|12| "Taehyung'un ikinci gidişiydi ama hep ben istedim diye gitmişti"

24 7 0
                                    


Kimtaev yeni bir gönderi paylaştı!

Kimtaev: siyahını ve kısalığını görmek istiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kimtaev: siyahını ve kısalığını görmek istiyorum.

•••

Dün gecenin getirdiği ağrıyan başım ile zar zor okulun yolunu tutmuştum. Dün gece neden o kadar içmiştim hiçbir fikrim yoktu. Uyandığımdan beri başım çatlıyordu ve devamsızlık yapmamak için okula gelmiştim. Ayrıca dün gece hakkında pek bir şey hatırlamıyordum. Sadece bolca sohbet ettiğimizi ve Yugyeom'un beni söylene söylene yatağa taşıdığını... onun dışında derin bir uyku çekmiştim.

Bahçeye girdiğimde fısıltılar karşılamıştı beni. Herkes bir yöne bakıyordu. Kendimi bir an gençlik dizilerinde gibi hissetmiştim. Bakışlarım herkesin döndüğü yeri bulduğunda yutkundum. Sarı saçlarının düştüğü kaşı yarılmıştı. Burnundan oluk oluk kan akıyordu, dudağı patlamıştı ve yanağında bir çizik vardı. Bıçak çiziği olduğunu anladım. Yine bir kavga içinden çıkmıştı. Bu cidden beni meraklandırıyordu. Taehyung, çok sık olmasada bazen okula böyle geliyordu. Çoğunlukla aynı derse düştüğü kişilerden birisiyle kavga ediyordu. Neden kavga ettiği eskiden bilinmiyordu. Fakat birkaç ay önce sanırım kavga ettiği bir çocuk açığa atmıştı nedenini. Sevdiği kız yüzünden kavga ediyordu. Ölmüş bir kızdı, Taehyung'u aldatmıştı ama onun arkasından konuşanları elinden geçiriyordu. Bu tamamen aptalca bir işti.

O gurursuzun tekiydi, kendisine saygısı yoktu.

Bakışları bana döndü herkesin içinde. Kaşlarım istemsizce çatılmıştı görünüşüne karşı. O bana bakarken gözlerimi sertçe çektim ondan. Dağılmış yüzü sinirimi bozuyordu. En çokta siktiğimin bir kızı yüzünden kendini harap etmesi sinirimi bozuyordu. Onun hakkında bu kadar çok düşünmek benim gerçekten sinirimi bozuyordu. Taehyung bana ait değildi. Taehyung benim sevgilim değildi, flörtüm değildi, arkadaşım değildi, yatak arkadaşım değildi, hiçbir şeyim değildi ve ben, benim hiçbir şeyim olmayan birisi hakkında konuşuyordum. Ve bundan nefret ediyordum. Onun hakkında konuşmak, düşünmek benim neyime, diye düşünüyordum fakat onu düşünmemekten de kendimi alamıyordum.

"Yine dövmüş birilerini." Omzuma atılan kol ile sendeledim. Bedenim hala biraz alkolün etkisindeydi sanırım; doğru düzgün ayakta duramıyordum. Eh, üstüme asılan arkadaşım sayesinde de sendelemiştim.

"Ne yapayım? Bize ne." Diye mırıldandığımda omuz silkti. Bizi dersimizin bulunduğu bölüme soktu. Kolu hala omzumdaydı. Taehyung çoktan gözümün önünden ayrılmıştı; zaten bakmıyordum ona. Bakmak istemiyordum. Başkası için dağılmış güzelim yüzünü görmek istemiyordum. Ondan hem hoşlanıyor, hem de nefret ediyordum. Ortalıktan yok olmasını, bir daha karşıma çıkmamasını istiyordum.

"Bugün hiç sigara içmedim biliyor musun?" Dediğimde Yoongi kaşlarını kaldırdı.

"Çünkü kalkar kalkmaz okula geldin, sigara paketini evde unuttuğun için yolda içemedin." Dediğinde dudaklarımı birbirine bastırıp başımla onayladım onu. Haftada en az böyle bir olayla karşılaştığı için alışmıştı.

505Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin