Yeni bölüm yüklendi iyi okumalar canlarım.
Dikkat! Bu bölüm smut sahne içeriyor rahatsız olanlar okumayabilir ve bundan sonraki bölüm de smut olucak.
(Mete)
Evden ayrıldıktan sonra Berkin için gercekten çok mutlu olmuştum, uzun zaman sonra ilk kez bu kadar mutlu görüyordum onu ve bu beni çok iyi hissettiryordu.
Berkin'in evinden ayrıldıktan sonra bakkala doğru ilerledim.
"Nasılsın Hasan abi"
"Oo hoş geldin Mete oğlum, iyiyim sen nasılsın"
"Sağol bende iyiyim"
"Bir isteğin varsa çekinmeden söyle"
"Ekmek alacağım Hasan abi"
"Tamam dur ben sana bir tane çıkarayım"
Hasan abi ekmek dolabından bir tane çıkarıp, poşete yokdu. Elini bana doğru uzattı. Poşeti alıp elimi cebime doğru yönlendirdiğimde;
"Yok gerek yok oğlum"
"Olmaz öyle Hasan abi vereceğim"
Israrla parayı almadı bende fazla uzatmayarak ona teşekkür ederek bakkaldan uzaklaştım.
Evinin önüne doğru geldiğimde bahçedeki bankta oturan Emir'i görünce birden afalladım.
Yanına doğru gitmeye başladım. Karşına geldiğimde,
"Hoş geldin de burada ne işin var Emir?"
"Buralardan geçiyordum seni göreyim dedim"
"Neden çok mu özledin beni"
Söylediklerimi duyan Emir'in yüzü hafiften kızarmaya başlamıştı. Söylediğimden biraz utanmış gibiydi.
"Evet özledim"
Bu sefer benim yüzüm kızarmıştı, Emir'e bakıyordum durmadan. Yüzümü Emir'den çevirdikten sonra kapıya doğru ilerlemeye başladım arkamdan ona doğru,
"İstiyorsan içeri gelebilirsin yemek hazırlayacağım"
Söylediklerimden sonra beni takip etti, yüzündeki gülücüğü sanki duyabiliyordum. Kapıyı açarak içeriye geçtik.
"Sen koltuğa otur ben yemek hazırlayacağım"
Kafasını 'tamam' diyerek salaldi ve koltuğa doğru geçti. Bende mutfağa doğru ilerledim.Kendime güzel bir mercimek çorbası hazırlayacaktım. Malzemeleri hazırladıktan sonra Emir mutfağa doğru geldi.
"Çok güzel kokuyor, ne yaptın"
"Mercimek çorbası yaptım, severmisin"
"Evet severim"
"Tamam, sen geç salona ben tabaklara koyup geliyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kavgadan Doğan (GAY) +18
Storie d'amoreKavgaya şahit olan Berkin, Ayvaz ile tanışır. Aralarındaki yakınlaşmalar onları birbirine iyice bağlar, fakat Ayvaz'ın ailevi durumu yüzünden kendini kötü hisseden Berkin Ayvaz'dan uzaklaşmaya çalışır fakat bu uzaklaşma onları birbirine daha da bağl...