5: Bir Vatan Bin Şehit

89 7 5
                                    

*** BU KURGU , ŞEHADET ŞERBETİNİ İÇMEYE ANT İÇMİŞ MEHMETÇİK , ŞEHİT , GAZİ VE ANDINI HÂLÂ YERİNE GETİREN TÜM ASKERLERİMİZ ANISINA YAZILMIŞTIR. KOCA YÜREKLİ ANNE BABALARIN , KOCA YÜREKLİ EVLATLARI , BU VATAN SİZİ UNUTMAYACAK !***

🇹🇷

Kurguda bulunan kişi, kurum , kuruluş ve olaylar, gerçeği YANSITMAMAKTADIR. Tamamen hayal gücüne bırakılmış şekilde yazılmıştır.

Cümali ERGENÇ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Cümali ERGENÇ

Meslek: Türk Askeri

Rütbe: Asteğmen

Yaş: 27

Memleket: Van

🇹🇷

~Söz konusu aşk bu
Farklı bir telaş bu
Bence bir savaş bu
Seninle olduktan sonra~

Kutsi - Söz Konusu Aşk

🇹🇷

Tuğrul Ganiev'den...

Ölümler vardı, üzerimize kefen gibi biçtiğimiz. Hasretler vardı, o kefenlere sarıldığımız.

Her ölüm, ayrılıktır derler zira. Lakin, bir ölüm ayrılık demek değildir zannımca. Beden öldü diye, ruh da ölür mü? Beden kayboldu diye, o ruhla geçirdiğimiz vakitler, ânılar... Hiçbiri kaybolmaz zihnimizden. Onandır ki, hiçbir ölümü ayrılık olarak kabul etmem. Bir ayrılık varsa ortada, ruhun da yok olması demektir. Lakin bir ruhu, bedene göre hayatımızdan çıkarmak kolay değildir.

Bir bedene, seni istemiyorum dersin ve o bedenle arandaki bağı koparırsın. Lakin ruh... Zaten bizi bir insana bağlayan ruhu değil midir? Bedenlere zaafı olan mahlukatları bundan ırak tutuyorum. Onlar zaten ahlaksızlığın dibindekilerdir. Ruhu sevenler ise... Nasıl görünüyor, nasıl kokuyor, nasıl konuşuyor... Bunların hiçbirini önemsemezdi. Ruhu sevenler, o bedenin içindeki karaktere, kişileğe bakarlardı.

Beden dediğin neydi ki? Bir gün çürüyüp gidecek olan, emanet bir barınak. Lakin ruh, ebedi yaşamını sürdüren, yüreğimizi fetheden bir şeydi. Bu devirde öyle seven mi olurmuş demeyin, zira kendi masumluğunu korumaya çalışan çok insan var. Lakin toplumun yozlaşmasıyla, her biri kabuğunu üzerine çekiyor.

Can YanıklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin