***Matthias'ın villası, birkaç düzine oda, bir ziyafet salonu, bir konferans salonu, iki yüzme havuzu, dört restoranı, her türlü alkollü içecekler sunan bir bar, modern bir spor salonu ve denize bakan bir meditasyon odası ile gerçek bir lüks saraydı. Bunlara ek olarak tenis kortları, atış poligonu ve hatta bir de sinema salonu bile vardı. Büyüklük ve tesisler açısından burası birçok tatil köyü kadar iyiydi.
Ancak, Kwon Taek-joo'yu en çok memnun eden şey, Zhenya ve Matthias'tan başka kimsenin olmamasıydı. Matthias, Kwon Taek-joo ve Zhenya için ayrı odalar tahsis etmişti ama ikisi de neredeyse her zaman Kwon Taek-joo'nun odasında kaldıkları için bunun pek bir önemi yoktu. Oda o kadar geniş ve donanımlıydı ki hiçbir rahatsızlık hissetmediler.
Odanın panoramik pencerelerinden nefes kesici bir zümrüt denizi manzarası vardı. Terastaki cam kapıları açtığınızda odanın içine hafif tuz kokulu ılık bir deniz meltemi giriyordu. Güneş bütün gün cayır cayır yanmasına rağmen, güçlü klima sistemi sıcağı dışarıda tutuyordu.
Hava ne çok nemli ne de çok kuruydu. Su ve yiyecek bolluğundan, adanın izole edilmiş olmasına rağmen erzak konusunda herhangi bir sorun yaşanmadığı sonucuna varılabilirdi. Kwon Taekjoo'nun içinde bulunduğu koşullar olmasaydı, burası bir yeryüzü cenneti gibi görünebilirdi.Tabii ki dezavantajları da vardı. Ada dış dünyadan tamamen izole edilmişti; internet ya da telefon bağlantısı yoktu. Dış dünyayla iletişim kurmanın tek yolu, kişisel bir uydu kullanan ve bu nedenle hiçbir iletişim sınırlamasıyla karşılaşmayan Zhenya'ydı.
Sorun, Zhenya'nın Taekjoo'ya dizüstü bilgisayarını ya da telefonunu vermek istememesiydi. Tüm kızgınlık girişimlerine karşı Zhenya, her zaman hesapçı bir tüccar olduğunu ve olmaya devam edeceğini söyledi. Bu yüzden Kwon Taekjoo merkezle irtibata geçmesi gerektiğinde Zhenya'ya uyum sağlamak ve onunla birlikte gitmek zorunda kaldı.
Güvenlik nedeniyle, Zhenya üzerinden iletişim yalnızca birkaç numarayla sınırlıydı. Tüm bağlantılar Yoon Jung Woo üzerinden yapılıyordu.
*''Görünüşe göre sadece Küba değil, Meksika da sorunlu. İki gün önce sınırı kapattılar ve denetimleri artırdılar. Müdür, durum sakinleşene kadar hiçbir şekilde kendinizi göstermemeniz gerektiğini söyledi.''*
Kwon Taekjoo bunu bekliyordu. Her halükarda, uygun bir saklanma yeri bulunması iyi olmuştu.
Ayrılmadan önce annesine iş için Rusya'ya gideceğini söyledi. Zhenya ile her gün yaptığı telefon görüşmeleri onu rahatlatmış ve endişelenmeyi bırakmış görünüyordu. Dönüş birkaç gün gecikecek olsa bile, eskisi kadar endişelenmeyecekti. Böylece tatil mi yoksa hapis mi olduğunu anlamanın imkânsız olduğu bir hayat devam etti.
Birkaç gün boyunca odada kaldı. Mathias'ın adanın güvenliğinden emin olmasına rağmen Kwon Taekjoo bundan kendisi de emin olmak istedi.
Adada yabancı olup olmadığını sürekli kontrol ediyordu. Sadece birkaç günde bir helikopter geliyordu ama görünürde ziyaretçi yoktu. Adadan kimse de ayrılmıyordu. Bir gün akşam yemeğinde Mathias'a bu konuyu sordu.
[Peki ya yerel çalışanlar? Hiç dışarı çıkmıyorlar mı? Yolculuklardaki gibi vardiyaları ya da tatilleri yok mu?]
[Onları mı kastediyorsun? Ömür boyu burada kalmaya karar verdiler.]
[Ne?]
[Ben onların ailesiyim ve burası da onların evi. Bir şeye ihtiyacınız olursa, helikopterle getiririz. Siz de gördünüz.]
Matthias geniş bir gülümsemeyle cevap verdi. Kwon Taekjoo, gangsterlerin nasıl 'tek bir aile' olduklarını iddia ettiklerini hatırladı. Görünüşe göre burada da durum aynı. Özgürlük ve haklardan vazgeçmek, bunu onlara ne yaptırabilir? Çok para alsalar bile, buraya bağlıyken parayı nereye harcayabilirler? Belki de uyuşturucu yüzündendir? Belki de yaptıkları iş karşılığında onlara ömür boyu uyuşturucu veriliyordur.