0: Giriş

230 11 7
                                    

*** BU KURGU , ŞEHADET ŞERBETİNİ İÇMEYE ANT İÇMİŞ MEHMETÇİK , ŞEHİT , GAZİ VE ANDINI HÂLÂ YERİNE GETİREN TÜM ASKERLERİMİZ ANISINA YAZILMIŞTIR. KOCA YÜREKLİ ANNE BABALARIN , KOCA YÜREKLİ EVLATLARI , BU VATAN SİZİ UNUTMAYACAK !***

Kurguda bulunan kişi, kurum , kuruluş ve olaylar, gerçeği YANSITMAMAKTADIR. Tamamen hayal gücüne bırakılmış şekilde yazılmıştır.

Başlama tarihlerinizi buraya yazabilirsiniz.

Yayım Tarihi : 29.10.2024

🇹🇷

Hayata ilk gözümüzü açtığımızda , çığlık çığlığa , ağlayarak adım atarız. İlk ağlayışımız olur o çığlıklar. Lakin devamının geleceğini bilemeyiz , o küçük bedenimizde. Doğduğumuz için ağlarken , ölen birinin ardından ağlayacağımızı da bilmezdik , ta ki ölüm bizi bulana dek.

🇹🇷

08.12.2006
Sinop

Küçük kız bağdaş kurduğu yatağından , camın ardında gözüken arkadaşlarını izliyordu. Dirseklerini camın soğuk mermerine yaslamış , yüzünü ise avuçlarının içine almıştı. Okyanus mavisi gözleri dolu doluydu , ıslak bakıyordu. Ama bir damla yaş da düşürmüyordu yanağına. Direniyordu , o küçücük bedende ağlamamak için kendini tutuyordu. Çünkü , onlara ağlamanın zayıflık olduğu öğretilmişti.

" Laçin !"

Camın ardında görünen arkadaşlarından Maysa ona el sallıyordu. Çekinerek hemen camın önünden ayrılıp yatağının içine girdi. Yorganını da başına kadar çekip gözlerini kapattı , çünkü biliyordu Maysa birazdan gelecek ve onu zorla dışarı çıkaracaktı. Ama Laçin istemiyordu , onun için sosyal olmak Maysa 'ya göre daha zordu.

Tahmin ettiği gibi birkaç dakika sonra Maysa odaya girmişti.

" Laçin , näme edýärsiň? " Maysa , Laçin'e ne yaptığını soruyordu. Laçin'in cevabı ise yorganını daha fazla üstüne çekmek olmuştu. Maysa , Laçin gibi olan küçük bedenini hızla onun yanına götürdü ve Laçin'in yorganını çekmeye çalıştı.

" Maysa , Men gelmerin ! " Laçin inatla gelmeyeceğini söylese de , Maysa onu dinlemiyordu. " Weöne oýun oýnaýarys, geliň, haýyş !" ( Ama oyun oynuruz , lütfen. Hadi!) Maysa ne yapsa da Laçin bir türlü yerinden kıpırdamıyordu.Maysa pes edip gidecekken , aklına gelen fikirle sinsice gülümsedi. Hemen kendi yatağının olduğu tarafa gidip , yastığının altından küçük davulunu çıkardı.

Küçük adımlarla Laçin'in yatağına gidip tam baş ucunda durdu. Küçük davulunu kafasının üstüne getirip hiç düşünmeden sopasıyla çok sert bir şekilde vurdu. Yorganın altından hızla fırlayan Laçin neye uğradığını şaşırırken , Maysa çoktan odadan kaçmaya başlamıştı. Laçin de hızla hemen arkasından koşup onu yakalamaya çalıştı.

" Maysa , Men seni tutup, saçyňy çekerin ! " Laçin , Maysa'nın en nefret ettiği şeyin saçının çekilmesi olduğunu bildiği için , onu saçını çekmekle tehdit ediyordu. Bu kelimeleri duyan Maysa daha hızlı koştu.

Can YanıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin