DROMEN IN KLEUR } 09.

125 11 0
                                    

De twee lopen samen het kantoor binnen, ze besloten met één auto naar het kantoor te gaan, wat uiteindelijk die van Robbie was geworden.

Robbie zat dus achter het stuur, met Matthy naast hem. Onderweg praatde ze wat, over de opnamens van vandaag, een andere foto challenge, terwijl ze stoppen op de parkeer plaats van de Starbucks om een koffie te halen.

Ongeveer een kwartiertje later stappen ze weer de auto in, dit keer beide met een beker in hun handen om hun weg te vervolgen naar kantoor.

Daar aangekomen, werken ze allemaal nog tot ongeveer elf uur aan de computers, waarna ze zich klaar gaan maken voor de opnamens.

Robbie begint zijn zender om te doen, Matthy komt naast hem staan, ook bezig met zijn zender.

"Moeten we ook nog langs de winkel na opnamens? Ik zag gisteren dat je koelkast bijna leeg is."

Robbie knikt, zijn koelkast is inderdaad ook bijna leeg. Aangezien hij toch alleen maar aan het bestellen was, zag hij het nut niet om naar de winkel te gaan om zijn koelkast te vullen.

"Dat is misschien wel zo handig, ja." Geeft hij toe, een grinnik horend in zijn zin.

"Goed, dan gaan we terug weg wel effe langs een supermarkt."

Robbie knikt instemmend, en de twee voegen zich samen met de rest van hun groep om te starten met de video.

Milo doet de intro, waarna ze de enveloppen er bij pakken. Zoals gewoonlijk bevatten die enveloppen een foto van hun hoofden, en zo worden de teams gemaakt.

Koen en Matthy zijn de gene die de enveloppen beet hebben, Matt twee en Koen drie.

De eerste envelop van Koen word geopend, en Raoul zijn gezicht komt te voorschijn wat betekent dat hij in het groepje van drie zit.

Na de andere enveloppen zijn geopend zijn Milo, Raoul en Matthy het team can drie, en Koen en Robbie het team van twee.

Ze splitten op en na beide teams de lijst hebben bekeken gaan ze onderweg. Na een aantal foto's gemaakt te hebben, waaronder één met de vriendin van een bankzitter, (Wat uiteindelijk Char werd om die toch al in Utrecht was) is er nog een half uur speeltijd over.

Ze waren in Eindhoven beland, en ze lopen door de stad, langs de winkels met Koen die Brabant weer es belachelijk loopt te maken.

De brunet reageert niet op zijn commentaar en kijkt gewoon wat rond hem, en dan spot hij ze.

Een vrouw, blonde haren, en een man met bruine haren aan een tafeltje, Vingers verstrengeld in elkaar boven op de tafel.

Jamie, en haar nieuwe vriend als die het zo ziet. Het is net een week uit, en ze is nu al door gegaan? Heeft nu al een ander?

Robbie voelt verdriet in zijn lichaam, maar ook boosheid.

Hij stopt met lopen, en staard naar zijn ex vriendin wie geen oog voor Rob heeft.

"En daaro- Koen stopt met lopen voor die tegen Rob aan kon lopen om die uit het niets stil stond. "Rob, wat doe je ma- oh."

Eindelijk ziet hij Jamie, en nu snapt hij waarom Rob stil staat, in een trans kijkend naar zijn nu ex vriendin.

Ook koen ziet hun handen, en ook hij voelt zichzelf boos worden aangezien het nog maar net uit is.

Het liefst stapt die op de vrouw af en zegt wat heel onaardige woorden, maar hij weet dat hij er nu voor Robbie moet zijn.

Zijn arm vind een weg om Robbie's schouders heen, en hij forceerd hem om te draaien, de andere kant oplopend zodat zijn ogen niet meer op Jamie gericht zijn.

Maar dat maakt niks uit, want het beeld blijft voor zich afspelen.

Betekende hij dan echt zo weinig voor der dat ze nu al iemand anders heeft? Was hij zo vervangbaar?

632 woorden.

DROMEN IN KLEUR || mabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu