0.8

255 25 120
                                    

"İhmm Kazu... Dur!"

Göğüş uçlarımda kesinkin bir kaç dış hissedince boğazımdan kesik bir inleme çıktı. Kazuha'nın saçlarını çekıiştiriyordum ama pek umruna takmıyordu. Çıplak bacaklarımı onun çıplak beline sarmıştım. Ona tutunmadan düşecekmiş gibi hissediyordum.

"Kazuha! Agh!"

Aslında şevişmeyi bir kaç dakika önce bitirmiştik ve Kazuha en az ilkimiz kadar nazikti. Hatta ilkimizden daha nazik olduğunu bile söyleyebilirim. Tabi bu nazikliğinin sadece ben doğum yapana kadar süreceğini biliyordum. Dokuz ay sonra kelimenin tam anlamıyla sıçmıştım. Onu tanıyorsam bu dokuz ayın intikamını fena alırdı ve kazanmasına izin verdiğim iddiadan dolayı... Gerçekten sıçmıştım.

"Kazu lütfen dur! Her yerim uyuştu, özellikle memem!"

"Ama sana alıştırma yapıyordum~ Dokuz ay sonra birileri her gün emcek sonuçta. Hatta bende-"

"HAYIR!"

Kazuha başını kaldırdı ve yanağını göğsüme yasladı. Kırmızı gözleriylede beni kedi gibi süzmeye başladı. Bu bakışıyla ona hayır demek oldukça zordu.

"Ama ama neden? Babası olarak benimde hakkım yok mu? Sonuçta seni çatur çutur sik-"

"KAZUHA!"

"NE YALAN MI?"

Yanaklarımın kızardığını hissettim. Kazuha'yı tanıyorsam beni bir şekilde ikna etmenin yolunu bulurdu o yüzden ne kadar itira etsemde boşuna olacaktı. Gerçi bende istemiyor değilim. Bu fanteziyi tatmak istiyorum.

"D-değil..."

Elimin tersiyle dudaklarımı kapattım ve başımı yana çevirdim. Gözlerimide onun kırmızı gözlerinden uzaklaştırdım. Burası tekrar sıcak olmaya başlıyordu.

"Yani o zaman seni emebilirim?"

"Bakarız tamam mı?"

"Kesin bir cevap istiyorum güzelim."

Aniden kasıklarımda hissettiğim minik ateşli baskıyla tüm bedenim elektiriklendi. Kazuha baş parmağı ile kasığımı okşuyordu. Eli yavaşça yarığıma doğru ilerliyordu.

"K-kazu dur! 3. turu kaldıramam! Lütfen... Ihmm~"

Kazuha'nın minik donuşlarını hassas derimde hissedince istemsizce inledim. Üçüncü turumuzu aslında istiyordum ama çokta yorgundum. Hemen uyumak istiyordum.

"Mavi gözledinden beni arzuladığını görebiliyorum sevgilim. Zaten şu 9 ay canını yakmayacağımı sende biliyorsu."

Hassas derimin içerisine iki parmağın ittirildiğini hissedince tüm bedenim kasıldı. Nefeslerim kesikleşti. Hissettiğim arzudan dolayı gözlerim yaşarmıştı. Kazuha'nın beline sarılı olan bacaklarım titriyordu. Çok iyi hissediyordum, bu ana devam etmek istiyordum ama gerçekten üçüncü türü kaldıracak gücüm yoktu. Bayılcak gibiydim.

"K-kazu... Ihmm! Ben gerçekten üçüncü turu kaldıramayacağım. Lütfen dur!"

Kazuha beni dinlemedi. Parmaklarını içimde hareket ettirmeye devam etti. Eklemleri içimde kıvrıldıkça inlemelerim şiddetlendi. Koyulaşmış kırmızı gözleriyle beni aç bir kurt gibi süzüyordu. Bakışlarının yoğunluğunu tüm bedenimde hissedebiliyordum. Ateş gibi bedenimi kavuruyordu.

Tırnaklarımı Kazuha'nın sırtına geçirdim ve ıslanmaya başlayan gözlerimden biri açarak ona baktım. Bakışlarımla tekrar durmasını istedim. Tabi o sadece sırıttı. Yüzünde ahlaksız bir gülümseme oluştu. Parmaklarıyla da beni becermeye devam etti.

Welcome to the World | KazuScaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin