≁
"Gelmek istemiyorum." Diye mırıldandım yastığımı daha çok kollarım arasında hapsederken. Yine bir hafta sonu Yugyeom ve Yoongi evimi basmış, beni gidecekleri dört-beş günlük tatile götürmeye çalışıyorlardı. Grupla anlaşmışlardı, büyük bir dağ evi tutmuşlardı. Bir hafta tatil olduğundan böyle bir şey yapmaya kalkışmışlardı. Dört gece, beş gün kalınacaktı. Ve beni de götürmekte kararlıydılar ve ben cidden istemiyordum.
"Ya Jeongguk," Yugyeom kendini yanıma atıp yastığımı çekiştirdiğinde kaşlarımı çattım. Ona izin vermedim, kafamı yastığa gömüp bacağımla ittirdim onu. Fakat fazlasıyla kaslı arkadaşım için bu imkansızdı.
"ChanJin'de gelecek biliyor musun? Seni onunla tanıştırmak istiyorum, lütfen gel." Sahte Masum bakışlarını bana yolladığında göz devirmiştim.
"ChanJin ile sadece flörtsünüz; ne tanıştırması? Gelmeyeceğim işte, istemiyorum. Taehyung'un bulunduğu bir ortama girmek istemiyorum. Ayrıca SoJin'de gelecek; Aphelios'la aynı evde durmaz o." Dediğimde oflamıştı.
"Durmazsa durmasın, siktirsin gitsin. Geliyorsun diyorsam geliyorsun Jeongguk. sensiz hiçbir yere gitmeyeceğiz." Dedi Yoongi sertçe. Çocukça dil çıkardım ona. Pekala, gitmek istiyordum. Gitmeyi kabul etmememin tek sebebi Taehyung'un da orada bulunacağıydı.
Yangın merdiveninde yaşanan olaylardan sonra on üç gün geçmişti. Yarın iki hafta olacaktı. Açıkçası bu iki haftada yokluğuna tamamen, yani sevişmemeye tamamen alışmıştım. O hala aklımdaydı. Hala onu istiyor, arzuluyordum. Duygularım hala yerli yerindeydi ve asla eksilmiyordu. Yinede, ilk haftalardan daha iyi hissediyordum.
Yoongi kabul ettiğimi anladığında gülerek mutfağa ilerledi. Yugyeom'da alttan alttan gülüp bana sırnaşmaya başladı. Onu itmedim, bana sarılmasına izin verdim. Bu aralar cidden çok mutluydu. Bunun sebebi tamamıyla flörtleşme aşamasına geçtikleri ChanJin'di. Fotoğrafını görmüştüm; gerçekten tam Yugyeom'un tipiydi. Ayrıca eminim ki yan yana gelince çok yakışacaklardı. Onun mutlu olması beni çok mutlu ediyordu.
Telefonumdan gelen bildirim sesi ile doğruldum. Yerdeki telefonumu aldım ve gruptan gelen mesaj ile kaşlarımı kaldırdım.
12012
Yoongi
Jeongguk'u ikna ettik
O da geliyorJisoo
Aaa
Yaşasın be
Jeongguk gelmezse tadı olmazdıI.N
Aphelios'u da getiriyorsun dimi???Jeongguk
Tabii ki getiriyorum
Onu evde yalnız bırakamam
Hem sizi seviyorJimin
Seviyor dimi
Ben çok sevdim onu
Hatta eve köpek almayı bile düşünüyorumJisoo
Oha Jimin
Şimdi mi aklına geldi
O kadar al al dedimSoJin
eve sokmayacağız dimi?Jeongguk
Yok dışarıda o soğukta kalacak
Tabii ki eve alacağım SoJin, üzgünüm rahatsız olman onun dışarıda kalacağı anlamına gelmez
Köpeğimi dışarıda bırakacak kadar cani mi görünüyorum oradan bakıncaI.N
Aman gelme sen zaten SoJin|SoJin
Anladım
İyi
Ben gelmiyorum o zaman?Jisoo
Bana uyar|Yugyeom
Sen bilirsin(SoJin çevrimdışı)
Chittaphon
O zaman salı günü öğlen dörtte otogarda buluşuyoruz ve otobüse binip gidiyoruz
Yeterli kadar oda var, sadece odalarda iki kişi kalacağız