[23] I'm Missing You

26 10 6
                                    

KEESOKAN HARINYA.....

Haider sedang bekerja di office manakala Haura pula sedang berlatih drift agar dia dapat masuk ke pertandingan drift.

Dia drift menggunakan kereta Lamborghini kesayangannya itu.

"Mmmm best jugak eh drift ni."

~ Princess Haura ~

Haura berlatih drift hingga pukul 5 petang.

"Dah lah penat lah pulak."

~ Princess Haura ~

Dia pun meninggalkan keretanya lalu berjalan menuju ke dalam villa nya itu.

"Ish sepah naw rumah ni."

~ Princess Haura ~

Haura terus mencapai vacuum yang berada di dalam stor lalu membersihkan seluruh kawasan rumah itu.

Setelah membersihkan rumah Haura berjalan ke luar untuk menikmati udara yang sangat segar dan tumbuhan yang cantik.

(Alaaa perfect macam yang tengah baca story ni.)

(Elelelele blushing ker tuuuu okay lah teruskan membaca)

"Segar sungguh udara dekat sini...." Kata Haura sambil tersenyum riang.

Semasa Haura sedang berjalan - jalan di kawasan taman...ada seorang lelaki yang kelihatan aneh mendekatinya.

Haura berjalan dengan lebih cepat kerana dia takut terhadap lelaki aneh itu. Semakin Haura menjauhkan dirinya semakin dekat lelaki itu mengejar.

Haura dengan cepat menoleh ke belakang. "Hoiii kau nak apa eh?! Dari tadi ikut aku!" Jerit Haura kepada lelaki aneh itu.

"Eh awak ni dah kenapa jerit - jerit dekat orang?" Kata Haider. Ternyata elaki aneh itu ialah Haider si ceo.

"Lah engkau rupanya aku ingatkan lelaki mana lah tadi yang ikut aku" balas Haura.

"Hek eleh budak ni husband sendiri pun tak kenal" cakap Haider dengan memuncungkan bibirnya seperti itik yang sedang merajuk.

"Tak paya nak acah comel sangat lah. Sedar lah sikit kau tu lelaki. Buat apa muka garang hati hello kitty." Kata Haura seakan ingin mengejek Haider.

Haider berjalan ke arah lain kerana dia berasa sakit hati akan kata - kata Haura tadi.

"Lol kuat merajukkkk. Cepat terasaaaa." Ejek Haura kepada Haider. Kasihan Haider setiap hari diejek oleh Haura. Haider dengan kesalnya dia menarik tudung haura dengan sedikit kuat.

"Eiii aku cukup pantang lah kalau ada orang yang tarik tudung aku ni!!!" Haura menendang perut Haider hingga Haider merungut kesakitan.

Dengan perlahan air mata Haider mulai menitis membasahi pipinya. Haider sudah tidak tahan lagi terhadap perangai Haura yang kurang ajar.

"Upsss lupa pulak kalau kau ni lemah." Haura ketawa seperti hantu pontianak yang sedang ketawa. Haider sedang menangis seperti bayi yang baru lahir.

"Lemah lah kau ni macam budak nerd yang kena bully." Kata Haura sambil ketawa. "Ish KAU DIAM LAH KAU BUKAN TAHU PUN APA YANG AKU RASA!!!" Jelas Haider tanpa melihat keadaan.

.
.
.
.
.
.
Sorry kita buat sikit dulu nanti saya update yg lagi bagus

Tq for reading all my story

Keeps reading and don't forgot to vote my story

Tq for voting love you all

Byeeee

I'm Missing You [Not Completed]Where stories live. Discover now