ДЖЕЙКЪБ
Влязох в кабинета ми и затръшнах вратата точно както затръшнах вратата на стаята за разпит.
Отново гледаше с онзи уплашен поглед като на ранена сърна. Видях отпечатъците от пръстите ми по врата и. Изглеждаха лилави и в тон с тъмните кръгове под очите и бледото лице. Долна гад! Не знам как се сдържах да не я хвана за гушата отново. Сега обаче този самоконтрол си отиваше.
Усещах гнева във вените ми. С всяка минута ме заслепяваше все повече и повече. Изблъсках стола на земята и изпочупих всичко,което можеше да бъде счупено в проклелата стая.
-Долна гад! Вещица!
Тогава вратата се отвори и Мелани влезе през нея гледайки ме уплашено.
-Ннначалник? Какво правите? -попита едва едва.
-Излизай! ИЗЛИЗАЙ ТИ КАЗВАМ! ВЪН! -хванах я за ръката и собственоръчно я изхвърлих навън и тряснах вратата в лицето и.
Погледнах към глобуса на перваза на прозореца и си спомних деня ,в който го получих.
~~РЕТРОСПЕКЦИЯ~~
Погледнах теста по математика на Ашли и свъсих вежди. Докато тя ми се усмихваше с осем каратова усмивка.
-Баткоооо, стигаааа. Само една математика.-изгука ми тя насреща.
-Математиката е важна, звездичке. -казах и укорително аз. Тя се нацупи ,но след секунда пак върна усмивката си. Стана и заобиколи бюрото като държеше ръцете си зад гърба.
-С какво ще се подмажеш този път? -казах подигравайки и се.
-С това.-каза показвайки ми какво държеше в ръцете си.
-Глобус?
-Мхм. Не е ли хубав? Знаеш ли колко струваше? Охарчих се. -избърбори тя.
-Добре ,добре. Дай да му намерим място, хитрушо.- казах като я щипнах по носа,а тя ми се ухили насреща както винаги.
~~~~~
Не знам колко време мина,но вече се стъмваше. Бях седнал на пода залепил гръб на студената стена. Държах глобуса в лявата ми ръка, докато отпивах бутилка скоч в дясната. Някой почука на вратата изваждайки ме от мислите ми.
-Махай се! -изревах за кой ли път днес,но вместо да се махне Скот влезе.
-Ти от махай се не разбираш ли? -попитах го нахално.
Той ме погледна леко стреснато от бъркотията в стаята. Всичко изпочупено и аз в средата на хаоса.
-Джейк ,какво си направил? Пак ли се опита да я удушиш? -изрече остро той.
-Какви ги говориш? Просто исках отговори.
-Когато влязох в стаята за разпит ,тя беше припаднала.
-И си помисли,че съм я убил? Няма да лъжа мисля си го постоянно, но ще е прекалено лесно. Искам да страда.
-Момичето ......
-Вещица. Правилното съществително е вещица. -прекъснах го аз и го изгледах гадно.
-Тя не е яла от както е тук. Издаде заповед да не и се дава и късче хляб, а след това издаде и забрана за свиждане. Виж знам ,че те боли. Ашли беше и като моя сестра, но не можем да сме сигурни, че Кейтлин е убийцата. Знам, че сега болката те заслепява, но.....
-А може би теб те заслепява красивото лице на вещицата.
-Ти си този ,който вижда лошото и доброто в очите на обвинените. Никога не си грешал. Отговори ми честно. Ако не Аш беше жертвата ,щеше ли да видиш доброто в очите и?
-Тя е убийцата. Утре я изправям пред съда. Всичко свърши. Ще изгние в затвора.
-Днес погребахме Ашли. Дай си почивка. Аз ще се заема със случая.
-Не. Тя отива в затвора. Обещах на Ашли ,че ще отмъстя за нея.
Край на играта, вещице!
YOU ARE READING
Prove your innocence
RomanceЖивотът на Кейтлин се преобръща напълно в нощта на бала и. Нощ ,която всички помнят с щастие ,а тя щеше да помни с кръвта по ръцете си. Той се бе заклел да я унищожи и нищо не можеше да го спре. Сега и оставаше само едно. Да докаже невинността си.