8

0 0 0
                                    


–Цього не може бути, це якась маячня! –Катя намагалася заспокоїти себе будь якими способами – Чому тоді він не прийшов до мене без цих вистав?!

Зараз дівчина була занадто емоційною. Її цілком можна було зрозуміти. Дядько, якого вона бачила в своєму житті лічені рази і ледь пам'ятає, розповідає їй нісенітницю.

–Тому що ти його ненавидиш. Він це знаю, і знає як Марія ставиться до тебе, а після того як він сів ще й до нього. Знає він, що вона тобі про нього всього що хоч понарозповідала. Чи не так?

Катя перевела погляд на фото, їй кожної миті ставало все гірше і гірше. Вона і справді згадала, як мачуха розповіла їй, що її батько злочинець, і не дай бог вона такою стане.

Сили вимовити це в голос різко закінчилися, тому дівчина просто кивнула поглянувши на чергове фото з пакунку.

Віктор Степанович мовчав, знав що зараз не до його дурнуватої підтримки. Тоді раптом він почав шукати щось серед папок на стелажі, і коли врешті знайшов то віддав їх Каті.

–Глянь, ти напевне зараз думаєш, що в батька є ще купа інших справ але ось докази повторного слідства над тими справами. На даний момент, слідство довело що щонайменше більша половина всіх справ які повісили на Дениса, як тобі сказати. Батько твій тут ні причому.

Дівчина і справді хотіла задати це питання. Та через відповідь зразу назріло ще одне.

–А менша половина?

–Щодо меншої половини слідство ще ведеться. –Чоловік поглянув на годинник. – До речі скоро прийде Марія.

Катя різко перевела погляд на свого дядька. Якого біса, що за підстава. Та протести не були озвучені, тому що Віктор Степанович перебив її.

–І що до квартири, яку вони здавали, по закону, ця квартира твоя.

Ну чудово, хоч буде де жити, іронічно подумала дівчина.

Більше чоловік, нічого не сказав, бо в кабінет як вихор влетіла Марія. Вона злісно поглянула на Катю.

–Ну Маріє Іванівно, брехати не буду, бачити вас не рада. – Зараз дівчина розуміла, будь яка слабкість перед цією зміюкою, і та її зжере. Тому потрібно було поводити себе якомога спокійніше.

–Взаємно. – Виплюнула та їй у відповідь. – Ти що їй все розповів? – Анаконда одразу кинулася на Віктора Степановича.

You've reached the end of published parts.

⏰ Останнє оновлення: 5 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Метелик Хоче Світла Where stories live. Discover now