35.

2.8K 252 26
                                    

Hemmings: Jó reggelt George ;)

Davis: Neked is Lucifer :))

Davis: Hogy vagy? :)

Hemmings: Fantasztikusan :))))))))))))))))

Davis: Miért? 

Hemmings: Ma van a szülinapom :)

Davis: OMFG BOLDOG SZÜLINAPOT LUKEY BABY :)

Hemmings: KÖSZÖNÖM GEORGIA :)

Davis: És mit csinálsz ma szülinapos fiú? :)

Hemmings: Hát úgy terveztem, hogy elhívok egy bizonyos lány kávézni....;)

Davis: Igen? És kit? :)

Hemmings: Téged :)

Davis: Benne vagyok :)

Hemmings: Akkor kettőkor a Starbucks előtt :)

Davis: Rendben szülinapos baby :)

Georgia szemszöge

Még mielőtt találkoztam volna Lukeal, elmentem nézni valami ajándékot neki. Rengeteg boltba bementem, de sehol sem találtam meg neki az "igazit". Majd végül beugrott egy jó ötlet. Azt mondta gitározik, ezért csináltatok neki egy pengetőt. Bementem az esedékes boltba, majd elmagyaráztam hogy mit szeretnék íratni rá. Aztán még eszembe jutott, hogy lehetne egy kép is rajta. Gyorsan megkerestem, majd megmutattam az eladónak a képet. 

Az ajándék hamar el is készült. A pengető alapja fekete volt, az egyik oldalára beleírva fehér betűkkel, hogy George loves Lucifer, a másik oldalán pedig a közös képünk volt, ahogy Luke épp puszit ad a homlokomra.

Beugrottam venni még egy dobozt az ajándéknak, majd elindultam a Starbucks felé. Luke még nem volt ott. 

Hirtelen valaki eltakarta szemem.

-Na ki vagyok?- kérdezte az "idegen".

-Hmm, nem is tudom. Luke?

Mondtam, majd elvette kezeit. Szembefordultam vele, mire Ő elmosolyodott. Magához húzott egy ölelésre, én pedig azonnal viszonoztam.

-Szia- suttogta.

-Szia- válaszoltam.

Elengedett, én pedig kutatni kezdtem a táskámba a kis doboz után, amit nagy nehezen meg is találtam.

-Boldog szülinapot!- adtam át neki, majd egy puszit nyomtam az arcára.

-Ohh Georgia, nem kellett volna!

-De igen! Te vagy a legjobb barátom!

-Köszönöm Baby!- ölelt meg.

-Na, meg se nézed?- kérdeztem izgatottan.

Lassan kinyitottam a dobozba tetejét, majd elmosolyodott. Először az írásos oldalát nézte meg, majd a képet. Halk nevetés szaladt ki száján.

-Na tetszik?

-Imádom! Köszönöm szépen!- puszilt meg.

-Na most pedig szülinapos fiú meghívlak egy kávéra! Nem ellenkezhetsz! 

Kikértük az italokat, majd helyet foglaltunk. Nevettünk, beszélgettünk. Imádok vele lenni. 

Miután elfogyasztattok a kávét, sétálni kezdtünk.

-Kérdezhetek valamit?- mondta.

-Persze!

-Nálunk aludnál ma? Szülinapom van, úgyhogy nem mondhatsz rá nemet!- "fenyegetőzött"

-Ezer örömmel!

El is indultunk Luke házához. Kiderült, hogy ma egyedül lesz otthon, úgyhogy miénk az egész lakás.

-És mit szeretnél csinálni?- kérdeztem.

-Hát nem tudom. Találj ki valamit!

-De neked van szülinapod, úgyhogy te választasz.

-Akkor lenne itt valami...

Mondta, majd egyre közelebb jött hozzám, míg ajkaink nem találkoztak.

***

Sziasztok! Ma van Lukey szülinapja! BOLDOG SZÜLINAPOT NEKI! Remélem tetszett a rész :)

New Message | l.h |Where stories live. Discover now