31 жовтня 2016 р. 22:44.
Чонгук невтомно притулявся до дерев'яного дверного отвору, час від часу крадькома поглядаючи на свого найкращого друга, який намагався поправити бахрому. «Ти вже закінчив?» — нетерпляче спитав він, постукуючи ногою, даючи зрозуміти, що готовий тікати геть із дому. Чімін не звернув уваги на молодшого, тепер копаючись у його сумці, щоб знайти білу фарбу для обличчя.
«Перевтілення в Чарлі Чапліна — це мистецтво, яке вимагає часу, добре?» Інший відповів, більше зосереджений на нанесенні білої фарби на обличчя, ніж хлопчик на спині, одягнений як детектив Конан.
Чонгук закотив очі на його заяву, явно не в настрої чекати ще секунду. Його друг працював над своїм костюмом і гримом протягом останніх двох годин, а було вже за чверть до 11 вечора. Чонгук був, м'яко кажучи, роздратований тим, що йому доводилося бачити, як інший намащує декоративну фарбу на своєму обличчі, коли він просто хотів піти на чортові ласощі. Це занадто багато, щоб просити?
"Скільки ще ти будеш збиратися?" Він пробурчав у n-й раз, на що інший проігнорував його в n-й раз, тихо наспівуючи під м'який класичний джаз на фоні. Коли молодший застогнав, Чімін у відповідь похитав головою.
"Думаю, мені потрібна ще година".
«Бля, — Чонгук роздратовано вщипнув себе за перенісся, — ми ніколи не отримаємо жодної цукерки!» Він ще раз роздратовано зітхнув, після чого старший підняв погляд зі свого дзеркала, щоб подивитися на нього.
«Тоді йди без мене. Я просто приєднаюся до тебе пізніше, якщо ти так хвилюєшся про свій запас цукерок», — апатично сказав він, що Чонгуку не потрібно було чути двічі після того, як почув чарівні слова. Схопивши своє маленьке відерце для цукерок у формі гарбуза, він навіть не потурбувався озирнутися й без вагань вибіг за двері.
31 жовтня 2016 р. 22:51.
Як він і очікував, більшість будинків були темні, крім кількох. І серед тих кількох будинків був Намджун, близький сусід Чіміна. Сильно дзвонячи у двері, Чонгук неспокійно чекав Намджуна, поки не почув, як двері зі скрипом відчинилися. Намджун стояв біля дверей, дивлячись на нього здивовано, наче не очікував, що інший тут буде. Після кількох секунд незручного мовчання старший нарешті заговорив.
«Е-е-е, Чонгук, тобі дев'ятнадцять. Чи ти не занадто старий, щоб ласувати?» — запитав він, чухаючи голову.
ВИ ЧИТАЄТЕ
how to carve a human
Hayran KurguМожливо, саме сяючі червоні очі іншого змушують Чонгука насторожено ставитися до чоловіка, адже його інстинкти попереджають його - його новий сусід не є тим, ким здається. -------------------- ОРИГІНАЛ: автор: minniecrafts знайти: ао3