16.Bölüm

24 5 0
                                    

Yeni bölüm geldi. Günlerdir bölüm atmıyorum çok yorgundum, ve bir türlü ilham gelmiyordu.

İlham geldiğinde direk yazıp attım, çok güzel ve hoş bir bölüm oldu iyi okumalar canlarım.

***

Ayvaz ile dün akşam yaşadıklarımın hâlâ gerçek olup olmadığını sorguluyorum zihnimde. Her anı tekrar hatırlayınca kalp atış hızımın ritmi bozuluyor, istemsizce hızlanıyor. Sadece tek yemeklik bir gece bana çok eşsiz bir zevk yaşattıracağını nereden bilecektim ki.Ayvaz dün akşam beni yıkamıştı, kendimi çok yorgun hissettiğim için ve sıcak duştan sonra mayışmıştım. Yatağa geçtiğim anda direk uykuya dalmıştım.

Burnuma hafiften çok hoş bir kokular gelmeye başladı, ama yataktan çıkmak istemiyordum hâlâ çok uykum vardı. Kapının açılma sesini duyunca Ayvaz'ın geldiğini anladım. Beni uyuyor sanması için uyumuş taklidi yapmaya başladım.

Ayvaz uyuduğumu sanarak yanıma yaklaşıp yatağın bir köşesine oturdu. Kafasını hafifçe yanağıma doğru uzatınca ağzından çıkan nefes beni cezbetmeye yetiyordu. Dudakları yanağıma hafifçe bastırıp geri çekildi. Parmaklarını saçımın içinde gezdirirken

"Bebeğim hadi uyan!"

Uyuduğuma ikna etmek için ağzımdan hafif hafif mızmızlanma sesi çıkardım. Gözlerimi hafifçe açarak Ayvaz'a baktım.

"Biraz daha uyusam olmaz mı?"

"Hayır olmaz!"

Beni zorla yataktan kaldıracağını emindim. Daha da mızmızlanrak yorganı kafama geçirip içine doğru girdim. Yanımdan kalkınca gittiğini anladım. Kafamı tam çıkaracaktım ki yorganın çekildiğini hissettim. Ayvaz yorganı ayak uçlarıma kadar çekti ve erkeksi sesiyle konuşmaya başladı tekrardan.

"Bak eğer kalkmazsan hazırladığım kahvaltıdan yiyemeyeceksin."

Söyledikleri ile kalbim bir anda tekledi. Ayvaz gerçekten benim için kahvaltı hazırlamıştı. Bir anda gözlerimin içi parladı bunu görmüş olacak ki yüzünde hafif bir gülümseme oluştu. Daha da dayanamayarak yatakta doğrulup melül melül gözlerimi diktim Ayvaz'a.

"Yaa sen benim için kahvaltı mı hazırladın?"

Gözlerini gözlerimden ayırmadan gülümseyerek.

"Evet birtanem için kendi ellerimle hemde, kahvaltı hazırladım."

Ayvaz beni bugün gerçekten öldürecekti. Kendimi eşsiz gibi hissediyordum onun yanında. Bana o kadar iyi davranıyordu ki kendimi ona atmamak için zorluyordum resmen. Daha fazla dayanamayarak kollarım ile Ayvaz'ın beline doğru uzandım ve sımsıkı sarıldım. Kollarımı Ayvaz'a daha da sıkı sardığımda ayvazda tek kolunu belime sardı. Bir elini de kafama doğru getirip saçlarımı karıştırdı.

"Ayvaz sana bir şey söyleyeceğim!"

"Söyle bir tanem!"

Çenemi Ayvaz'ın göğsüne yaslayıp gözlerimi yukarıya doğru kahvelerine doğru diktim. Öyle güzel gözleri vardı ki insanın içinde fırtına yaratıyordu sanki.

"Seni çok seviyorum, bunu bilmeni istiyorum. Beni sakın bırakma, uzun zaman sonra ilk kez aile sevgisini tadıyorum."

Söylediklerim ile gözlerim dolmaya başladı Ayvaz'a daha da sıkı sarılmaya başladım. Ayvaz dediklerimden sonra kafasını başıma doğru yaklaştırıp öpücük bıraktı.

"Sen niye şimdi böyle dedin ki, ben seni asla bırakmam asla!"

Ayvaz'ın ağzından çıkan kelimeler beni daha da duygulandırdı. Kafamı göğsünden kaldırarak boynuna sardım kollarımı.

Kavgadan Doğan (GAY) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin