Olay Gecesinden Önce
Gecenin 2'sinde eve sessizce girmiştim. Üvey babama görünmeyecek şekilde odama girdim. Ses çıkartınca beni her zaman dövüyordu. Kendimi yatağıma fırlattım. Fakat yatağımın üstünde tabak varmış. Fark etmediğim için yere düşürdüm. Bayağı ses çıkmıştı.
" Hayır ya! Hayır! "Diye bağırdım Sessizce.
Aniden kapım açıldı. Hızlı ayağa kalktım. Gelen Üvey Babam dı.
"Ben sana bir çıtın bile duyulmuyacak demedim mi!" Diye bağırdığında
"K-Kenan abi, çok özür dilerim. İstemeden oldu. Yatağıma uzanınca yatağımın üstündeki tabak yere düştü." Diye bağırdığım yanıma yaklaştı.
"Kız, yakından daha güzel gözüküyormuşsun." Dedi.
Geriye doğru bir adım attım. Ben geriye adım atınca o da bana doğru bir adım atıyor. En sonunda yatağa düştüm. Bana öyle bir sırıttı ki anlatamam. Ne yapacağını anlayıp,
"Hayır! Kenan amca hayır lütfen yapma!"
"Amca deme kız lazım olur." Deyip göz kırptı.
"Bana bunu yapamazsın!" Deyip kolunu ısırmaya başladım.
Bir süre sonra saçımdan tutup yatağa geri fırlattı.
"Eehh! Yetti be! "Diyerek dövmeye başladı beni.
Artık bilincim kapanmaya başlamıştı yavaş yavaş.
Bir süre sonra
Gözlerimi açtığımda kendi yatağımda iç çamaşırlarıyla olduğumu fark ettim.
"Alah kahretsin! Allah kahretsin!" Diye bağırarak kiyafetlerimi aramaya başladım.
Sadece yatağın altına bakmamıştım. Alal acele yatağın altına baktım. Kiyafetlerim orada idi.
"Ohh." Diyerek üstümü giyindim.
"Vayy, uyanmışız." Dedi Kenan.
"Ne yaptın bana!" Diye bağırdım. Avazım çıkana kadar.
"Sanane? Hem sen hatırlamıyor musun hayatım?"
"Bana hayatım deme! Hem sen beni döve döve bayılttın. Sonrasını nasıl bileyim!" Diye bağırdım sinirle.
"Oo, sana da sinirlenmek de hiç yakışmıyor be güzelim. Ne diyeyim peki çiçeğim?''
"Ananınkini de!"
"Aa düzgün konuş benimle. Kırıyorum ama."
"Geber!" Dediğimde Annem odaya girdi.
" Ne oluyor burada? Ne bu Ses gürültü?"
Tam,"Anne bu adam bana te-" dediğimde lafa atladı.
"Yok hayatım birşey, baba kız konuşuyorduk. "Dediğinde,
"Ben senin kızın değilim! Sende benim babam değilsin! Anne bu adam bana tecavüz etti!" Diye bağırdım.
" ilahi kızım ya! Baban sayılır o senin.
Sana dokunur mu hiç?(!)" Diyerek uydurduğumu zanetti."Anne ben ciddiyim bana inmıyor musun ya?" Diye sordum.
Kenan' da "Boşver hayatım, haydi biz odamıza gidelim. Belliki aklı başı yerinde değil." Diyerek odamdan çıktılar.
Bu deliceydi. Beni bayılttıktan sonra neler neler yaptı kesin ve bana 'belliki aklı başı yerinde değil' de. ne kadar saçma. Asabım bozulmuştu. Sinirden ağlamaya başladım. Ağlaya ağlaya kaldım. Bir süre sonra ağlayarak birşey elde edilmeyiceğini anlayıp ağlaya kalktım. Ağlamam durmuştu ama bunu onun yanına kâr bırakamazdım. Bir yolunu bulmalıydım. Sabaha kadar uyumayıp ne yapacağımı karar verdim.
Aklıma onu bir yere çağırıp öldürmekten başka birşey gelmemişti. Başka çarem yoktu. Tabii i de korkuyorum. Annem ile babam ben tam 9 yaşındayken boşanmışlardı. Ben de annemle kalıyordum. Annem boşandıktan 2 yıl sonra şimdiki eşiyle yani Kenan'la evlenmişti. O yıldan bu yıla kadar bana hep kötü davranıyordu. Hafta sonları babamın yanında kalıyordum. Şimdi 17 yaşındayım. Hala okuyorum. Lisa 3 e gidiyorum. Daha üniversiteye gitmeme 2 yıl vardı. Derslerime çalışıp anaokul öğretmeni ya da kreş öğretmeni olmak istiyorum. Hedefim buydu. Bugün saat 22.30 da planımı uygulayacaktım. İnşallah becerebimirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Baş Belası
Fiksi RemajaÜvey babasından şiddet ve ta*ciz gören bir kızın hikayesi Başlama tarihi: 25 Ekim Bitiş: