"my brother!!" aku terus memeluk adik aku yang sudah berusia 15 tahun , perbezaan umur kami hanyalah 2 tahun.
Aku meleraikan pelukan kami , iris matanya iras daddyku , daddy adalah kacukan arab , dan mummy adalah melayu tulen , sudah semestinya anak-anak mereka ini kacukan arab plus melayu .
"I miss you Igzanio , my fire" kata aku kepada adik tunggal ku ini . aku memegang kemas bahu miliknya
"Sis panggil i Cardy okey , i know im hot but please , i couldn't help to blush my self" kata adik aku selamba badak dia , poyo sangat nih!, siapa yang ajar
"Where is mummy , i want to see her" soal aku kepada adik ku
Aku cuba menyamai ukuran tingginya yang sudah tinggi sedikit dari ukuran tinggi ku .
nama pun lelaki of course lagi tinggi dari perempuan . Aryan apa kurangnya tinggi dia boleh dikatakan lebih 30 cm dari aku , susah jadi orang kurang ketinggian ni.
"She is in her room , btw kakak you are dead . " mendengar kata-kata itu , aku berkerut dahi , something is wrong with me or what ??
Aku meninggalkan Aryan yang sudah terkebil-kebil tidak tahu hendak kemana dengan adikku , aku lantas menekan butang lif . aku menekan tingkat nombor 2 .
Villa ini terlalu besar , mempunyai 3 tingkat , dan rasanya villa ini lagi luas berbanding rumah keluarga Alejandro .
Aku keluar dari lif dan perlahan kaki ku berjalan ingin menuju ke bilik mummy dan daddyku , sambil itu aku melihat pelbagai gambar-gambar yang telah diletakkan di dalam bingkai dan digantung di ruangan itu.
Aku terhenti di suatu gambar , aku menilik gambar tersebut , dia...
"Calisya..." satu suara muncul di dendang telinga ku , suara yang aku rindui setelah bertahun lama aku tidak menemuinya , aku memusingkan badan ku menghadapinya .
"Mummy..." terlihat mata mummyku itu sudah berkaca , aku terus berlari memeluknya , tidak tipu aku benar-benar ingin mengalirkan air mata , aku merindui mummyku .
Kami berpelukan buat masa yang lama . kami meleraikan pelukan , pipiku diusap perlahan oleh mummy .
"I miss you my daughter , my jewel" dahi ku dikucup perlahan . rambut ku diusap , kami kembali berpelukan , pelukan kali ini , aku mahu memeluk sepuasnya mummyku.
Dia meleraikan pelukan itu
"Shh don't cry you look messy" mummy berkata sambil mengusap perlahan pipi dan kelopak mataku
"mula lah scene drama pukul tujuh kat Malaysia tu " suara itu , aku memalingkan wajahku ke belakang
"daddy !!" aku terus berlari ke arah nya , dan memeluknya dengan erat , lehernya dirangkul kuat , aku merindui ibu bapa ku sangat-sangat
"hey jewel , how are you dear?" soal daddy kepada aku sambil mengusap perlahan belakangku
"Im great!! , i miss you and mummy so much !!" kata aku dengan riang seperti kanak-kanak ribena
TO BE CONTINUED
Sorry guys...Syaz kena hiatus lagi sbb exam nak dtg balik + tetamu asyik datang so i hope you can wait , but before that introducing to you , mummy and daddy kepada 2 beradik jewel and fire , nama mereka membawa maksud tersirat .
Khalid Alfred
Ruler Of Mafia's
X
Jesnita Ariana
Queen Of Mafia's
Every inch of your body has never make me bored , senoritá
- KHAL