete: İşte benim arkadaşım bu, helal olsun sana. Umarım güzel geçer yemek.
Berkin: Benimde tek istediğim bu zaten güzel geçecegine inanıyorum.
Mete: Sakın heyecan yapma, sen heyecan yaptığında neler olduğunu biliyoruz.😂
Berkin: Ya Mete hatırlatma şu olayı ya.
Ben kendime kahvaltı hazırlayayım daha akşama ne giyeceğim seçmedim, çok güzel olmalıyım.
Mete: Hadi yavrum sen yaparsın kimin arkadaşısın sen.
Berkin: Tamam ya heyecanlandırma beni kahvaltı hazırlayacağım görüşürüz.
Mete: Tamam canikom, herşeyi anlatacaksın bana yoksa seni 🔪💀
Berkin: Tehdit etmene gerek yoktu, anlatacaktım zaten hehe.
Mete: Tamam hadi sen git kahvaltını hazırla aşkım. Görüşürüz byee.
Berkin: Görüşürüz canım benim.♥️ (Mete mesajınızı beğendi)
°°°°°°°°°°°°°°
Canım arkadaşım benim ya, ne kadar çok seviyor beni. Mete her zamanki gibi beni korkutmayi başarmıştı anlatmazsam bana neler yapabileceğini çok iyi biliyordum.
Mutfaktan kahvaltımı hazırladıktan sonra büyük bir iştahla yemeye başladım. İki gündür doğru düzgün yemek yiyememiştim. Tabi Mete ile yediğimiz hariç.
Karnımı iyice doyurduktan sonra Ayvaz'ın karşısında güzel ve temiz görünmeliydim. Onun için öncelikle banyo malzemelerimi hazırladım ve duşakabin'e doğru yöneldim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavgadan Doğan (GAY) +18
RomanceKavgaya şahit olan Berkin, Ayvaz ile tanışır. Aralarındaki yakınlaşmalar onları birbirine iyice bağlar, fakat Ayvaz'ın ailevi durumu yüzünden kendini kötü hisseden Berkin Ayvaz'dan uzaklaşmaya çalışır fakat bu uzaklaşma onları birbirine daha da bağl...