KTU

23 4 32
                                    

to: Beni

A szokásos halloweeni parti, amiről elég csak annyit mondanom, hogy egy csodás hely. Mindenki flopped kutyákra ugrál, ami meg tényleg jó zene, arra csak a legigényesebb emberek táncolnak. Alkoholszag, tömegnyomor, idegesítő koreabook, tapizó heteró perverzek, ázsiai férfiakat smároló kiscsajok, szóval minden megvan, ami egy k-pop tematikájú bulihoz kell. Akármennyire is vagyunk a "leave kpop" éránkban, Ninu egyszer az életben mindenkit rávett, hogy menjünk el együtt egy ilyen buliba, biztosan jó móka lesz! Csodák csodájára sikerült rávenni Jani anyját is, hogy engedje el kisfiát, nem fog megbaszni senkit sem és egy darabban fog hazajutni.

Mivel kötelező volt a jelmezes megjelenés, mindenki kitalált valamit. Hogy a többiek mik voltak, az meglepetés egyelőre, de jómagam egy énekes voltam, Pussisi személyében! Ó várj, nem ismered? Semmi baj, akkor egy kis promó... STREAM PUSSISI! Na mindegy is...

– Úgy nézek ki mint egy rossz kurva... – gondoltam magamban, miközben a tükörbe néztem és a megjelenésemen igazítottam. – De így leszek a legtökéletesebb Pussisi, nem igaz?

Fel is öltöztem gyorsan, kell a fekete Natty parókám, egy átlagos felső, a fekete hosszú szoknyám, és végül, hogy még jobban feldobjam az outfitem, magassarkú! Egy elegáns fekete. Elhitted, mi? Elhitted, hogy én tényleg magassarkúba megyek bulizni? *eyeroll* Biztos, hogy nem! Csak az egyik, már oly sokat nem használt, de szigorúan lapos talpú cipőmet festettem át úgy, hogy egy magassarkúnak látsszon. Ez így elmagyarázva hülyén hangzik, de nem nézett ki annyira rosszul, mint ahogy azt ti gondolnátok!

Miután mindent tökéletesnek véltem a jelmezemen, beléptem a nappaliba. Én lettem kész legelőször? Vannak még csodák – gondoltam magamban, majd helyet foglaltam a kanapén, miközben társaimat vártam. Megittam egy üdítőt, készítettem egy szendvicset, azt is megettem, de még mindenki lázasan készülődik. Már ideges voltam, hogy sehogy sem fogunk tudni elindulni, mert mindenki rohadt lassú, amikor is ajtónyílásra lettem figyelmes. Valaki készen van, na végre!

– Jaj, a fésűm! Beni, nem tudod, hova tettem?

Vagy mégsem. Csak Gal van már megint elveszve. Sóhajtottam egyet, majd rámutattam egy fésűszerű csodára az előttem lévő asztal tetején. Kezembe vettem és megfigyeltem.

– Ez az? – érdeklődtem.
– Igen, igen, köszönöm! – hálálkodott, majd kezemből kitépve a tárgyat rohant vissza egy másik szobába. Így az életben nem fogunk elindulni.

Újabb gondolataimból egy következő ajtónyílás ébresztett fel. Na végre, kész van valaki! Ezúttal igazam volt, hiszen végre valaki kijött a szobából. Megállt az ajtóban, és körülnézett.

– Úgy nézel ki, mint egy rossz kurva – Jani volt az, és csak azután szólalt meg, miután először meglátott az outfitemben.
– Mintha ezt nem vettem volna észre – feleltem neki, majd végignéztem a ruháján. – Te most komolyan beöltöztél Minminnek? Jobb ötleted nem volt? – érdeklődtem, miután megfigyeltem a horrorbohóc jelmezét.
– Ó, még nem láttad a többiek ötletét! – nevetett Jani, majd észrevettük, ahogy Dinnye is megjelenik, Wednesday Addamsnek beöltözve.
– Slayed, queen, periodt! Legalább nem én vagyok az egyetlen travi – jegyeztem meg, amint leült mellém. Így hát hárman vártunk a csodára, hogy a lányok és Józsi idecibálják a seggüket és azt mondják: mehetünk.

Néhány perc múlva megérkezett Ninu, aki kihasználta a tényt, hogy világoskék bobcutja van. Wife Ninut csinált magából, hogy aztán úgy slayelje végig az éjszakát. Felvett egy fehér oversized pólót és egy bő nadrágot ugyanebben a színben, megigazította a haját és kész is volt az outfitje. Nem volt valami nehéz összehozni, cserébe zseniális volt az ötlet, az meg, hogy a kedvenc ünnepét alkohollal töltheti Wife ruhában, az már csak hab a tortán. Amit sokáig tarthatott neki megcsinálni benne, az a smink, mivel kicsit horrorábrázata volt. #horrorwifeninu

Chuumily NovellákWhere stories live. Discover now