≁
Yatağımda boş boş uzanıp tavanı seyrederken gelen bildirim sesi ile doğruldum. Çok fazla bildirim gelmediğinden düzgün kontrol ediyordum. Büyük ihtimalle Yoongi veya Yugyeom'dan gelmişti mesaj. Başka kimden olacaktı ki? Onlar dışında sohbet ettiğim hiç kimse yoktu. Onlarla da pek sohbet etmiyordum ama yine de beni konuşturuyorlardı.
Yatağımdan eğilip yerdeki telefonumu aldım. Komodin olmamasının sebebi fazla boğucu olduğunu düşünmemdi. Zaten odam yeterince renkliydi ve doluydu, birde komodine yer ayıramazdım. Telefonumu açtığımda, beklemediğim bir mesajla karşılaştım. Taehyung'un yazmasını beklemememin sebebi, dört gündür aramızda hiçbir şeyin bulunmamasıydı. Zaten her gün sevişmeyi falan beklemiyordum, hiçbir şey beklemiyordum. Daha hakkında bildiğim tek şey soyismi, ismi, girdiği dersler falandı. Ortak bulunduğumuz bir kaç ders vardı, onda da iletişim haline geçmiyorduk. Biz şimdiye kadar seks dışında hiçbir iletişime geçmemiştik ve bu canımı sıkıyordu.
Bilinmeyen numara
Selam JeonJeongguk
SelamSanırım ona bildirim gider gitmez mesajıma girmişti, direkt görmüş yazmaya başlamıştı.
Bilinmeyen numara 'Taehyung' olarak kaydedildi.
Taehyung
Müsait misin?Jeongguk
BilmemTaehyung
Çocuk musun JeonJeongguk
Müsait olsam ne olacak Taehyung?Taehyung
Bilmem sanırım becerileceğim?Bu kadar açık konuşması göz devirmeme sebep oldu.
Jeongguk
Düşündüm de
Sanırım bir gece yeterliydiTaehyung
Yaa öyle mi
Sebebi nedir bunun?Jeongguk
Daha fazlası için güvence lazım bana
Tanımadığım birisiyle daha fazlasını yapmam KimTaehyung
Tanımadığı birisini tanımadığı birisinin yatağında siken birisi söylüyor ya şunu
KomikJeongguk
O bir gecelikti, Kim
Şu an güvenmediğim birisini altıma alamamTaehyung
Ne yapayım güvenimi kazanman için?Jeongguk
Sadece benimle uzun bir sohbete girTaehyung
Kendine bu kadar güveniyor musun?
Sadece sohbetle bana güvenecek kadar?Jeongguk
Böyle bir şart koyduysam güveniyorumdur :)Taehyung
Kolay olucakJeongguk
*konumTaehyung
GeliyorumŞu an yoldaydı, evime geliyordu, özelimi görecekti ve ben altımdaki gri eşofmanım, üstümdeki beyaz bol tişörtüm ile yatakta yatmaya devam ediyordum. Evim dağınık değildi. Bunun sebebi tamamıyla Aphelios'du. Enerjik bir köpekti ve ev dağınık olursa daha da dağıtır, bir şeyleri kemirmekten çekinmezdi. Eh, bende evi toplu tutmak zorunda kalıyordum. Evimin dağınık olmadığını bildiğimden yatağımdan kalkma gereksinimi duymamıştım.
Kolumu kafamın arkasına yaslayıp tavanımı izlemeye devam ettim. Aphelios salondaki yatağında uyuduğundan dolayı rahatsız hissediyordum; onunla uyumayı seviyordum. Daha doğrusu bir sıcaklıkla uyumayı seviyordum. Bir yastığa sarılmadan uyuyamazdım mesela. Işık açıkken de uyuyamazdım. Odamın giriş kapısının karşısındaki duvarda duran tek penceremin perdesi sürekli kapalıydı. Azıcık güneş ışığı girerdi ki bu beni pek rahatsız etmezdi zaten. Yinede ışığı sevmiyordum.