Het maakte het team van twee personen niks uit dat ze nog een half uur hadden om foto's te maken, en ze nu eventueel gaan verliezen.
Ze liepen gewoon terug naar de parkeerplaats waar Robbie zijn auto had geparkeerd zodat ze terug naar Utrecht kunnen rijden.
In plaats van dat Robbie terug ging rijden, net zoals op de heen weg, krijgt Koen de sleutels in zijn handen geduwt.
Koen zegt niks over het feit dat Robbie bijna nooit iemand in zijn auto laat rijden, maar stapt gewoon in aan de bestuurderskant.
Na een uurtje rijden, komen ze na een hele stille rit waar aan bij kantoor. Raoul's auto, met wie het andere team was vertrokken, staat al weer op de parkeerplaats, dus die zijn ook al weer terug.
Normaal zouden ze als ze binnen zijn gelijk de reveal van de foto's filmen, maar Koen heeft zo'n gevoel dat Robbie binnen al zijn spullen bij elkaar raapt en naar zijn huis gaat.
Koen had gelijk daar in. Binnen negeerde hij de groetings van zijn vrienden en liep recht door naar zijn bureau om zijn tas en andere spullen te pakken.
Terwijl die weg liep hoorde hij een aantal keer zijn naam, en een aantal vragen met waar die heen ging en wat er gaande is.
Robbie antwoorde niet, hij heeft er vertrouwen in dat Koen de andere wel in zal lichten over wie ze in de stad zagen.
Dat is wat ook Koen deed, en net zoals hem waren ze allemaal pist. Want hoe kan je een week na de break up al door gaan? Met iemand anders hand in hand zitten aan een terras?
Maar toen kwam het volgende onderwerp aan bod, was het wel echt na een week?
Ze zei dat ze geen gevoelens meer had, wat als ze geen gevoelens voor Robbie meer had om ze iemand anders had ontmoet?
Was ze achter Robbie's rug om met andere gaan praten? Is ze vreemd gegaan op Robbie?
Ze weten daar natuurlijk niet het antwoord op, Jamie is de enige die dat antwoord weet. Maar om nu met haar te gaan lopen praten zal niemand goed doen, dat is zeker.
"Hij gaat gelijk over naar voicemail." Koen stopt zijn mobiel terug zijn jaszak in na het proberen Robbie te bereiken.
Matthy gaakt gefrustreerd een hand door zijn haar heen, het liefst was die nu achter Rob aangereden, maar zijn auto staat nog in Eindhoven dus dat word hem niet.
"Wat nu?"
Matthy haalt zijn telefoon tevoorschijn zonder op te kijken naar Milo die de vraag vroeg.
"Ik ga naar hem toe." Antwoord Matthy, bezig met een uber te bestellen naar Eindhoven.
"Misschien kunnen we hem nu beter even laten, Matt." Probeert Raoul.
"Zodat die zich weer helemaal van de wereld kan afzonderen? Van ons?" Van mij? Dat gaat die niet nogmaals laten gebeuren. "Ik zou zoizo al bij hem slapen voor de komende tijd, dus hij wil niet alleen zijn, ik ga gewoon naar Robbie toe."
Niemand gaat tegen hem in, ze weten zelf ook wel dat ze hem niet van mening kunnen veranderen. Hij wil naar Robbie, dus dat gaat die dan ook.
"Laat weten hoe het met hem gaat, oké?" Word er zo'n 15 minuten later gezegd als Matthy richting de lift loopt aangezien zijn uber zo zal arriveren.
Matt knikt terwijl die op het knopje drukt om de lift naar boven te laten komen. "Zal ik doen."
Als die in de lift staar bedenkt hij zich dat zijn telefoon uit staat. Is hij uberhaupt wel naar zijn huis gegaan?
Wat als Robbie niet thuis is?
598 woorden.
a/n
ik heb zojuist een mental breakdown gehad en zelf highlights in mn haar geverfd, nooit eerder gedaan dus nu heb k spijt want laten we eerlijk zijn hoe kan dat goed uitpakken💀💀 ik kijk morgen wel of t redelijk goed gekukt is of k nog een pakje haarverf mag halen om t te fixen
JE LEEST
DROMEN IN KLEUR || mabbie
Fanfic"Makkelijk gezegd dat het onwerkelijk is. Maar het is echt. Sinds jij er bent zie ik alles anders dan hoe ik het ken. Hoop dat het nooit went, want we dromen in kleur." Robbie heeft het er maar lastig mee, het feit dat Jamie het heeft uitgemaakt. Ge...