1 СЕДМИЦА ПО-КЪСНО
КЕЙТЛИН
Мина седмица от деня в съда. В килията ми беше толкова студено. Толкова празно. Толкова страшно.
-Донован ,на свиждане!-извика дежурният полицай.
Очите ми светнаха. Той отключи килията и аз подадох ръце ,за да ми сложи белезниците нетърпелива да видя кой е дошъл да ме види.
През седемте дни тук бях посещавана от родителите ми ,приятелите ми както и полицай Скот.
.Вратата на стаята за свиждане се отвори и видях мама.
-Мамо!-казах аз и се притиснах към нея, оставяйки я да ме прегърне. Не можех да я прегърна с белезниците ,но ми стигаше ,че я усещах.
-Моето момиче!-проплака тя милвайки косата ми.
-Добре съм.-казах и тихо аз. - Не се тревожи. Добре съм.
Дадох и лека усмивка пропита с мъка.
-Нека да изгният долните чудовища ,които те натопиха.-прокле тя и ме погледна в очите.- Баща ти се опитва да открие нещо. Каквото и да е. Ще те измъкнем. Ще обжалваме.
Поклатих глава съгласявайки се с нея. Не исках да убивам надеждите,които отдавна не можеха да се превърнат с реалност. Как може да кажеш на майка си ,че ще прекараш живота си в затвора? Та такова нещо казваше ли се?
-Мамо......-проплаках аз. -Може ли да ми донесеш пуловерите? Тук е хладничко.-казах с лек присмех, за да не я притеснявам. Тук не беше хладно, беше ледено.
-Разбира се ,мила. Каквото пожелаеш.
-Лавандула.-казах гледайки я в очите. Тя ме погледна объркано.
-Ашли обичаше лавандула. Обичаше мириса и. Искам да занесеш лавандули на гроба и. Моля те. Вземи много . Много. Нека целият и гроб бъде обсипан с лилави лавандули.
В очите и се оформиха сълзи както и в моите.
-Разбира се ,съкровище.-каза тя милвайки бузата ми.
-Брат и......
-Мамо,недей! -спрях я аз. - Той страда. Тя е била най-важното нещо за него. Тя е била целият му свят. Не можем да го виним за омразата таяща се в него . Не можем.
Тя кимна примирявайки се.
YOU ARE READING
Prove your innocence
RomanceЖивотът на Кейтлин се преобръща напълно в нощта на бала и. Нощ ,която всички помнят с щастие ,а тя щеше да помни с кръвта по ръцете си. Той се бе заклел да я унищожи и нищо не можеше да го спре. Сега и оставаше само едно. Да докаже невинността си.