4: Sancak Vurgunları

110 8 6
                                    


*** BU KURGU , ŞEHADET ŞERBETİNİ İÇMEYE ANT İÇMİŞ MEHMETÇİK , ŞEHİT , GAZİ VE ANDINI HÂLÂ YERİNE GETİREN TÜM ASKERLERİMİZ ANISINA YAZILMIŞTIR. KOCA YÜREKLİ ANNE BABALARIN , KOCA YÜREKLİ EVLATLARI , BU VATAN SİZİ UNUTMAYACAK !***

🇹🇷

Kurguda bulunan kişi, kurum , kuruluş ve olaylar, gerçeği YANSITMAMAKTADIR. Tamamen hayal gücüne bırakılmış şekilde yazılmıştır.

Tarık ERLİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tarık ERLİ

Meslek: Türk Askeri

Rütbe: Üsteğmen

Yaş: 36

Memleket: Trabzon

🇹🇷

~

Bahar dallarına, ayaz vurunca
Boynun bükülüp, yas olunca
Sen bir güldün, ben bir gonca
Nasıl büyürüm, sensiz olunca?~

Ümit Sayın - Gül Beyaz Gül

🇹🇷

Tuğrul Ganiev'den...

Şehit olmaya ant içtiğim yaşım, onuncu yaşımdı. Al yıldızlı o bayrağa baktığımda, içimde bir gurur beliriyordu. Bu öyle bir gururdu ki, hiçbir kelimeyle telaffuz edilemez.

Andım oldu bayrağım, kanımı serdim yere. Vatanım için, bu canı bedeninden ayırmaya hazırdım. Benim kanım dökülüp, canım bedenimden ayrıldığında vatanım kurtulacaksa, ben o canı yere sermeye razıyım.

Bir, şu deli vurgun sancağım olan kızıl bayrağa, bir de Gece Okyanusu gözlere sahip kıza böyle vurgundum. Bir seher vakti, gözlerinde yaşlarıyla benden, bizden koptuğunda, geceler boyu onun yokluğuna ağladım.

Ardında bıraktığı o kolyeye sarıldım, öptüm, sonra öylece uyuya kaldım. Günlerim anlamsız, gecelerim sessizdi. Onun hayatıma girmesiyle, bir renk düştü bağrıma. Gece Okyanusu bir renkti bu. Lacivert desen değil, mavi desen hiç değil. Okyanus gibi derin, Gece gibi zifiri.

Öyle güzel gözleri vardı ki, ben o renk gözlere ait, başka kimseyi görmedim , tanımadım hayatım boyu. Sadece gözleri değil, toprak kahvesi saçları vardı. Öyle koyu, öyle gür, öyle narin... Toprak gibi kokuyordu saçları, benim toprağım, benim memleketim gibi...

Can YanıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin