Bunu önceden yapmam gerekirdi ama unuttum...
Daha doğrusu profilde söylemiştim ama buraya da haber versen iyi olacak. Kitaba ben değil arkadaşım devam edecek.
Açıkçası hikaye için fikrim yoktu + artık KazuScara yazmak istemiyorum. Traitor'ı bitirdikten KazuScara'yı sadece yan çift olarak kullanıcam. Direk onlara hitap eden bir hikaye yazmayı tekrar düşünmüyorum (sıkıldım ve eskisi kadar ilgili çekmiyor. Onun yerine XiaoVen, CyNari, Gaminet yazmayı planlıyorum.) Şu an Traitor dan sonra KazuScara shipini içeren tek kitabım Under the Stars ve ilerde de baya önemli bir role sahip olcaklar. Okumak isterseniz beklerim (İngilizce uyarlaması baya tuttu ama en değer verdiğim okuyucularım hâlâ favori kitabımı okumuyor 🥺)
Son olarak yine böyle çocuk ve hamilelik temalı bir kitap yazıcam. Kitap klasik bildiğimiz Genshin evreninde geçicek ve poli ship olacak. İsmi Archons Can Change Gender. Liyue Archon Quest'de Archonların cinsiyet değiştirebildiği söyleniyordu. En azından Venti, Zhongli, Ei gibi önceden ruh olan Archonlar. Bende dedim ki Venti neden kadın formuna geçip hamile kalmasın djdnndjdjdj. Evet poli ama 1 kadın 2 erkek şeklinde poli yapacağım. Ağır XiaoVen shipperı olduğumu düşünürsek erkeklerden biri tabiki Xiao. Diğeri de Aether. Bilmiyorum ama son zamanlarda AeVen fazla hoşuma gitmeye başladı. Hatta 150 bölüm civarında (ki hala devam ediyor) AeVen Webtoon buldum ve bir kaç gündür onu okuyorum. Poli yapmaya karar vermenin sebebi bu. Birazda Xiaother shipleyen okurlarımı mutlu etmek, ne kadar Xiaother slender olsamda okuyucularımı seviyorum ama benden başka kitap beklemeyin! Teşekkürler...
Gerçi poli olduğu için linç yerim diye ilk başta vazgeçmiştim ta ki şu iki fanart dün elime geçene kadar... O YÜZDEN YAZICAM! 15 Tatilde Archons Can Change Gender elimizde olur.
(ÇOK TATLILAR YİCEEEEMMMM ve bebek Xingqiu ya benziyor)
Neyse bu da arkadaşımın yazdığı kitap, konu nerden nereye geldi amk....
ACCG de Aether ve Venti'nin bebesini gördüğünüze göre şimdi Xiao ve Venti'nin bebesinde
Nasıl, ben çizdim heheee. Aşk kuşlarımın mini kuşu Seshiria Wei Xuefeng. Seshiria zaten Sesilya çiçeğinin farklı bir okunuşu Wei olağanüstü anlamına geliyor, Xue kar (Xiao'nun kar yeme sevdası), Feng de rüzgar/fırtına demek. Yani isminin anlamı Kar Fırtınasında ki Olağanüstü Sesilya Çiçeği gibi birşey oluyor. Ayrıca Wei ve Xue yu yer değiştirip hızlı bir şekilde bir kaç kere okursanız XiaoVen gibi duyulmaya başlıyor.
Gerçi Xiao ve Venti'nin de erkek çocuğu olsun diyorsanız
ÖHÖM ÖHÖM...
(İşsizim...)Neyse fazla konuştum ADİOS
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Welcome to the World | KazuScara
Fanfiction-Kısa Hikaye- Pregnant Au (Hamile Au) Scara ile Kazuha evlidir ve Scara hamile kalır. Bütün olay bu... Kısaca fazlasıyla Fluff ve çerezlik 🤌 ☂️🍁☂️🍁☂️🍁