AK KURT

396 41 9
                                    


"Türklük bedenimiz,İslamiyet ruhumuzdur.Ruhsuz beden cesaret ister"


20.10.24


⛓️‍💥


Sesini kestiler,dilini kopardılar,hor gördüler ona bir zavalı olduğunu hissettirdiler.

Gururu ile şan salmış soyluların annemden ilk aldığı şey gururuydu Soylular ilk önce gururunu sonra bedenini almıştı ondan.

14 yaşında küçücük kız ne yapmıştı?O iti mi ayartmıştı yoksa açık giyinip onu tahrik mi ettmişti.

14 yaşında bir kız bunları yapamıyacak,bunlara aklı yetmiyecek kadar çocuktu.

Almışlar annemi sokmuşlar o itin koynuna sonra demişler 'neden çocuğun olmuyor'Daha çocuk olan birine neden çocuğun yok diyen zihniyetlere karşı çıkmak.

Büyük bir savaşta tek başına olmak demekti ben doğmuşum annemin her gün kanaması olmuş,her güne beni kaybetme korkusuyla kalkmış.

Sesi çıkmadığı için sesini kısa kısa ağlamış.Sonra bir şey olmuş artık tak ettmiş bir şeyler.Annem kızımı kurban veremem deyip iki sene evel aklına bile gelmeyecek bir şey yapmış.

Kaçmış..

Ona sesini kıs diyenlerden,

Ona zavalı gibi hissetirenlerden,

Ona zulüm edenlerden

Kaçmış.

Annem evelinde çıkaramamış sesini,sesim çıksın diye töresini terk ettmiş.

Midyata adım attmamaya yemin içmiş.

Ben.

Annemin sesini kesen herkesin sesini kesmeye gelenim.

Ben Annemin zavalı hisettiği her günün intikamını almak için gelenim.

Ben kanatları kırılan annenin kin ve intikam ile büyütülen kızıyım.

Babasının kılığına boyanmış onun inine sızmış olanım.

Ben Albay Dilaverin,annesi tarafından çığılıklarını duyurması için yetiştirilen teğmen kızıyım

Bu gün için yetişip intikamım anamın namusu için kalktığım her güne son verme zamanı.

Ben gerçek anlamda Albayın inine girmiş.

Onun kurduğu timin yeni Teğmeni,

Askeriyenin tek kadın Teğmen  Keskin nişancısı,

Aynı zamanda Albay Dilaverin eceli

Alçin Turan'ım.

⛓️‍


Tanıtım bittmiştirr..

Umarım güzel bulmuşsunuzdur Wattpad bu donemdeyken hala buralarda olan canım okurlarıma çiiikk sevgilerleee🩷🏩

Paragraf aralarına yorum atıp yıldızı parlatırsanız çok mutlu edersiniz benii

-Garipyazar8

AK KURTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin