*** BU KURGU , ŞEHADET ŞERBETİNİ İÇMEYE ANT İÇMİŞ MEHMETÇİK , ŞEHİT , GAZİ VE ANDINI HÂLÂ YERİNE GETİREN TÜM ASKERLERİMİZ ANISINA YAZILMIŞTIR. KOCA YÜREKLİ ANNE BABALARIN , KOCA YÜREKLİ EVLATLARI , BU VATAN SİZİ UNUTMAYACAK !***
🇹🇷
Kurguda bulunan kişi, kurum , kuruluş ve olaylar, gerçeği YANSITMAMAKTADIR. Tamamen hayal gücüne bırakılmış şekilde yazılmıştır.
Behlül TAHTACI
Meslek: Türk Askeri
Rütbe: Asteğmen - Bomba İmha Uzmanı
Yaş: 28
Memleket: Trakya
🇹🇷
~ Bu kente yalnızlık çöktüğü zaman
Uykusunda bir kuş ölür ecelsiz
Alıp da başını gitmek istersin
Karanlık sokaklar kör, sağır, dilsiz~Grup Yorum - Uğurlama
🇹🇷
Sevda denen meret neydi bilmiyorum, lakin net bildiğim bir şey varsa, o da şuan kalbimin deli gibi attığıydı. Normal bir yakınlaşma değildi, Yüzbaşı ile aramızda olan yakınlaşma. Lakin yine de benim bu hâle gelmemem gerekirdi. Bu kadar heyecanlanmamalı, kendimi kontrol etmeliydim.
Her zaman böyle yapmıştım, yapmaya da devam edeceğim.
Bir elim göğsümdeyken, diğer elimi yüzüme yelleye yelleye yatağa doğru ilerledim. Soluklarımı da düzene koymaya çalışırken, yatağın üzerine oturdum.
Kendi kazdığım kuyuya düştüğüme inanamıyorum !
Şş, senin suçun değil, Yüzbaşı çok değişti.
Evet, garip olan da buydu! Bu adam neden birden bire bu kadar değişti! Geldiğim ilk günden beri, benden hazzetmediğini anlayabiliyordum. Hatta timine girdim diye beni parçalamak istediğine de emindim.
Bence bizi parçala-
İç sesimin terbiyesiz düşüncelerini dile getirmesine izin vermeden, onu kafamdan def ettim. Yüzümü şöyle bir ovalayıp, at kuyruğu yaptığım saçlarımı açtım. Kenardaki su bidonuna ilerleyip, karton bardağa biraz su doldurup içtim. İçimdeki alevi söndürmese de iş görmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can Yanıkları
Azione" Tekrar edin !" Diye bağırdı , Yüzbaşı Tuğrul. " Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü !" Yüzbaşının göğsü gururla kabardı. Bugün o şanlı gündü. Büyük Önder'in biz Türk evlatlarına verdiği , emanet ettiği bu vatanın , Cumhuriyet günüydü ! " Kız kar...