"bila nak dapat cahaya matanya?" Soal Thaqif dengan senyuman sinis.
Gadis itu memandangnya seperti kucing dan anjing yang sedang bergaduh. "Sepatutnya aku yang tanya kau bila nak kahwin?" Haura tergelak kecil.
Haider memandang mereka berdua dengan perasaan sedikit cemburu akan keasikan mereka berbicara.
"Dah lah abang nak pergi siapkan makanan awak tu," Thaqif melambaikan tangannya kepada Haura yang tersenyum lebar sampai ke telinga.
Haider hanya mampu termenung sahaja. Haura yang menoleh ke arahnya pun hairan dengan tindakan Haider.
"Kau dah kenapa melamun dekat Mat Salleh tu? Tampar kang baru tahu," usik Haura kerana melihat Haider yang dari tadi termenung dekat Mat Salleh itu.
"Mana ada saya termenung dekat Mat Salleh tu,"
"Dah tu? Dari tadi aku tengok kau asyik termenung je,"
"Termenung lah sebab tengok awak asyik bercakap lebih dengan abang awak dari saya," Haider memandang Haura dengan wajah yang acah comel.Biasa lah nak minta perhatian isterinya.
Haura pun memberi pandangan yang tidak puas hati sahaja.
Melihat pelayan yang menghampiri mereka membuatkan Haura tidak
sabar untuk memakannya.Dari dahulu lagi dia mengidam ingin memakan steak dari restoran mahal. Aik mengidam?! Abaikan je lah hihihi.
"Dah cepat lah orang dah lapar ni." marah Haura kepada Haider yang dari tadi asyik berangan.
"ha okay okay." balas Haider lalu tertawa sedikit.
Wajah yang sedikit tampan itu dijeling tajam."Apa gelak-gelak tampar kang habis terburai semua gigi." Haura menjeling sekali lagi.Jelingan kali ini lebih tajam yang menandakan dia tidak main-main.
"baik lah wahai Puteri Haura Sebrina yang ku cintai" kata-kata Haider membuatkan kedua belah pipi Haura menjadi agak merah kerana malu apabila nama panjangnya disebut.
Tanpa membuang masa Haura terus mengambil makanannya yang diletakkan elok di atas meja oleh pelayan tadi.
'lapar sangat ke minah ni, dah macam rakus.' kata Haider di dalam hati.
Dia pun memakan makanannya yang dipesan tadi.
MEREKA pun keluar dari restoran itu lalu memasuki kereta Ferrari milik Haider itu."Hmmm...sedap sangat lah makanan dekat restoran ni,nanti nak datang sini lagi lah." kata Haura sambil mengusap perutnya yang kembung akibat makan terlalu banyak.
"Semua yang awak nak saya akan tunaikan."
"Kalau aku nak kau mati boleh tak?" Haura memandang wajah tepi Haider dengan senyuman sinis.
Haider menelan liur takut dengan ucapan Haura.
"Kau ni penakut lah, aku melawak aje."
Haider menghela nafasnya.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.ha macam mana okay tak?
nanti saya sambung lagi okay?
sebab busy nirsss
Jangan lupa vote semua story kiter tau.
Sambung part 27
bye awak-awak semuaaa
mwahhhh
YOU ARE READING
I'm Missing You [Not Completed]
Romance"Abi nak jodohkan kamu dengan anak kawan abi." "Wait what???" "Yes." Haider ialah seorang pengusaha yang berjaya. Dia dijodohkan dengan seorang mafia muda Putri Haura Sebrina. Haura tidak suka dengan Haider tetapi Haider tetap ingin mencuba untuk me...